יום ראשון, 19 בפברואר 2012

soft touch 3 in 1professional pencil

בסדנאות האיפור הרבות שאני מעבירה לנערות, כולן תמיד מספרות לי שהן מתאפרות עם עיפרון עיניים, ורובן מתלוננות שהוא לא עמיד מספיק.
כאשר מדובר בנערות, מעטות רוכשות את מוצרי האיפור שלהן באינטרנט או בחנויות האיפור המקצועי, והן מסתמכות בעיקר על רשתות הפארם השונות לרכישת מוצרי האיפור שלהן.

לפני כחודש יצאו בחברת סופט טאץ' הישראלית עם עפרונות אובליים, עפרונות שממלאים שלוש פונקציות במוצר אחד: גם עפרון עיניים דק, גם עפרון עבה למראה מעושן וגם צללית קרמית עמידה במיוחד.
מבט רגיל ומבט מהצד, העפרונות החדשים

 בחברה מבטיחים כי העפרון עמיד במיוחד, מתקבע במהירות ואפילו עמיד במים,  ושהוא מגיע בשלושה גוונים: שחור, שחור מנצנץ וכחול אלקטריק. 
היו ולעיפרון יש צורה מיוחדת, הוא מצריך מחדד מיוחד, ומחדד זה נמכא אף הוא בנקודות המכירה של החברה, כאשר עד סוף פברואר המחדד ימכא תמורת עשרה שקלים בלבד למי שרוכשת עפרון.

הצורך לרכוש מחדד במיוחד נראה לי טרטור מיותר, אבל למי שתאהב באמת את העפרונות ותקנה יותר מאחד אני מניחה שזה כבר ישתלם.

העפרונות מיוצרים בצרפת, ואורך חיי המוצר 36 חודשים. בשימוש קבוע הוא יגמר הרבה קודם...

אני קיבלתי את העפרון הכחול להתנסות, ואני חייבת להתוודות שאני לא מחובבי הכחול, לא על עצמי, ולרוב גם לא על אחרות. עם זאת, שמתי לב שנשים רבות מעדיפות לצבוע את מעקה העין בגוון שאינו שחור (כי כולן שיננו היטב את הכלל כי שחור בעין מקטין), ועל כן חירפתי נפשי וטעמי האישי ומרחתי את העפרון הן כאייליינר והן במעקה העין.

המריחה במעקה העין היתה מעט מתסכלת שכן נדמה כי לא יוצא כמעט צבע, מעקה העין קיבל מקרוב גוון בז'י-כחלחל (בניגוד לסתם בז') ומה שבעיקר נצבע היה קו הריסים. במבט מרחוק זה דוקא נראה לא רע בכלל, והצבע בלט לעין מבלי להראות TOO MUCH

כאשר מורחים את העפרון יש להמתין שניה ולהניח לו להתקבע, שכן שפשוף מוקדם מדי בהחלט יביא למריחה קלה של הצבע. לאחר דקותיים הצבע לא זז, כך שבהבטחת העמידות הם בהחלט עומדים.


אחרי שפשוף נמרץ, שניות אחרי המריחה

מבחר הגוונים מעט מאכזב והייתי שמחה לראות גם אפור, חום, סגול וירוק.  כולם צבעים שיכולים לשמש גם כעפרון וגם כצללית...

סה"כ מוצר חביב, ובהחלט פתרון מוצלח למי שרוכשת את מוצריה בפארמים ומחפשת תמורה למחיר (במבצעי ה1+1)

סופט טאץ', כמו יתר החברות הישראליות, אינה מבצעת ניסויים בבע"ח


תגובה 1:

  1. מניחה שאם יצאו צבעים נוספים, זה יהפוך מסקרן בהחלט

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...