יום שני, 13 בפברואר 2012

GUERLAIN ecrin 4 couleurs

בהשקה של גרלן, זו בה התאהבתי במקסים פולין, ועליה כבר כתבתי בהרחבה, קיבלתי גם רביעית צלליות העונה לשם  ombre eclat לפי התווית ו ecrin couleurs לפי האריזה, ומתהדרת בגוון הכה-דרמטי LES NOIRS (השחורים) ומספרה 09.
עכשיו, אחרי שיצא לי קצת להתנסות בה, וגם יש לי זמן לשבת ולכתוב, אני רוצה לשתף אתכם ברשמי:

נראה שהחורף הזה מתעקשים שנתאפר בדרמטיות, ורצוי בשילוב של ורוד-אפור-שחלור בו נתקלתי במספר סטים אצל חברות שונות בחורף האחרון. ובכן, אם מתעקשים, אני משתפת פעולה, ואכן בהזדמנויות הבודדו בהן אני מתאפרת במשהו מובחן יותר מאייליינר דקיק ומסקרה השתמשתי בסטים הללו.
הסט הספציפי הזה כולל בתוכו ארבע צלליות: אחת בצבע ורוד בהיר עם גימור פרוסטי למדי, 2 אפורות אחת אפור עכבר והשניה אפור כהה, שתיהן במרקם חמאתי למדי וגימור מנמצץ קמעה, וצללית שחורה.

נתחיל בכך שהצללית השחורה מתהדרת בפיגמנט שחור ויפה, על אף שבקופסה היא נראית קצת יותר כמו אפור מאד מאד כהה, ויכולה לשמש גם כאייליינר אם עובדים איתה נכון. מעבר לזה, זו הצללית השימושית ביותר בסט ומשמשת אותי גם עם צלליות אחרות עקב הפיגמנט המעולה.

הצללית האפורה כהה מצאה חן בעיניי מאד, היא מעולה לעישונים, המרקם שלה מאד נוח לעבודה והצבע- הצבע פשוט הורס בעיניי.

האפור עכבר קצת פחות הלהיבה אותי,על אף שבתיאוריה היה לה פוטנציאל רב שכן אני דווקא מחובבות הגוון.  יש בה משהו כסוף שפחות מוצא חן בעיניי

ולבסוף הצללית הורודה הבהירה, שהפיגמנט שלה פחות מוצלח משל האחרות, והגימור הפרוסטי הופך אותה לקצת TOO MUCH בעיניי.

החיסרון לטעמי טמון בכך ששלושת הגוונים הכהים לא שונים מספיק זה מזה כדי ליצור משחקי צבעים מעניינים, אבל היות וזו פלטה שמיועדת בעיקר לשימוש אישי אולי זה לא בהכרח חיסרון, הרי המשתמשת הממוצעת לא מאד מיומנת באיפור מעושנים ובבחירת שילובי צבעים וכך היא יכולה "ללכת על בטוח".

הפלטה מגיעה עם מראה גדולה ונוחה, מה שהופך אותה לאידיאלית לנשיאה ביק ולסופ"שים רומנטיים מחוץ לבית, האריזה יפה ומרשימה וצועקת "יוקרה" מבלי לצעוק "טראש", משהו שנשמע מאד פשוט ביאוריה אבל מבט מהיר על נשים שמחשיבות את עצמן "יוקרתיות" מראה שהרוב נופלות בנקודה זו ונראות יותר כמו נשים "יקרות", מהזן שמשלמים לו לפי שעה.

גם מברש ספוג מגיעה עם הפלטה, כאשר צידה האחד מעולה והשני מחודד. באופן כללי אני לא טורחת לשמור את המברשות הללו, ולרוב גם לא טורחת לנסות אותן, אך שמתי לב שלצורך תיחום העין הצד המחודד דוקא נוח, כך שלמי שאין מברשת תיחום טובה זה יכול להיות פתרון.

כל זה מגיע בתוך נרתיק בד שחור וקטיפתי משהו עם הטבעה של שם המותג- גרלן, ששומר על אריזת הפלטה הנוחה להתלכלך מכל מגע אצבע.





מבחינת עמידות, לא נפלתי, ויש לציין שהעמידות משתנה בין צללית לצללית. בגדול ללא בסיס טוב הצלליות מטשטשות ונעלמות תוך שעות ספורות, אך עם צללית קרם מתחת הן שורדות נהדר גם יום שלם, כך שזה עוד משהו שצריך לקחת בחשבון.

בתמונות- ללא פריימר או צללית קרם מתחת, עם המסקרה של GADE עליה כתבתי בפוסט האחרון, ועפרון אפור של אסתי לאודר מקולקציית החגים של שנה שעברה.
כך התאפרתי לקאמרי שבוע שעבר, השתמשתי בצללית הורודה כצללית בסיס, כאשר בשקע ובמסגרת העין הלכתי על הצללית האפורה הכהה וכמובן הרבה מסקרה ואייליינר דק 

וזה מה שעשיתי עכשיו בשביל הצילום, שכאמרו כשאני מצלמת יוצא לא משהו. בעזרת שתי הצלליות האפורות עישנתי את העין,  א הצלית הורודה שמתי תחת הגבה, ועם השחורה תחמתי מאד בעדינות את העין.
הסט נמכר תמורת 346 ש"ח, מה שעושה אותו רחוק מלהיות שווה לכל נפש, אבל זה תמיד ככה כשמדובר במותגי יוקרה, ועל גרלן דווקא יש מבצעים ממש שויים מדי פעם.

והחשוב מכל- גרלן לא מבצעים ניסויים בבעלי חיים :)


תגובה 1:

  1. האריזות של גרלן מעלפות. הסט הזה כהה מעט לטעמי מניחה שהייתי משתמשת בעיקר ב 2 הבהירות מבין הארבע.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...