יום שני, 3 באוקטובר 2011

DIOR

לפני כשבוע וחצי הוזמנתי להשקה של חברת DIOR לרגל יציאת בושם חדש וקולקציית איפור סתו-חורף 2011-2012. ההשקה התקיימה בחדר ההדרכה במשרדי החברה בתל-אביב שמעוצב ממש כמו חנות בוטיק למוצרי DIOR. לאחר מעט נשנושים הוזמנו להכנס לחדר שם הוקרן בפנינו סרטון הפרסומת ההורס של הבושם החדש J'adore Eau De Toilet.


אם גם אתן מעט מבולבלות כעת, אתן בחברה טובה, וסביר להניח שכמוני לא ידעת שJ'adore הינו שמם של חמישה בשמים בבקבוקים פחות או יותר זהים בעיצוב של אמפורה (כד חרס עתיק). עיצוב הבושם החדש  דק יותר אך שומר על הקימורים של הבקבוק המקורי, קימורים שמזכירים צללית של אשה. פקק הבקבוק מושפע מהטבעות הרבות שסביב צווארן של נשות שבט המסאי, הידועות גם כארוכות הצוואר.
אמפורה
הבושם החדש מכיל  תמציות פירות הדר רעננים עם דגש על המנדרינה הצהובה , ורד מדמשק, ילנג-ילנג, יסמין סמבק ופריחת תפוז טוניסאי  עם ניחוח עצי (שאין לי מושג מה זה אומר) ורמיזה של וניל (שלשמחתי לא מורגש, אני שונאת את המתיקות של הוניל). השוס האמיתי הוא הנרולי, שזה בעצם שמה של פריחת התפוז הטוניסאית שהזכרתי קודם,  וכמו בכל דבר בחיים יוקרתו באה מהיותו קשה להשגה. הפריחה קצרת מועד- כשבועיים בלבד, ויש לקטוף את הפרחים ידנית כאשר נדרשת כמות עצומה של פרחים כדי לזקק את התמצית.


ואיך הריח? פרחוני וקליל, קצת חמצמץ, ומאד עשיר. האמת שמאז שקיבלתי אותו יתר הבשמים נזנחו בצד והוא הפך לקבוע שלי. חברה שלי, לעומת זאת, שמכורה לJ'adore המקורי, התאכזבה מהריח וטענה שהפרחוניות מזכירה לה מטהר אוויר. מסתבר שבאמת לא ניתן להתווכח על ריח...


אני חייבת לחזור לפרסומת ההורסת של הבושם, שצולמה באולם המראות בארמון ורסאי, אחד המקומות האהובים עלי בעולם, ומשלבת בתוכה לא רק את הפרזנטורית של דיור, שרליז' תורן ההורסת, אלא גם מקבץ מרשים של כוכבות עבר דוגמת גרייס קלי, מרלן דיטריך ומרלין מונרו. ואיך הקימו בדיור את כל הדיוות לתחייה? השתמשו בטכנולוגיה מאד מושקעת ובעצם הדביקו את פניהן של הכוכבות לגופן של דוגמניות, כאשר הכוכבות לקוחות מצילומים ישנים (כך למשל כשתראו את מרלין מונרו אוחזת בבושם החדש ולוחשת DIOR, במציאות היא אחזה מוצר אחר של החברה).


אגב למי שזוכרת לא מזמן בית האופנה של דיור נסחף לתוך שערוריה כאשר מעצב הבית, ג'ון גליאנו, פלט כמה הערות לא ממש יפות על יהודים. בדיור מיהרו לפטר את המעצב הסורר, והשמועות אומרות בקרוב יקבל את התפקיד מארק ג'ייקובס המוכשר.


ומילה אחרונה לסיום, אני חייבת לשבח את משרד היח"צ שבניגוד לרוב ההפקות בהן נכחתי, לא ציידו אותנו בדפי מידע מודפסים אלא בדיסק ובו כל המידע מההשקה, ובכך חסכו בנייר. אנחנו אוהבות עסקים ירוקים :)

תגובה 1:

  1. סיקור יפה מאוד , אהבתי את העשרת המידע :)
    אני עם חברתך , מכורה לדיור המקורי הפרפיום והריח של זה באמת היה לי דל וזול , אבל על טעם וריח אין מה להתווכח

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...