יום חמישי, 13 באוקטובר 2011

CK1 SHOCK

די מזמן קיבלתי את הבושם החדש של קלווין קליין, הידוע כCK ONE SHOCK ונצפה על לוחות ענק לאורך איילון, אבל רק עכשיו אני מתפנה סוף סוף לכתוב עליו.

למי שמכיר (יש מישהו שלא מכיר) את הCK1 צפויה כאן הפתעה, כי בניגוד למתבקש מהשם פה מדובר בשני בשמים- אחד לו ואחד לה (אולי מפה ה"שוק"?) המיועד לפי חברת היח"צ לנשים וגברים ש"הולכים עד הקצה". ומה זה אומר? בחברה טוענים שאת ההשראה לבושם שאב המעצב מזירת המועדונים עם הדופק המוגבר, הזיעה, התשוקה, המרדנות והחופש, אבל איכשהו לי עיצוב הבקבוק הזכיר פלאסק (למד איתי בחור בתיכון, שמאז הספיק לחזור בתשובה, שהיה מגיע עם כזה לביה"ס באופן קבוע ומעביר את היום בשכרות קלה), כנראה כי התרגלתי שבקבוקי בשמים הם שקופים, והכיתוב הורוד על פני  הרקע הלבן של הבקבוק שידר לי הרבה יותר מדי חמידות וילדותיות והרבה פחות מדי סקס ומרדנות.
כוונת המשורר, אגב, היתה ליצור קונוטציה לגרפיטי והכיתוב הורוד היה צריך להזכיר לי כיתוב עם שפתון על מראה.
הבושם מגיע עם פקק, כאשר המשאבה בנפרד, מה שמאפשר, במידה ולא מאבדים את הפקק, לטייל עם הבושם מבלי לחשוש מתאונות.

אבל מיתוג ואריזה פחות רלוונטים בעיניי כשמדובר בבושם על כן אני אתמקד בעיקר- הריח
הבושם מוגדר כבושם  פירותי-פרחוני שמורכב מפרחי תשוקה, פאוני, פרחי POPPY , ניחוח שוקולד , אוכמניות  , נרקיסים ויסמין, אמבר, וניל, פצ'ולי, ומאסק.

בהרחה ראשונה הרחתי משהו מעט חמצמץ ופירותי, שזה הניחוח המועדף עלי. אבל עם הזמן הניחוח מתעדן ומתמתק (ממש בן יהודה נהייתי עם כל חידושי/עיוותי השפה בפוסט הזה), ובהרחה שניה ושלישית אפילו נדמה לי שהצלחתי לזהות ניחוח שוקולדי קל (שוקולד חלב לתוהים, לא מריר). אחרי שתי דקות הניחוח כבר מתקתק לחלוטין ונוכחות הוניל הרבה יותר מודגשת.

הסתובבתי עם הניחוח החדש למשך מספר ימים וקיבלתי תגובות אוהדות ביותר, וחברה שהיתה אצלי בכלל התלהבה מהניחוח המתקתק (זו אותה אחת מהפוסט הקודם, זו שלא אוהבת ריחות של פרחים כי זה מזכיר לה מטהרי אוויר)

סה"כ ניחוח נעים, יומ-יומי, שאינו מכביד על האף, והמתיקות שבו הופכת אותו הולם גם לצעירות יותר. אצלי הוא בהחלט מקבל מקום על השידה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...