יום רביעי, 1 בפברואר 2012

בשמי נישה

לפני חודש בערך (הזמן טס כשמשפצים) הוזמנתי להשקה של קטגוריה חדשה בבישום בארץ- בשמי נישה. 
את הקטגוריה החדשה מחדירה לארץ חברת "call perfume", חברה שמפורסמת דוקא בזכות היותה הזולה ביותר בארץ, והנה הקטגוריה החדשה ממש לא מתכוונת להיות זולה, להיפך, להיות מיוחד זה לרוב עסק יקר.
אז נכון, בחברה מבטיחים שהמחירים יהיו תחרויים ביחס למחירים בחו"ל, אבל אל תצפו לפגוש מבצעים של 2 ב-100 :)
הבחירה בהשקעה בקטגוריה החדשה נראתה לי קצת מוזרה בהתחלה, לאור המיתון העולמי ושלל ההפגנות על יוקר המחיה בארץ, אבל אז קלטתי שבדומה ל"מעושרות", הבשמים האלה לא פונים למעמד הביניים ולמי שמושפע מעליות מחירי מוצרי החלב, קהל היעד הוא העשירונים העליונים וחובבי בישום כבדים, ומסתבר שקהל היעד הזה הוא לא קטן כי הסטטיסטיקות מדברות על צמיחה של 30% כל שנה בעולם.


אנחנו הזומנו להשקה של ליין בשמי המזלות של חברת CnR Create, יוזמה של אסטרולוג ושני אנשי עסקים שפיתחו, בעזרת הבשם אוליבייה פונל, סדרה של 24 בשמים: 12 לנשים, 12 לגברים, בהתאם למזלות.


לפני שאדבר על הבשמים אדבר על הבשם, אוליביה פונל, שכמו שהשם מרמז הוא צרפתי, הוא דור שלישי למשפחת בשמים, ככה זה, כשלצרפתים יש אף טוב הם משתמשים בו לייצור בושם, כשלישראלים יש אף טוב הם משתמשים בו כדי לחטט לשכנים בחיים... 
נתחיל בזה שהוא לא פוטוגני, כי בתמונה הוא נראה סתמי לחלוטין ואליו בהשקה (ולא שתיתי אפילו לא לגימה מהקאווה!) הוא נראה כמו כפיל של ג'ורג' קלוני...
ולמידע קצת יותר רלוונטי: אוליבייה גדל במחוז גראס בצרפת, מחוז הבישום העולמי, יש לו תואר ראשון בביולוגיה ותואר שני במנהל עסקים והוא נחשב היום לאחד מאמני הבישום הצעירים והבולטים ביותר בצרפת.


אוליבייה הסביר לנו על תהליך ייצור הבשמים, הפריך את הטענה כי ניחוח הבושם משתנה מאדם לאדם וטען שזה קשור בעיקר לכל שאר הריחות שיש עלינו ביום יום עוד לפני שאנחנו מבשמות (שמפו, מרכך, קרם גוף, קרם פנים, מרכך כביסה...) למעט במקרים קיצוניים של שינויים הרומונליים, הסביר לנו שכדי לבחון ריח של בושם צריך להריח אותו על מישהו אחר או על חפץ כי האף מפסיק לשים לב לריח אחרי רבע שעה, וגילה לנו מה משמעות התווים של הבושם: לכל מרכיב בבושם יש זמן התנדפות שונה, ובהתאם לכך מייצר הבשם א הבושם ב-3 חלוקות לרוב, תווים ראשונים אלה הריחות שנריח בהתחלה ואז הם יתפוגגו ויפנו את מקומם לריחות אחרים שיתפוגגו גם הם בתורם ויפנו מקום לריחות נוספים. בגלל זה יכול להיות שתריחו בושם בשבע בבוקר והוא יהיה חמצמץ ובצהריים הוא יהיה פתאום מתקתק.


ואחרי שחלקנו סודות, הגיע הזמן לדבר על הבושם:
כאמור הסדרה מורכבת מ24 בשמים, 2 לכל מזל, אחד לו ואחד לה, כשהבשמים מתבססים על ההנחה כי קיים קשר אינטואטיבי בין הריח למזל, קשר אותו תרגמו יחד האסטרולוג רוברט בוהם והבשם אולייביה פונל. 


הבושם מגיע באריזת מתנה, ובצירוף תליון של המזל שניתן לחבר לשרשרת, כאשר באריזה של בשמי הנשים ישנו גם שקיק עבור הבושם, למי שנוהגת להסתובב עם הבושם שלה בתיק.


בתוך האריזה ישנה גם חוברת המפרטת מעט על האישיות הנגזרת מהמזל ועל מרכיבי הבושם.
כבת מזל מאזניים התנסתי בבושם המתאים למזלי, וזה מה שכתבו עליו:



מאזניים- עשירות בקסם אישי, אסתטיות ודיפלומטיות, מפיקות את המרב מכל מצב:  ילנג ילנג מעורר תשוקה, מליסה מאזנת ומרגיעה, תמצית יקינטון מחזקת את האינטואיציה.

האריזה  מרשימה, והבשמים יהוו מתנה מושלמת למי שצריך להשקיע במתנה אבל לא ממש יודע מה לקנות.  לגבי הריחות אני עדין מגבשת החלטה. ניסיתי ללכת לפי הדרכתו של אוליבייה, ריססתי את הכרית עליה מונח הבושם, והרחתי מספר פעמים, כאשר עלי להודות שעם כל הרחה הבושם התחבב עלי יותר, אם כי בהרחה הראשונית בהשקה חשבתי שהבושם כלל לא לטעמי. משיחה עם חברות גיליתי שגם אצל חלקן זה היה ככה- בהרחה ראשונית הן נמשכו דוקא לריח של מזל אחר, ואחרי כמה הרחות נוספות העדיפו את הריח שיועד למזל שלהן, אז כנראה שיש בזה משהו בכל זאת

ההפתעה שלי היתה בכך שחלק מהריחות היו מוכרים לי, כאילו כבר הרחתי אותם פעם בחברות אחרות, דבר שלא הייתי מצפה לו ממותג יוקרתי ונישתי. יכול להיות שהדמיון הוא רק בתווים הראשונים, יכול להיות שאלה בשמים שאוליבייה עצמו פיתח בעבר ולקח מהם השראה גם לבשמים הללו, אבל לי זה הרגיש קצת מוזר שהבשמים עצמם לא חידשו לי מבחינת הניחוח.



את הבשמים ניתן לרכוש באתר האינטרנט של החברה.




5 תגובות:

  1. ואו נשמע מעניין. אז מזל מאזניים ודווקא לא חובבת ילנג ילנג כל כך. אבל מי אני שאתווכח עם המומחים? רק שלא אכנס ל
    סרטים עכשיו למה הטעם שלי לא מתאים למזל שלי...

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. בשם אמיתי, מתאים לכל אדם את הבושם הייחודי בעבורו, ללא קשר למזל.
    ההתאמה נעשת לפי האופי, סגנון החיים, מצב הרוח ולאן רוצים ללבוש את הבושם.
    התאמה אישית, לפי מידה. בדיוק כמו כצל חייט התופר חליפה לפי מידה.
    התאמה כזאת נעשת בחנות בשם: PERFUNIQ בירושלים.
    מומלץ בחום.

    השבמחק
  4. בשם אמיתי, מתאים לכל אדם את הבושם הייחודי בעבורו, ללא קשר למזל.
    ההתאמה נעשת לפי האופי, סגנון החיים, מצב הרוח ולאן רוצים ללבוש את הבושם.
    התאמה אישית, לפי מידה. בדיוק כמו כצל חייט התופר חליפה לפי מידה.
    התאמה כזאת נעשת בחנות בשם: PERFUNIQ בירושלים.
    מומלץ בחום.

    השבמחק
  5. בשם אמיתי, מתאים לכל אדם את הבושם היחודי בעבורו, ללא קשר למזל.
    ההתאמה נעשת לפי האופי, שגנון החיים, מצב הרוח ולאן רוצים ללבוש את הבושם.
    התאמה אישית, לפי מידה. בדיוק כמו כצל חייט התופר חליפה לפי מידה.
    התאמה כזאות נעשת בחנות בשם: PERFUNIQ בירושלים.
    מומלץ בחום.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...