יום רביעי, 30 בנובמבר 2011

TRAVALO

לפעמים יש המצאות קטנות, פשוטות וגאוניות. אחת מהן זה הTRAVALO שקיבלתי בדואר שבוע שעבר.
מדובר בבקבוקון קטנטן של בושם הניתן למילוי כמעט מכל בקבוק בושם, ומעולה לנסיעות, טיסות או סתם להזרק בתיק למי שאוהבת שניחוח הבושם יעטוף אותה לאורך כל היום.


הבקבוקון יכול להכיל עד 4 מ"ל, שהם שווי ערך ל50 התזות, והבקבוקון אף מצוייד בחלונית שקופה כדי שתוכלו לדעת בדיוק מתי הגיע הזמן למלא שוב.


אופן השימוש פשוט להפליא (מה שלא מנע ממני להסתבך עד שישבתי וקראתי את ההוראה שוב ואף הסתכלתי על הציור הברור מאד) מורידים את מכסה המתז מהבושם שממנו רוצים למלא, מצמידים אליו את תחתית הבקבוקון של TRAVALO ולוחצים עד שהבקבוקון מלא בכמות הרצויה. ולמי שתוהה איך הבושם לא נשפך מאותו חור תחתון? מסתבר שהמיכל מצוייד במנגנון איטום עם פטנט שנקרא S-GENIE ופותח בהשראת מערכות התדלוק במטוסים.

כמה פשוט- ככה מוצלח.

את החתיך הקטן ניתן לרכוש דרך CALL PERFUME בעלות של 49 ש"ח.

יום שני, 28 בנובמבר 2011

Clinique repairwear laser focus foundation

כמאפרת כלות אני יודעת שהכל מתחיל בעור הפנים, האיפור הכי מושקע בעיניים לא יראה טוב אם עור הפנים לא יראה טוב, ועל כן אני דוגלת בכך שאת מירב תשומת הלב יש לשים על עור הפנים. בנייה נכונה של הפנים, עם מייק אפ שמאחד את העור ומשתלב בו, שאינו בולט על פני העור כמסכה ומתאים בדיוק בגוון ובתחושה זה מאסט. לאחר מכן מתחילים את תהליך פיסול הפנים- הדגשת עצמות הלחיים, הצרת אף או הקטנת מצח/סנטר במידת הצורך, ונתינת ברק ואור לפנים. כשעושים את התהליך הראשוני טוב, כבר לפני איפור העיניים המאופרת נראית "ואוו", וזה הרי מה שכולן רוצות...

אז נכון, זה לא תלוי רק בי, ומושפע גם מההרגלים של המאופרת בבית- שגרת הטיפוח והניקיון של העור שלה, הקפדה על שתיית מים, הגנה מפני השמש וכמובן גנטיקה- אבל לא תאמינו מה קצת צבע יכול לעשות!

לא מזמן הוזמנתי להשקה של המייק אפ החדש של קליניק, המתהדר בשם הארוך מאד "Repairwear Laser Focus All-Smoth"'  מייק אפ שמבטיח שהוא יותר מסתם פרצוף יפה, ומתיימר לא רק להשוות לעור הפנים שלנו מראה יפה יותר כשהוא עלינו, אלא גם לטפל בו טוב-טוב ולהעלים לאורך זמן את סימני הגיל (וגם למנוע הופעתם של קמטוטים חדשים)

המייק אפ החדש מצוייד במקדם הגנה SPF15 , מוגדר כPA++ ומושתת על אותה טכנולוגיה פורצת דרך של קליניק בשאר מוצרי Repairwear. המייק אפ אף מכיל מרכיבים המסייעים בתיקון נזקי קרינת הUV, חלבון מי גבינה התורם לגמישות ומיצוק העור (ואם אתן זקוקות להוכחה שזה עובד רק תבקשו לראות ידיים של גבן- הן נראות צעירות ב20 שנה משאר הגוף שלו עקב השהייה המתמדת במי הגבינה), ויטמין E ושאר דברים טובים.

במחקרים קליניים נערכו עלה כי לאחר ארבעה שבועות פחתה הופעת הקמטוטים ב26% בממוצע בקרב המשתתפות, ולאחר ארבעה שבועות נוספים ב34%.

המייק אפ מגיע בשנים-עשר גוונים, אך רק שישה מהם נבחרו לקהל בארץ וישווקו כאן והוא מיועד לעור יבש עד מעורב. בארץ מחירו עומד על 225 ש"ח ל30 מ"ל לפני מבצעים והנחות.

אציין גם כי קליניק הינה חלק מתאגיד אסתי לאודר, אשר הוחזר בראש מורכן לרשימה השחורה של PETA כמי ששבו לבצע ניסויים בבע"ח. חבל.

ובתכלס?

האריזה נחמדה, כמו כל האריזות של קליניק, בקבוק זכוכית עם פקק כסוף וכיתוב בלבן על הבקבוק. הייתי שמחה אם המייק אפ היה מגיע עם משאבה וחוסך לי את הצורך בפתרונות יצירתיים

הגוון אותו קיבלתי הוא מס 3' (אין את מס' 2, שהוא המדויק עבורי בארץ), והוא אכן מעט צהבהב וטיפטיפונת כהה עבורי, אבל סביר להניח שיהיה טוב בקיץ.

המרקם נעים, נוזלי ולא יותר מדי סמיך, הפיגמנט חזק, ועל אף שמוצרי קליניק הם ללא בושם בהגדרתם הם לא חסרי ניחוח, אם כי אינני יודעת להגדיר את הריח של המייק אפ והוא לא כזה חזק כך שיהווה בעיה למישהי (אני חושבת).


המריחה פשוטה, בין אם מורחים עם מברשת או עם האצבעות, והכיסוי המתקבל הוא בינוני והעור אכן נראה טוב יותר (מבלי שיראו את המייק אפ באופן בולט, מה שהופך אותו למעולה לעור בוגר יותר). לגבי הסיוע של המייק אפ במניעת קמטוטים לאורך זמן אני לא יכולה להעיד, כי כאמור הגוון כרגע מעט ככה לי, אבל אחזור עם תובנות בקיץ.



יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

ביוטי בלוגס





היו לנו יופי של שבועיים.... הנה הפוסטים הנבחרים מהביוטי בלוג'ס שלנו:

ב All My Hobbies משווה Peacha בין סמקים - בין הסומק האלמותי של נארס - האורגזם, לסומק של מילאני.
ב-Beauty News עושה לנו לבנת שמח וצבעוני בעיניים עם קולקציית אביב 2012 של YSL.

בבלוג של תמי מרגלית תמי מסבירה מהו סוד הצלחת מריחת האייליינר ומדגימה איך למרוח.

ב - StarDust טל מחווה דעה על סדנאות האיפור של מאק - MAC TECHNIQUE.

בריסים ורסיסים קורין מרכזת את כל המבצעים השווים לעונת הסיילים בעולם - חגים, בלאק פריידיי  וסייבר מאנדיי. הכינו את הארנקים.

ב Highlights מעולם האיפור והיופי, אלונה על החורף החם מע.פ.ר.ה - קולקציית חורף 2011 של החברה.
ביופי של בלוג, הרמוני שבוע האופנה בישראל שהתקיים השבוע, וקצת על מוצרים של מייבלין, נותנת החסות לארוע.

ב
בלוגיפור עדי עד הנסיעה האחרונה שלה לברצלונה, קצת חוויות וקצת איפור בטיולים.

ב - Makeup Addiction גם רות נותנת לנו הצצה לקולקציית חורף 2012 של חברת עפרה.

ב - There is Beauty In All of us מרינה מהממת כהרגלה באיפור יומי - Black Mauve.

במעבדה מיכל על מסיר איפור ומסכה לשיער של חברת Yes To Carrots.

ב- האהבות הקטנות של החיים מעיין על בושם חדש של ורסאצ'ה - Yellow Diamond.

ב - Ksyu Style אוקסנה בהגרלה שווה של מוצרי לנקום.

בשקר החן והבל היופי, ישראלה סוקרת את תמצית ויזיונר החדשה של לנקום.

ב - Edenable בלוג איפור טיפוח ועוד, אלכס בפוסט על טיפוח העור מסביב לציפורן.

ב - Beauty in bloom שירי על התנסות ראשונה באיפור מינרלי של חברת גאיה.

וב - Bbeauty על שגרירות היופי של לוריאל לאורך השנים.

סופ"ש נפלא ושמח!

יום חמישי, 17 בנובמבר 2011

LANCOME VISIONNAIRE

לפני כמעט שלושה שבועות הוזמנתי להשקה של VISIONNAIRE מבית לנקום.

אני בוחרת להתחיל דווקא עם עניין הניסויים בבע"ח לאור הפוסטים האחרונים שלי בנושא. למי שלא יודעת, לנקום הינה חברת בת של לוריאל, וזו תגובתם הרשמית לנושא:

לוריאל מחויבת באופן טוטאלי למוצרי יופי ללא ניסויים בבעלי חיים. בשנת 1989 לוריאל הפסיקה ביוזמתה שימוש בניסויים בבעלי חיים על מוצריה המוגמרים. עם זאת, עבור מספר מוגבל של חומרי גלם, בכדי לעמוד בדרישות הבטיחות של מדינות מסוימות ולספק נתונים לרשויות הבריאות, עשויים להיעשות ניסויים, כמוצא אחרון.
אנו בלוריאל איננו שבעי רצון מהמצב הקיים, ופועלים ללא הרף לפיתוח שיטות בדיקה חלופיות, שימנעו כל צורך בכל ניסוי בבעלי חיים, בכל מקום בעולם. ב- 25 השנים האחרונות, לוריאל פיתחה שיטות חלופיות חדשניות בעיקר בתחום מודל עור המשוחזר – EPISKIN.
אנו מזמינים אתכם לבקר באתר http://bit.ly/hR4dvC

המוצר הינו תמצית מתקנת המתיימרת להפוך את עור הלקוחה למושלם- חלק יותר, מוצק יותר ואחיד יותר, והינה פרי פיתוח בן 10 שנים ומתהדרת בלא פחות מ-20 פטנטים! הויזיונר מתיימר להיות מוצר גלובלי המתאים לכל הנשים, ללא קשר לסוג העור או למוצא אתני (כן גם לי זה נשמע מוכר מפוסט אחר, מסתבר שזה הטרנד עכשיו)
בחברה מספרים כי המוצר מבוסס על מולקולת LR 2412 שהינה העתק של החומצה היסמונית בצמחים המסייעת בתיקון-עצמי של הצמח, ואצל אנשים אמורה לסייע בחידוש עצמי של עור הפנים.   בחברה מתגאים, ובצדק,  כי במחקר שערך פרופסור כריסטופר גריפית הוכח כי פעילות המולקולה מעוררת סינתזה של פיברלין, שהוא האחראי על ייצור הסיבים להגברת גמישות העור ושקול לרטינול. עוד מספרים בחברה כי תגובה ביולוגית אובחנה בכל הנבחנות במחקר, נתון מרשים מאד עד שמסתכלים על הכוכבית ומגלים שבמחקר השתתפו בסה"כ 14 נשים.

עיצוב המוצר אמור לשדר יוקרה היי-טקית, ועל עוצב הבקבוק ממתכת וזכוכית או בצבע כחול-ירקרק שאמור לדמות קרן לייזר חדה. מה דעתכן, הצליח להם? על כל פנים הבקבוק מגיע עם משאבה שמוציאה כמות מדודה של חומר, שזה מה שבאמת חשוב מבחינתי (גם שומר על היגיינה וגם מונע בזבוז)


ומה באמת מתיימר המוצר לעשות? להחליק קמטים, לצמצם נקבוביות ולשוות לעור מראה אחיד יותר. ככל הנראה המוצר מיועד לעור בוגר משלי, שכן המחקרים התמקדו בנשים מעל גיל 35, אך בכל זאת השתמשתי בו בוקר וערב במשך שבועיים רצופים וחיכיתי לשינוי. אציין גם כי המוצר, בניגוד למוצרים דומים, אינו מחייב מריחה של קרם הגנה מהשמש מעליו (אם כי זו עצה טובה בלי שום קשר), מה שמהווה פלוס עצום לטעמי, ובעל ניחוח חזק, ויש שיאמרו חזק מדי, של פרחים.

ולשורה התחתונה?
לאחר יומיים של מריחה צצו לי שני חצ'קונים עצומים על המצח, לא ידעתי אם זה קשור או לא אבל הפסקתי את השימוש לכמה ימים וחזרתי לאחר מכן, לא צצו חברים חדשים מאז... הריח בהתחלה חזק עד לרמה שלא נעים בעיניי, אבל לאחר כמה שניות הריח מתפוגג ונהיה נעים למדי, כנראה שממש כמו בושם אסור להריח ישר (רק כשהמוצר נמרח על הפנים זה בלתי אפשרי).
כאמור אני לא ממש קהל היעד- קמטים עוד לא ממש מדאיגים אותי וגם הנקבוביות שלי לא מאד פעורות, אבל בחינה של תמונות מאתמול ומלפני חודש הבהירה לי שלא התבצע שינוי של ממש- לא בקמטים הכמעט בלתי נראים במצח ולא בנקבוביות בצידי האף. אז השינוי לא גדול, אבל העור כן נראה מעט אחיד יותר, והמריחה והמרקם מאד נעימים. כאשר אני שוטפת את הפנים בבוקר (לאחר שמרחתי את התמצית בלילה הקודם) העור מרגיש ממש חלק, כמו אחרי מסכת לחות טובה במיוחד.

המוצר הועבר לאחותי הגדולה, שעורה יבש יותר, ואעדכן לגבי התוצאות עליה

והמחיר?
30 מ"ל – 445 ₪
50 מ"ל – 575 ₪ 





יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

MAC TECHNIQUE

בחברת MAC השיקו מחדש רעיון ישן שלהם- סדנאות קבוצתיות. הפורמט הישן-חדש מצטרף לסדנאות האישיות שהמאפרים המוכרים בחנויות MAC מעבירים בסניפים השונים
הסדנא נמשכת שעה וחיצ ומחולקת לשני חלקים: חלק ראשון בן 45 דקות ובו שתי הדגמות איפור הנערכות במקביל וחלק שני המאפשר התנסות ותרגול של החומר  הנלמד בסיוע מאפרי החנות.
למי שהפורמט הזה לא קורץ ישנה את האפשרות של שיעור, מה שקרוא בעגה המקצועית כיתת-אומן, בה מוצגים שני מראות איפור בזה אחר זה וללא התנסות עצמית.
את הסדנאות והשיעורים ניתן לקיים בסניפי MAC השונים לאחר שעות פתיחת החנות או בחדרי הרצאות וישיבות (באחריות של מזמינות הסדנא כמובן) אך לא בבתים פרטיים. מי מכן שמעוניינת בסדנא קבוצתית בביתה יכולה לפנות למאפרות המעבירות סדנאות איפור.
בין הסדנאות ניתן למצוא סדנת "נשים ונשיות" סדנא המתמקדת בהבדל שבין אשה לאשה סקסית; סדנת "זהר בינלאומי" המדגימה מראות מהשטיח האדום, בה גם נכחתי ועליה ארחיב בהמשך; סדנת "טרנדים", המתאימה, לטעמי, לקהל המקצועי, ומלמדת כיצד לתרגם מראות איפור ממסלולי התצוגות לחיי היום-יום, וסדנת "הזמנה ליציאה" המתמקדת באיפור לאירועים.

משתתפות הסדנא מקבלות קלסר מדליק (מאק תמיד מנצחים בפרטים הקטנים) ובו הסבר על הסדנא, מקום לכתיבת הערות וWISH LIST, טיפים מתוך הסדנא וFACE CHARTS של הלוקים שלמדו בסדנא עם פירוט החומרים בהם השתמשו.

עלות הסדנא 200 ש"ח למשתתפת אשר מוחזרים במלואם כזיכוי לרכישה בחנות במידה והסדנא מבוצעת באחד הסניפים, או החזר של 100 ש"ח במידה והסדנא מתבצעת מחוץ לחנויות (שזהו לרוב המחיר למשתתפת בסדנאות קבוצתיות אצל מאפרות אחרות).

כאמור אני נכחתי בסדנת "זהר בינלאומי" שהעבירו נטע סקאלי, המאפרת הראשית של MAC בישראל, והדס, שאם אני לא טועה הינה המדריכה הראשית . נטע והדס הדגימו לנו שני לוקים, הראשון בהשראת בריז'יט בורדו, עם שפתיים ערומות ועיניים מעושנות בכבדות, והשני מראה קלאסי של עיניים בצבעים ניטרלים ושפתיים אדומות.
הלוק האדום של נטע:
התמונה לקוחה מתוך "שגיאות"
הלוק המעושן של הדס:
התמונה לקוחה מתוך "שגיאות"

 הסדנא התקיימה בבוקר, כאשר סגרו את החנות במיוחד עבורינו, אך היו ולסניף בו נכחנו (בדיזינגוף סנטר) אין זכוכיות המפרידות בין החנות לחוץ אלא רק סורגים, הרעש מבחוץ הקשה מאד להתרכז ולשמוע, בייחוד שרק לאחת מהן היה מיקרופון.
גם הקונספט בו שתיהן מאפרות במקביל הקשה עלי, שכן הייתי בתחושה מתמדת שאני מחמיצה משהו אצל השניה, שכן באופן טבעי עיניי התמקדו בזו שדיברה באותו רגע. לפעמים בסדנאות כאלה העניין הוא לא ההסברים של המאפר אלא התנועה הקטנה של היד שמבחינתו היא מובנית מאליו ולא רויה לציון אבל עושה את כל ההבדל. מסיבה זו אני אמליץ לבחור דווקא בשיעור ולא בסדנא, אם כי אני מניחה שחלק יעריכו יותר את זמן התרגול המודרך.

ובכלל, אני חושבת שהסדנאות האלה מתאימות יותר למאפרות או ל"משתמשות כבדות" מאשר לחובבות ומתחילות שכן הרמה גבוהה, הקצב מהיר, ולמי שאין הכרות מוקדמת עם החברה ומוצריה יהיה קל ללכת לאיבוד.

בין הטיפים שאספתי מהסדנא:

  • מריחת קונסילר עם מברשת טשטושים לעיניים ולא עם מברשת קונסילר רגילה לקבלה כיסוי קליל וטבעי יותר

מברשת טשטושים של MAC, התמונה לקוחה מ"בלוגיפור"
  • הוספת נגיעה של צללית כחולה לגבות שחורות

  • לשרטט את האייליינר עם מברשת זווית כאשר קודם יוצרים את הגובה ורק אחר כך ממלאים את הקו, ואת התיחום התחתון עם מברשת ישרה.

  • לעבור עם צללית בגוון העור סביב השפתיים כדי לטשטש זליגות מהקווים

ועוד מילה לסיום, כפי שכבר כתבתי תאגיד אסתי לאודר התווסף לרשימה השחורה של PETA ושלי לאחר שהם שבו לבצע ניסויים בבע"ח, MAC שייכים לתאגיד אסתי לאודר.

יום ראשון, 13 בנובמבר 2011

מסיר לק עם משאבה LIFE

הקשר בין לקים לאיפור לא תמיד ברור במבט ראשון, אבל אחרי דקה מחשבה מבינים שהלקים ממש כמו האיפור הם חלק מהלוק הכללי שלנו (והמהדרות אף מתאימות את צבע השפתון לצבע הלק), וכמאפרת מקצועית אני נדרשת להיות אחראית על הסט גם על תחום הציפורניים, ואף דואגת להביא עימי לכל הפקה מבחר עצום של לקים במגוון צבעים, מסיר לק, צמר גפן ומייבשי לק למיניהם.
קיבלתי להתנסות את מסיר הלק החדש של LIFE המגיע עם משאבה, ממש כמו אצל המניקוריסטית.
מסיר הלק אינו מכיל אציטון, מועשר בשמן אבוקדו לחיזוק הציפורנים ובשמן חוחובה להענקת לחות.

היתרון ברור: לא צריך לחשוש שמסיר הלק ישפך והכמות שיוצאת הינה מדודה וחסכונית. עוד מספרים בחברה שמסיר הלק מתאים גם לציפורניים מלאכותיות.
הנוזל עצמו, לפחות בהסתמך על הריח, זהה למסיר הלק הרגיל של LIFE, בו אני נוהגת להשתמש בד"כ, ומתהדר גם הוא בארנב, חברה הטוב ביותר של צרכנית הקוסמטיקה המוסרית.

והשורה התחתונה?  גימיק נחמד, וזה אכן נוח להסרת לק, אך לעקומות כמוני הנאלצות לנקות את השוליים לאחר מריחת לק המיכל מהווה קושי שכן מאד קשה להוציא מהמשאבה לק לצמרון (מקלון לניקוי אוזניים), כך שאני מוצאת את עצמי מסתובבת עם המסיר במשאבה ועם המסיר במיכל הרגיל. ובמילים אחרות: טוב לבחורות שיודעות למרוח לק

יום שבת, 12 בנובמבר 2011

ביוטי בלוגס





הביוטי בלוג'ס מברכים עוד 3 בלוגריות חדשות שמצטרפות לקבוצה.קבלו את המיטב של המיטב מהבלוגים של הביוטי בלוגס בשבועיים האחרונים, במהדורת חורף מחממת:

ב - Edenable בלוג איפור טיפוח ועוד, אלכסנדרה מכינה את הידיים שלנו לחורף עם קרם ידיים של Frulatte.

ב - Beauty in bloom גם שירי מריחה סתיו בדרך לחורף עם איפור יומי באייליינר ירוק מודגש.

ב - The beauty blog מיתר על חוויית קניה צרפתית עם גודיס של חברת בורז'ואה שרכשה.

ב All My Hobbies מביאה לנו Peacha רביעיית צלליות של לוריאל עם גווני החורף שלה.

ב-Beauty News לבנת מספרת לנו איך ליצור את מראה האיפור של סמאשבוקס לסתיו-חורף 2011-2012 (על אסתי גינזבורג המהממת).

בבלוג של תמי מרגלית תמי מספרת על הדור הבא של המייקאפ, ועל המייקאפ החדש של קלינק המכיל חומרים מטפחים לעור.

ב - StarDust טל על האכזבה שלה מתעשיית הקוסמטיקה והניסויים בבעלי חיים, בעקבות חדשות חמות בעניין הזה.

בריסים ורסיסים קורין בטכניקה לאיפור עיניים פשוט  3 צלליות בפחות מ-5 דקות.

ב Highlights מעולם האיפור והיופי, אלונה מפרגנת לקוראות מחירים מיוחדים על טיפולי יופי והסרת שיער.

ביופי של בלוג, הרמוני על קולקציית חורף 2011-2012 של WOW, טיפים להשגת המראה והתרשמות מהקולקציה.
ב - Makeup Addiction רות בהפקה למגזין "את" עם איפור של אוולין הגואל, יאנה גור, שלומי סרנגה ועוד.

ב - There is Beauty In All of us מרינה נותנת לנו הצצה אל קולקציית חורף 2011 של OFRA, ומפרגנת לנו הגרלה רגע לפני שהיא יוצאת לחופשת חתונה. מזל טוב!!!

במעבדה מיכל על חצאיות הקפלים שחוזרות העונה בגדול (כן, פליסה...)

ב- האהבות הקטנות של החיים מעיין מתפעלת מהאיפור המינרלי הטבעי של ניחוח טבע.

ב - Ksyu Style אוקסנה על מוצרי הלחות והטיפוח שלה לפנים - מבית וישי, לה רוש פוזה ו - H20+.

ב בלוג למראה זוהר! שרון במוצר טיפוח של סאלי הנסן לציפורניים, שיפיל אתכם מהכסא.

בשקר החן והבל היופי, ישראלה עושה לנו שמח בעיניים עם צבעוניות מתערבבת במוצרי שפתיים..

וב - Bbeauty על סדרת ליפט אקטיב של וישי. מתוח, אבל מתוח טוב...

סופ"ש נפלא ושמח!

יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

השקת קולקציית חורף 2012 של OFRA

משהו טוב קורה לחברת OFRA האמריקאית-ישראלית, משהו מעולה.
אם אתן מאפרות ודאי יצא לכן לבקר במרכז ההדרכה החדש של החברה ולראות במו עיניכן את השינוי: נכון, הוא בעיקר קוסמטי, אבל פתאום הכל נראה מקצועי יותר, מפתה יותר, מרשים יותר (מעולם לא התיימרתי להיות לא-שטחית)

אבל זה לא רק השינוי השיווקי-מיתוגי, מרשים ככל שיהיה, זה פרץ חדשנות במוצרים שגורם לי לרצות לכתוב ולפרגן. בשבוע שעבר הוזמנתי לקדם-השקה של המוצרים החדשים במשרדי החברה ולהדרכת איפור של איילת סינוואני יחד עם בלוגריות נוספות. מלבד סושי טעים במיוחד ושמפניה איכותית הציגו בפנינו את המוצרים החדשים ואף נתנו לנו למשש כל מוצר- כיף!

את ההדגמה ביצעו על אחת הבלוגריות, ואני חייבת להודות שלטעמי איפור העיניים היה מעט כבד מדי (בעיקר בחלק התחתון של העין) אבל נראה שמרבית הבלוגריות, שאינן מאפרות, מאד נהנו. ובכלל זה חלק מהחידוש לטעמי- להכיר את החברה לקהל הרחב, לפתות גם אותם בצלליות חמאתיות, מברשות מוצלחות...

וזה מביא אותי לחלק החשוב באמת של הפוסט הזה- המוצרים החדשים:

אני אתחיל עם השוס הגדול ביותר, בבחינת "איך לא חשבו על זה קודם" ובעיקר- מתי כל השאר יעתיקו: צלליות האבקה, או ליתר דיוק הקופסה בה הן מגיעות. הצלליות הן צלליות אבקה מינרליות המגיעות במבחר של 11 גוונים החל מזהב-שחור (זו הצללית שקיבלתי)דרך טורקיז, כתום, כחול וורוד. הצבעים יפים, הגריסה דקה, האיכות טובה אבל כל זה מתגמד כאשר מבינים את גדולת המיכל: זהו מיכל פטנט המאפשר באמצעות סיבוב הצ'ופצ'יק הוצאה מדודה של האבקה. לא עוד אבקה הנשפכת בתיק או מתעופפת לכל עבר בכל פעם שפותחים את הקופסה. נקי, חסכוני, חכם- מושלם!

גאוני! פשוט גאוני! 


וכדי שתוכלו להתרשם גם מסווטץ של גוון MIKAH- גוון שחור-זהוב אותו קיבלתי,גוון יפהפה למעושנים עדינים יחסית. לצורך השוואה מרחתי ליד את הצללית המינרלית האפויה של MAC שהינה באותו גוון. התמונה לא ממש משקפת את הצבע (אני צלמת גרועה, מתנצלת) אבל ניתן לראות שהצללית של OFRA נוצצת יותר וזהבית יותר (היתרון בצללית אבקה?)


שניה במעלה מבחינת ההתלהבות שלי הינה הפלטה המגנטית במהדורה הנוכחי הכוללת 15 צלליות ושני ברונזרים-שימרים ענקיים.  הצלליות במרקם קרמי-חמאתי מטריף, מגוון הצבעים רחב (אם כי עלי להודות שאני באופן אישי מתלהבת בעיקר מהצד השמאלי של החומים-ב'זים כיאה לפולניה אמיתית), הפיגמנט עשיר, העמידות טובה (את הצבע השחור לא הצלחתי להוריד מהיד גם אחרי יומיים חרף שפשופים נמרצים והעדר פריימר) והפלטה המגנטית פשוט מעולה (בהזדמנות אכתוב על הפלטה המגנטית השניה שלהם שיש לי המכילה 18 צלליות והפכה להיות פלטת החתונות שלי).
את השימר הצבעוני אני גם מאד אוהבת, הוא מתקבל מאד עדין על העור אם כי מעט כתמתם, שזו הבעיה שלי עם החבר הצמוד שלו שגורם לי להראות כמי שהלכה לשיזוף בהתזה או נמרחה בתכשירי שיזוף בצבע גזר באופן עצמאי- הצבע כתמתם מדי עבורי וסביר להניח שיחמיא יותר לנשים כהות יותר.



החיסרון היחידי לפלטה זו היא השמועה שלא ניתן יהיה לקנות ריפיליס לגוונים שיגמרו, ואני רואה את הצד השמאלי מתחסל אצלי תוך כמה חודשים... מקווה שהחבר'ה בOFRA ימצאו פתרון לנושא (או יותר טוב- יפריכו את השמועה הזדונית).
ושוב מפנקת בסווטצים:
הצד הנייטרלי, ללא פלאש
 הצד הצבעוני, ללא פלאש
עם פלאש
מהצצה בתמונות אני רואה שהאפור לא ממש משתקף טוב וגם לא הסגול הכהה, בפועל הגוון שלהם הרבה יותר דומה לגוון בפלטה עצמה.


ולבסוף סט ארבע המברשות החדשות:
OFRA הוציאו ארבע מברשות: פרימיום עם מחשבה לא רק על המאפרת המקצועית אלא גם על הלקוחה ההדיוטה. הידיות עשויות עץ מהגוני מניו זילנד ומצופות בלכה (אישית אני מעדיפה ידייות שחורות), כאשר שתיים מתוך הארבע אף מעוצבות כתלת-מישוריות: מברשת האייליינר, עליה ארחיב בהמשך, ומברשת למעברי עיניים ותיחומים. שתי המברשות הנוספות הינן מברשת טשטושים כדורית לעיניים המזכירה מעט את המברשת המאד מוצלחת של SMASHBOX ומברשת הברקות המיוצרת משילוב של מספר סוגי שיער.

את מברשת האייליינר קיבלתי ואני חייבת לשתף שאני מאוהבת למדי. כחובבת אייליינר דק קצת חששתי שכן המברשת עבה יחסית למברשת הקבועה שלי, אך העיצוב המחוכם של המברשת איפשר לי לשרטט קו דקיק ובקלות. מה שמביא אותי ליתרון הנוסף מבחינתי, כמדריכת איפור, אני נתקלת שוב ושוב במתאפרות שאינן יודעות למרוח אייליינר ואף חוששות להתנסות, המברשת הזו תקל עליהן ותהפוך את התהליך המייגע של הלמידה לפשוט יותר.

את מברשת הטשטושים לעיניים אני חומדת וסביר להניח שארכוש אותה כשתהיה במבצע.

מאפרות יכולות להזמין את המוצרים ישירות מהחברה, חובבות איפור מוזמנות לפנות אלי ולבצע רכישה, המוצרים ישלחו אליכן בדואר.

יום רביעי, 9 בנובמבר 2011

היום שבו איבדתי תקווה- ניסויים בבע"ח

יש לי חברה צמחונית שאומרת שאם יגלו יום אחד שגם לירקות יש רגשות היא תחזור לאכול גם בשר, כי חייבים להתקיים ממשהו. אני תוהה אם זה נכון גם לגבי התחום הזה...

זה התחיל לפני כמה חודשים שנתקלתי בסרטון ביוטיוב שטוען שכל תאגידי הקוסמטיקה, כולל אלה שמצהירים כי הם אינם מבצעים ניסויים בבע"ח, אכן מבצעים, וזאת עקב חקיקה בחלק ממדינות אסיה, כמו סין, המחייבת בדיקה של מוצרי קוסמטיקה על בע"ח טרם אישורם למכירה. מסתבר שהדבר נכון לא רק על שימוש בחומרים חדשים ופטנטים אלא באופן כללי.
בזמנו לא הצלחתי למצוא לזה סימוכין בשום מקום, לא נתקלתי בזה במקמות אחרים וקיוויתי שהסרטון היה שגוי.

ככל הנראה התבדתי. בשבוע שעבר הורידו בPETA את תאגיד אסתי לאודר מרשימת החברות שאינן מבצעות ניסויים בבע"ח והכניסו אותו לרשימה השחורה. מזכירה כי לתאגיד שייכות חברות רבות ואהובות כמו אסתי לאודר, מאק, בובי בראון, קליניק ועוד.

פניה של קולגה על גבי דף הפייסבוק הישראלי של החברה הניבה תשובות לא ממש מספקות, ופניה אל הנשים המקסימות במשרד היח"צ המייצג את אסתי לאודר בארץ, ובקשה לתגובה רשמית, הניבה את התשובה המאד מעציבה הזו:


"מאז ומעולם עמדנו נגד ניסויים בבעלי חיים והיינו מחוייבים למטרה לשים להם קץ. אנו נמשיך להשקיע זמן, מאמץ ומשאבים בפיתוח שיטות אלטרנטיביות לניסוי בבעלי חיים וההכרה הגלובלית שלהן.
למרבה הצער, ממשלות במדינות מסוימות עשויות שלא לקבל את שיטות הבדיקה האלטרנטיביות, או עלולות לבקש נתונים נוספים כדי לאשר את בטיחותו של מוצר או רכיב קוסמטי, אפילו אלו שיש להם היסטוריה ארוכה של שימוש בטוח לחלוטין. במקרים אלו, בדיקה על בעלי חיים תהיה הכרחית מבחינה חוקית. כחברה גלובלית, אנו נאלצים לענות על כל הדרישות והרגולציות במדינות בהן נמכרים מוצרינו, אך היו סמוכים ובטוחים כי אנו עושים כל מאמץ אפשרי להימנע מבדיקת מרכיבים ומוצרים על בעלי חיים ונוקטים בכל הצעדים האפשריים והפרקטיים כדי לוודא שנעשה שימוש במידע קיים או מידע ללא ניסוי בבעלי חיים תחת זאת."


 וזה לא נעצר כאן, שהרי כל הדיוט יכול להבין שהדבר חייב להיות נכון לגבי כל חברה הנמכרת בסין, שובעצם רוב החברות הגדולות מסתתרות תחת הסעיף של "אינן מבצעות ניסויים חוץ מבמקרים הנדרשים בחוק". יתרה מכך, החקיקה בסין בעצם מעקרת מתוכן את החקיקה הנפלאה של האיחוד האירופי האוסרת על ניסויים בבע"ח בתחום הקוסמטיקה.

וכך נותרות אנחנו, מאפרות, חובבות איפור, וסתם נשים שהטבע לא חנן אותן במראה של אנג'לינה ג'ולי ונוהגות להתאפר במצב מבאס מאד. האם לוותר על העקרונות ולרכוש את המוצרים אותם התרגלנו לרכוש? האם לוותר על המוצרים ולהסתפק רק בחברות קטנות שאינן מייצאות לסין וחלקים אחרים באסיה?
ואולי זו ההזדמנות של העולם המערבי להראות שלפחות בתחום אחד הוא אכן נאור ולחייב את החברות הללו לא לבצע ניסויים ע"י איסור מכירת מוצרים שנעשו בהם ניסוי על בע"ח בכל מקום בעולם

שתפו אותי בתגובות שלכן, זה נושא חשוב

יום חמישי, 3 בנובמבר 2011

DIOR בפעם האחרונה

אז זהו הפוסט השלישי והאחרון על DIOR לעונה הקרובה, נשארו עוד שני מוצרים שאני חייבת לשתף אתכן ברשמים שלי מהם ואז אתן מקבלות חופש, לפחות עד שהם שוב ישיקו משהו שווה
אז על הבושם ועל המייק אפ כבר סיפרתי לכן, ושניהם משמשים אותי על בסיס יומיומי, ואפילו הדחתי כמה לקוחות בסדנאות האיפור שאני מעבירה לרכוש את המייק אפ בעצמן, אבל עכשיו אני רוצה לשתף אתכם בשני המוצרים המשלימים את השקת המייק אפ: עפרון העיניים החדש ופלטת הצלליות המעושנות.
אפשר כזה לסטודיו?


נתחיל בעיפרון, מדובר בעיפרון מכני (ללא חידוד), המותאם הן למעקה העין והן לשימוש חיצוני כאייליינר, המתיימר גם להיות עמיד במים, ומגיע במבחר של  שישה גוונים: Navy,Plum, Carbon, State, Chestnut, Mint . כאשר האריזה כסופה ואלגנטית, ובחלקו האחורי של העפרון ממתינה הפתעה: מחדד קטנטן לחידוד השפיץ למי שמעוניינת בקו דקיק ומדוייק. אני קיבלתי את העפרון הסגול-חציל.


ובכן העפרון אכן מאד עמיד על העור- ניסיונות המריחה שלי בכלל לא הזיזו לו והפס נשאר בדיוק כמו שמרחתי אותו, מה שהופך את העפרון לאייליינר מעולה לכל אותן אלה שמתקשות עם מברשות איליינר. במעקה העין העמידות היתה פחות מרשימה, כחצי יום לד, אבל גם איליינר ג'ל שידוע בעמידותו לא שורד עלי יום שלם. מה שכן, אני חייבת לציין שהעפרון פשוט נעלם מהמעקה ולא נזל לי מתחת לעיניים והדגיש את המחסור בשעות השינה, שזה פלוס לא קטן בעיניי.
העפרון השחור, והפס לאחר ניסיון מריחה בעזרת האצבע- אין תזוזה
השורה התחתונה? הצלחה!
ורק חבל שהמחיר לא זול בכלל- 123 ש"ח וכמעט ואין הנחות


המוצר השני שקיבלנו היה סט צלליות המכיל שלוש צלליות היוצרות יחד מראה מעושן וסקסי, בייחוד לסתיו, ובהשראת ברבור שחור, שכן אני מזכירה לכם שהפרזנטורית הינה לא אחרת מנטלי פורטמן ההורסת


המארז מגיע בשישה גוונים: Smoky Black, Smoky Nude, Smoky Brown, Smoky Pink, Smoky Khaki  
Smoky Navy, 


 אני קיבלתי את מארז הSMOKY PINK. חייבת להודות שהנטיה הטבעית שלי היתה דווקא לחומים או לניודים, אבל קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על האיפור שכהשתמשתי בורוד-אפור שאני לא יכולה להתלונן.


תרשו לי להיות שטחית לרגע ולהתלהב מהאריזה: את הסט פותחים במשיכה של המכסה אחורה, ואז מתרוממת לה מראה ונחשפות הצלליות. בצלליות עצמן מוטבע לוגו החברה, כמו גם על האריזה הכחולה-כהה של הסט. ואחרי שהתלהבתי- הצלליות מגיעות עם שתי מיני מברשות מיותרות (עם כי עלי להודות שבאיכות מעט יותר טובה ממה שהתרגלתי לראות), ופה אני חייבת להוסיף תהייה מדוע חברות האיפור מבזבזות כסף ויוצרות לכלוך מיותר בצירוף המברשות הללו, בשיא הרצינות- הוצאנו כמה מאות שקלים על צללית, נתקמץ על מברשת טובה?!


וזה מוביל אותי לחסרון הראשון- המחיר, 246 ש"ח ל3 צלליות, לא נורא, אבל גם לא זול ביחס לכמות
והחסרון השני הוא חוסר האחידות באיכות הצלליות, באותו סט יכולה להיות צללית עם פיגמנט מעולה וצללית עם פיגמנט כמעט בלתי נראה, כך שממש צריך לבחון כל סט וכל צבע בנפרד.


כמו שאתן יכולות לראות בתמונה המרקם של הצלליות שונה- צללית הבסיס הבהירה היא מאט לחלוטין, הצללית הכהה משמאל היא מעט פנינתית (שזה המרקם האהוב עלי- חמאתי למדי), והצללית הימנית היא מנצנצת לכל אוהבות הBLING BLING. בסט הספציפי הזה הנצנצוץ ממש עדין כך שאני בד"כ מוסיפה אותה למרות שאני לא מחובבות הז'אנר.


עם זאת, הסט הורוד אכן התגלה כמוצלח מאד, יכול לסייע גם למי שאינה יודעת להתאפר כלל ליצור מראה ערב מרשים (מגיע עם הוראות), והתוצאות קצרו כאמור מחמאות, שזה מה שאנחנו באמת רוצות מהאיפור שלנו.


מזכירה כי DIOR אינה נמצאת ברשימה השחורה של PETA ואינה מבצעת ניסויים בבע"ח. וקוריוז נחמד שגיליתי: נטלי פורטמן היא טבעונית, וDIOR ייצרו עבורה נעליים טבעוניות (קרי לא מעור של אף חיה מסכנה, ללא פרווה, צמר או כל חלק אחר שהיה פעם שייך לחיה) ואם בית אופנה יוקרתי יכול- מן הראוי שכל השאר ילמדו גם הם.

יום שלישי, 1 בנובמבר 2011

תמחור

כמאפרת כלות אני צריכה להראות נוכחות בפורומים החתונות השונים, ועל כן אני נתקלת אחת לכמה שבועות בדיון שפותחת כלה, שבטוחה שזכתה להארה, על יוקר המחירים סביב החתונה, ועל הצורך לעשות משהו נגד זה. בהרבה מן המקרים הדיון מתפתח ללמה ספק בתחום מסויים גובה כמו שהוא גובה, שזה יקר בהשוואה ליום עבודה במקצועות אחרים, שזה לא שהוא מנתח מוח, ואנחנו, הספקים, מתוארים כתאבי בצע, חמדנים, גנבים ושלל מחמאות.
התגובה המתבקשת היא "זה שוק חופשי", ויש ספקים בכל מחיר, כך שאם המחיר לא מתאים לכל אחד יש את האפשרות למצוא ספק אחר במחיר שהוא מעוניין בו, ממש כמו בכל תחום אחר שהמדינה או בעלי ההון לא מעורבים בו.

אבל, החלטתי במקום זאת לפנות דווקא לספקים החדשים, ובעיקר למאפרות מתחילות, ולהסביר את הרציונאל שמאחורי תמחור.

נתחיל מזה שאנחנו עצמאים, וככאלה אנחנו צריכים לשלם מיסים, ולא מעט, וביטוח לאומי, ולהפריש לפנסיה, ולשלם ביטוח והוצאות של חומרים, נסיעות, אחזקת רכב, שיווק, רואה חשבון, יועץ מס וכו'. כעצמאים אין לנו רכב חברה ופלאפון שמישהו אחר מממן ואנחנו יכולים להתפרע, אף אחד לא מתחלק איתנו בהפרשה לפנסיה או לביטוח לאומי והמע"מ יורד מההכנסות שלנו ולא מהרווחים (שזה שווה ערך לשכר של שכירים). יותר מזה, כעצמאים אנחנו בעצם המעסיקים של עצמנו ועל כן "עולים" לעצמנו הרבה יותר, הרי יש הבדל משמעותי בין עלות עובד למעסיק לבין הסכום שהוא רואה בתלוש בסוף כל חודש.

כעצמאים אף אחד לא משלם לנו על ימי מחלה, וברוב המקרים אפילו אין לנו את הפריבלגיה של לשהות שלושה וחצי חודשים בחופשת לידה, כי מי יתחזק את העסק?! אנחנו עובדים לא רק בזמן שאנחנו עם הלקוחות אלא דואגים גם לכל המסביב: חשבונות, שיווק, ניהול מלאי, ניקיון ועוד כמה תפקידים שלא עולים לי כרגע לראש, לרוב זה יותר מ12 שעות ביום...

בעולם החתונות צריך גם לקחת בחשבון שיש שבועות מתים בגלל כל מיני איסורי דת או משחקי ספורט חשובים במיוחד, והבדלים בין עונת הקיץ העמוסה לעונת החורף החלשה.החישוב שלנו הוא שנתי ולא יומי או אפילו חודשי, כך שהיומית שאתם כל כך מתלהמים עליה היא לא באמת יומית... וספציפית בתחום האיפור והשיער יש לנו עלויות של חומרים מתכלים, שהן די גבוהות בארץ בהשוואה למקומות אחרים, ולא לכולנו נגיש חו"ל (ואם כן אז דופקים אותם עם המכס), ויש עלויות של השתלמויות- כי כל כלה מעוניינת במאפרת שמעודכנת בטכניקות ובאופנות האחרונות, ויש תאריכי תפוגה למוצרים, וחלקם קצרים למדי (מי אמר מסקרה ולא קיבל?).

וזה עוד לפני שדיברנו על כך שהעבודה שלנו אף פעם לא מסתכמת בכמה שעות בהן אנחנו מאפרות ומסרקות, כי לא כל הכלות רגועות ומקסימות, וחלקן מטלפנות בהיסטריה על בסיס שבועי, שולחות מיילים מדי יום, שולחות הודעות בפייסבוק, וחושבות שבחודשים שעוברים בין איפור הניסיון ויום החתונה זה לא רק לגיטימי אלא גם הכרחי לשמור על קשר הדוק עם המאפרת ולעדכן אותה בכל התקדמות ושינוי בארגוני החתונה ("אז את שומעת? החלטנו בסוף ללכת על סידורי פרחים באדום, את חושבת שכדאי שנחליף את השפתון?") 

ומה לגבי שעות העבודה? אנחנו עובדות בימי שישי מוקדם בבוקר, מגיעות מאוחר הביתה באמצע שבוע (בייחוד אם הכלה מעוניינת בליווי צמוד לחופה), ומקבלות טלפונים (שהחכמות שבינינו לא עונות להם) בשעות בהן מישהו היה צריך ללמד שלא מטלפנים כמו לפני שמונה בבוקר או אחרי שמונה בערב, בשבתות, בשישי אחה"צ, בחגים...

בסופו של דבר גם אנחנו חלק ממעמד הביניים, גם לנו יש משכנתא, וגן ובייביסיטר ורכב ועשרים אלף הוצאות, בדיוק כמו לכולם. אנחנו לא מנסים להתעשר על חשבון הלקוחות שלנו רק להתפרנס בכבוד, וחשוב לתמחר לא רק את שעות העבודה מול הלקוח בפועל אלא את כל המסביב, ממש כמו שבכל מוצר איפור שאנו קונות מתומחרות לא רק עלויות הייצור אלא גם שכר המנכ"ל, תקציב השיווק, עלות השינוע ושכרם של המדענים במעבדה שפיתחו את המוצר החדש.

העריכו את עצמכן כראוי, על ניסיון משלמים יותר, על נסיעה מרוחקת מאד לגטימי לבקש תוספת תשלום, וחישוב הכדאיות צריך לקחת בחשבון גם את המיתוג שלכן ואת ההשפעה של המחיר הזול במיוחד שאתן מציעות עכשיו על האפשרות שלכן לגבות את המחיר שאתן רוצות בפעם הבאה.

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...