יום שני, 20 בפברואר 2012

GA-DE Idyllic mineral shadows

האמת שלא תיכננתי לכתוב על הצלליות האלה כרגע, יש לא מעט מוצרים שעומדים לפניהם במגש הTO DO שלי, אבל נתקלתי היום במבצע מאד שווה עליהם בסופר פארם ואני לא רוצה שתפספסו.

קיבלתי שלוש צלליות מהסדרה החדשה  Idyllic mineral shadows, כאשר בדיקה קצרה באתר החברה מעלה כי סה"כ ישנם שמונה גוונים זוהרים-מנצנצים.
הגוונים שקיבלתי:
03 PLATINUM גוון שמנת-בז' שימושי לכל גווני העור ולכל צבעי העיניים

07 PLUTONIC גוון חום-סגלגל-ורדרד, על העין הוא מתקבל כבין חום לסגלגל,  הצללית האהובה עלי מבן השלוש

02 GRANITE גוון חאקי-זהוב שנראה הורס בצללית, אך, ופה האכזבה, מתקבל כשחור-ירקרק סתמי למדי. זו הצללית שכשקיבלתי את החבילה תליתי בה הכי הרבה תקוות, וכמו שלרוב קורה, כגודל הציפיה כך גודל האכזבה.

העמידות של הצלליות מעוררת הערצה ממש, שרדו יום שלם בלי לדהות, להצטבר בקמטוטים או כל תופעה מעצבנת אחרת, ללא שום בסיס מתחת! אז נכון, העפעף שלי לא שומני במיוחד, אבל עדין מרשים ביותר







המרקם נוח לעבודה, חמאתי, נעים, עשיר בפיגמנט. החיסרון הוא שהן קצת מפוררות במגע עם המברשת כך שלטווח הרחוק מאבדים חלק מהכמות. לשמחתי ההתפוררות באה לידי ביטוי רק בקופסא ולא על העיניים. הנצנוץ עלול להיות מעט מוגזם למי שנמצאת באור חזק בשעו היום, אבל מעולות לערב או לאירועים מיוחדים, רק צריך לשים לב ולעבוד עם כמות מדודה כדי שלא תתפזר אבקה תחת העיניים.

האריזה נחמדה, באותו גוון מטאלי כמו אריזת המסקרה, כאשר המכסה שקוף (שימושי כדי לדעת מה הגוון מבלי לפתוח את כל הקופסאות). על הצללית מוטבעת דוגמה שלטעמי מיותרת, יכלו להספק בGD, אבל אני קצת קטנונית בנושא... כעת נותר לי רק לבחון איך הצלליות עומדות במבחן הדיפוט, ואולי אלוהי הGA-DE (ציפי?) יענו לתחינותיי ויוציאו את הצלליות הללו גם באריזת מילוי, אלה צלליות שלא יביישו גם תיק מקצועי.

בתכלס נראה שמשהו טוב קורה לחברות האיפור הישראלית שהתעוררו ונותנות סוף סוף פייט ראוי לחברות הזרות. אני מאמינה שיקח זמן ועבודה מאומצת על מיתוג מחדש עד שהלקוחה הממוצעת תבחר במוצר ישראלי על פני מוצר זר כששניהם באותה רמת מחיר, אבל אני יכולה להמליץ בלב שלם על הצלליות האלה, טובות הרבה יותר מכל צללית  עממית שניסיתי לאחרונה.

כמו כל מוצרי GA-DE הצלליות לא נוסו על בע"ח,  ועד סוף החודש הצלליות נמכרות ב30 ש"ח בלבד לחברי LIFE STYLE, ומי מכם שאינו מחזיק בכרטיס יאלץ להסתפק במבצעי האחד+אחד שתמיד יש (ממליצה לשלב עם המסקרה המעולה עליה כבר כתבתי).

 עם צללית פלוטוניק ומסקרת לאש סבליים, במציאות לצללית יש הרבה יותר נוכחות

תגובה 1:

  1. טרם התנסיתי בצלליות האלה אולם לביתי יש פלטה של צלליות שקנתה במבצע בסופר פארם והן מלאות הפיגמנט, זוהרות ועמידות.

    אנוכי מעדיפה סטים של צלליות הנוחים לנשיאה בתיק.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...