יום ראשון, 30 באוקטובר 2011

צלליות אפויות של מייבלין

רק עכשיו אני מתפנה סוף סוף לכתוב על הצללית האפויה שנשלחה אלי ממייבלין, כחלק מסדרת EYE STUDIO.
מדובר בצללית אפויה המורכבת משני גוונים (אני קיבלתי את Blue Earth), ומכילה פנינים שונות אשר אחראיות על הברק הפנינתי ההורס של הצללית. הצללית הספציפית שלי נראית אכן מעט כמו כדה"א (לפחות בצידו הימני), וארוזה באריזה פלסטיק עמידה וכבדה, שקופה בחלקה העליון ושחורה בתחתון. היתרון הגדול ביותר לטעמי הוא המדבקה ועליה הגוון שמשמשת כסילר ומבטיחה שאף אחת לא ניסתה את המוצר לפניך בחנות.

אני חייבת להודות שאני לא חובבת צלליות כחולות, בטח ובטח לא לשימוש עצמי, אך לטובת הסיקור התגברתי על עצמי ומרחתי את הצללית כאייליינר (על יבש, בעזרת מברשת דקיקה). העמידות היתה ממוצעת- שרדה חצי יום ללא פריימר מתחת, אך הגוון זכה להרבה מחמאות (איפרתי כלה באותו יום והיא ישר הבחינה בצבע והתלהבה).

כמו כל הצלליות האפויות קשה להוציא פיגמנט מהצללית ובהנחה פשוטה הצבע מתקבל דהוי בהשוואה לצללית עצמה, בהנחה רטובה הצבע מתקבל חי יותר וההברקה בולטת משמעותית (לצערי לא רואים את זה בתמונה)
 עם פלאש
ללא פלאש, מימין ביבש, משמאל ברטוב. עליון- חלק ימני בצללית, תחתון חלק שמאלי

והשורה הסופית? נחמד, לא יותר מזה, אם כי אני מעט סקרנית לנסות את ההצללית הברונזית (מספר 60), יש לי הרגשה שהיא תוכל להיות מדהימה כשימר וברונזר.

אציין גם כי מייבלין היא חלק מתאגיד לוריאל שנמצא עדין ברשימה השחורה של PETA בכל הקשור לניסויים בבע"ח. בקרוב אכתוב פוסט מעמיק בנושא.

להשיג בפארמים השונים תמורת 70 ש"ח לפני מבצעים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...