יום שישי, 10 בפברואר 2012

GA-DE LASH SUBLIME

כבר כתבתי כמה פעמים על המהפך שעוברו חברות האיפור הישראליות, ועכשיו אני חייבת לחלוק עמכן תגלית מטורפת, מדובר במסקרת LASH SUBLIME של חברת ג'ייד, ציפי, כל הכבוד!

מעולם לא חשבתי שאתלהב כל כך ממסקרה "עממית", ועל כן כשהגיעה אלי היא הונחה בצד עד שאסיים את המסקרה הנוכחית בה אני משתמשת. אבל אז חברה, קולגה, הבחינה בה (לא יכולתי להאפק והשווצתי בשקית הגודיס) ואמרה לי שמדובר במסקרה מעולה, ועם המלצה כזאת הייתי חייבת לנסות ולראות בעצמי.

ובכן, צדקה, לגמרי צדקה! זו אחת המסקרות הטובות ביותר שיצא לי לעבוד איתן. המברשת היא לא פחות מגאונית, כמות החומר שיוצאת מדויקת (לא בקמצנות שמחייבת טבילה שניה ומקצרת את חיי המסקרה, ולא בפזרנות שיוצרת גושים או סתם מבזבזת חומר), המריחה קלה, הצבע שחור-שחור כמו שאני אוהבת. ובכלל, כמה שהתאמצתי לא הצלחתי למצוא בה משהו שאני לא אוהבת.

חוץ מאולי הכיתוב הזהוב על  המיכל, אני חושבת שג'ייד צריכים להמשיך עם שינוי החיצוני המבורך שעשו למוצרים, להכיל אותו על כל המוצרים ובאותה הזדמנות לחדש את הלוגו ולשנות את צבע הכיתוב, הזהב-צהוב הזה לא ממש משתלב לי עם המטאליות של אריזת המסקרה.


אז מה הקטע של המברשת? כמו שאתן יכולות לראות היא מקומרת, כאשר יש לה זיזים מצידה הקמור ומצידה הקעור בלבד (אבל לא ביניהם) והזיזים בחלק הקעור קצרים יותר מבקמור במעט. בפועל זה אומר שהריסים מקבלים נפח (ווליום) ועיבוי מבלי להדבק זה לזה. אני נוהגת לעבור עם החלק הקמור מצידם העליון של הריסים, ולאח מכן עם הקעור בתנועות זיגזיג תחת הריסים. המראה התקבל קוטף הרבה מחמאות ושאלות "מה, אלה הריסים שלך?"

מומלצת בחום! אצלי נזנחו כל שאר המסקרות שהיו בשימוש אישי ופינו מקום לה.

עכשיו אני רק סקרנית האם היא מגיעה גם בגרסא עמידה, וכיצד היא תעבוד עם המברשות החד פעמיות בהן אני משתמשת ללקוחותיי.


2 תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...