יום רביעי, 22 בפברואר 2012

Revlon Illuminance

אחד היתרונות של בן משפחה או חבר קרוב על קו ישראל-ארה"ב היא האפשרות לרכוש דברים שלא מגיעים לארץ, או כאלה שכן אך נמכרים כאן במחירים מופקעים.
מספר פעמים בשנה אני יושבת ועוברת על בלוגים מחו"ל ומחפשת מציאות כאלה, עושה הזמנה גדולה אותה אני שולחת לחברים או משפחה, ואז כשמישהו מהמשפחה מגיע לאזור הוא אוסף עבורי את החבילה.
למי שלא התמזל מזלה וכל מכריה גרים בארץ יש את האפשרות להשתמש בכל מיני חברות שנותנות כתובת של תא דואר בארה"ב ושולחות את החבילה לארץ. נכון, זה יקר יותר, אבל לפעמים זה שווה את הטרחה והמחיר.

את ההזמנה הלפני האחרונה שלי עשיתי דרך חברתי  שרון לוסטיג, שנסעה לביקור משפחה (ובעברית= טיול שופינג) וצוידה ברשימת קניות והרבה כסף. בין המוצרים ששרון התבקשה לקנות היו שתי פלטות של צלליות קרם של רבלון מסדרת Illuminance
שרון דאגה לכתוב את שמי על הכל כדי לא להתבלבל

הפלטות הללו מכילות ארבע צלליות, כל אחת בגודל פחות או יותר של צללית MAC,אך הכמות קטנה יותר (וגם המחיר, משמעותית) ויש מבחר של 11 פלטות! אני רכשתי את SKIN LIGHTS ואת SEASHELLS, גוונים נייטרלים יחסית שמהווים בסיס מעולה מבחינתי לאיפורים, אם כי באתר של רבלון הם מציעים למרוח קונסילר מתחת ולהשתמש בהם כצללית לכל דבר.

פלטת SKIN LIGHTS היא העליונה וSEA SHELLS התחתונה

 פלטת SKIN LIGHTS
בתמונה למעלה, למעט הצללית הימנית (התחתונה בתמונות למטה), כולן עם גימור שימרי למדי, הימני כמעט מאט לחלוטין. האהובות עלי הן העליונה והשלישית (בתמונות למטה), החומה והאפרסקית-מוזהבת.  גוונים עשירים, יפים, ומחמיאים כמעט לכל גוון עור.  הצללית הבהירה אידיאלית להבהרות תחת הגבה (וגם להדגשת עצם הלחי)

ללא פלאש

עם פלאש
 פלטת SEA SHELLS
בפלטה זו הגוונים קרים יותר, ופחות זוהרים (למעט התחתונה). הצללית העליונה, האפורה, מהווה בסיס נהדר למעושנים אפורים או לאיפורים כסופים, את הורודה אני אוהבת לאיפורים יותר יומיומיים, והשתיים הבהירות יותר הן נייטרליות ומתאימות להארות מבחינתי.
עם פלאש

ללא פלאש


עם צלליות קרם אני אוהבת לעבוד עם האצבעות, והמריחה מאד נוחה, הן לא מתקבעות במהירות, שזה יתרון וחיסרון כאחד, ולטעמי דרושה להן צללית אבקתית (PRESSED OR POWDER) מעל לקיבוע. בקיצור? אחת הרכישות שאני הכי מבסוטית עליהן

וכמובן- רבלון לא מבצעים ניסויים בבע"ח, ומחיר הפלטה בארה"C פחות משמונה דולר


4 תגובות:

  1. נשמע ממש טוב! איך העמידות?

    השבמחק
  2. ליפול מהמחיר - איך התאפקת ולא קנית את כולן.
    אני לא ממש מתחברת לצלליות קרם, למרות שאני לומדת. הצבעים נהדרים

    השבמחק
  3. מאיה, העמידות טובה

    ללא בסיס הן שורדות כחצי יום, עם בסיס מתחת או צללית מעל הן שורדות יום שלם

    השבמחק
  4. אפרת, האפקתי בגלל "כלל המשקל" למזוודה
    על כל דבר חדש שאני מוסיפה אני מוציאה משהו, אחרת המזוודה לא תסגר והגב שלי לא יתאושש

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...