יום ראשון, 9 באוקטובר 2011

DIOR FOREVER

הרשו לי להציג בפניכם את אהבתי החדשה. נפגשנו במקרה מבחינתי, אבל לאחר תכנון מעמיק מצידו, זו לא היתה אהבה ממבט ראשון, שכן ממבט ראשון הוא נראה סתם עוד אחד, אבל ברגע שהוא נפתח אלי- ידעתי! מצאתי את האחד...
ולאחר ההקדמה הדרמטית דעו שאינני מדברת על אהבה בשר ודם כי אם על המייק אפ החדש של DIOR העונה לשם היומרני (ומתברר שמוצדק) FOREVER.

כבר סיפרתי בפוסט הקודם, על הבושם החדש של DIOR, כמה יצאתי מבסוטית מההשקה בגלל הקטע הירוק, אבל בהקשר ההוא הקרדיט הגיע למשרד היח"צ, וכעת הקרדיט מגיע לDIOR עצמם, שיצרו את המייק אפ החדש עבור בחורות כמוני: בחורות שאוהבות איפור אבל לא אוהבות להראות ולהרגיש מאופרות.

המייק אפ מיועד להרגיש כעור שני, ובחברה מספרים כי הם פיתחו תמצית ייחודית שמזהה צרכים ייחודיים בעור ומתקנת אותם בזמן המריחה ולאחריה. וכי המרקם המתקבל הוא מאט ובה בעת לחותי. יותר מזה, בDIOR טוענים כי המייק אפ אף מעודד התחדשות של תאי עור, מה שאומר שממריחה למריחה העור יראה טוב יותר.
עוד ביתרונות הוא מקדם הגנה SPF25+++ כאשר מסתבר שכל פלוס מסמל עמידות כנגד משהו אחר (זיעה, מים וכו').

את התיאורים המרהיבים של האריזה אני אחסוך מכם, שכן אני לא רואה בה ייחוד מאריזות של מייק אפים אחרים, אציין כי הבקבוק הוא מזכוכית, יש משאבה שמוציאה כמות מדודה (פלוס רציני) והתכולה, כמו רוב המייק אפים, 30 מ"ל, ומגיעה בהיצע גוונים רחב למדי.

את קמפיין המייק אפ מובילה נטלי פורטמן היפהפיה שלדעת החבר'ה בDIOR היא הבחירה המושלמת להשקת המייק אפ המושלם בהיותה כה מושלמת בעצמה ;)


בהשקה ערכו לנו התאמה אישית כך שכל אחת קיבלה את הגוון המדויק עבורה, ואני חזרתי הביתה עם מספר 20, הנחתי אותו על שידת האיפור וביקשתי סליחה מהמייק אפ הקבוע שלי (ליקוויד ליפט 2 של MUFE) על הבגידה קצרת המועד, כמו שחשבתי אז.
בדיעבד עברו מאז כמה שבועות והMUFE נשאר מיותם, שולח אלי מבטים עצובים כל בוקר בעת שאני וDIOR מתמרחים לנו. המייק אפ הזה פשוט טוב. לכיסוי קליל מאד אני מורחת אותו עם האצבעות, וכשאני רוצה כיסוי טוב יותר אני פונה למברשת מייק אפ שטוחה. הוא לא כבד, הוא לא בולט, הגוון ממש מדויק והבאסה היחידית שלי היא שמקדם ההגנה גורם לפנים שלי להראות לבנות בטירוף בפלאש (אבל ככה זה עם כל מייק אפ שמכיל מקדמי הגנה שכן הם לרוב מתפקדים כמחזירי אור)
בחברה טוענים שהוא מחזיק 12 שעות, אבל לפחות עלי הוא שורד קצת פחות טוב.
את המצח הלא מאופר שלי זכיתן לראות בפוסט על האילומינייטור ואני מעלה לכן עכשיו תמונה של המצח לאחר מריחת המייק אפ כדי שתוכלו לבחון מקרוב

ולמרות שיש לי רתיעה מכך, גם תמונת פנים מלאה (אין מה לעשות, לא כולם יכולים להיות פוטוגנים). אתו יכולות לראות שוב גם את המסקרה של שאנל. הצבע קצת התעוות בגלל הפלאש, אבל עדין אפשר לראות שהמייק אפ יושב יופי ומכסה מבלי להראות נוכח. התמונה ללא סומק (ולפני שהסתרקתי, עמכן הסליחה)



יחד עם הגירסא הנוזלית, יצאה למייק אפ גם גירסת קומפקט, אבל אני לא מחובבות הקומפקט (מייק אפ-פודרה דחוס), כך שלא נרשמה התלהבות מצידי.
השום בהקשר הזה הוא בשני דברים: א. חשיבה ירוקה של DIOR שדאגו לכך שאת המייק אפ ניתן לקנות גם בגירסת מילוי מה שחוסך ללקוחה במחיר, ולכדור הארץ בזבל (הקופסה נשארת ולא נזרקת כל פעם שהמייק אפ נגמר), וב. בספוגית המדליקה שמגיעה עם המייק אפ, שבניגוד לספוגיות שבד"כ מגיעות עם מוצרי איפור דווקא ממש שווה, כאשר צד אחד שלה הוא ספוג רגיל והצד השני הוא מעין ספוג שעיר שמונח מראה מקומח.

גם בגירסא הזו המייק אפ מאד לחותי (שזה הישג מרשים כשמדובר במייק אפ פודרה), ונהנה מאותו מקדם הגנה כמו של אחיו הנוזלי והחתיך.
את המייק אפ הזה ניסיתי רק בהשקה עצמה ולאחר מריחת המייק אפ הנוזלי, כך שהכיסוי שהוא נתן נראה לי כבד מדי לטעמי (אבל אני מחובבות הכיסוי הקליל גם ככה), לשימוש בפני עצמו ולא מעל מייק אפ לטעמי.לחובבות הז'אנר.

מזכירה שוב כי החברה לא מבצעת ניסויים בבע"ח, ואנחנו מעודדות חברות כאלה.

5 תגובות:

  1. נראה מעניין. ככלל אני מאד אוהבת את מוצרי דיור, זה אחד ממותגי היוקרה שכל קנייה שלי ממנו היתה הצלחה ללא יוצא מן הכלל. חבל רק שהמחירים כ"כ גבוהים... אפילו ל-20% הנחה הם לא מגיעים, כמו מותגי יוקרה אחרים..
    לגבי הריפיל - לדיור יש כמה וכמה מוצרים שהם מציעים בגרסת הריפיל החסכונית יותר, להערכתי כל ליין הפודרות שלהם וכמה סמקים יכולים להירכש גם רק כריפיל. מותג מוצלח כבר אמרתי? :)

    השבמחק
  2. מייקאפ מעולה. יש לי אותו יותר משנה. די עמיד, כיסוי בינוני שנראה טבעי. מוצלח

    השבמחק
  3. כיסוי בינוני לא יספיק לי, אני מחפשת כיסוי כבד כמו של קולורסטיי. שנים הלגתי עם קומפקט של דיור ואח"כ עם של שאנל אך בשנים האחרונות יש נטיה למ.אפים יותר טבעיים ונושמין ובשל כך פחות מכסיםץ איך התרשמת מהקומפקט? יהיה כיסוי מלא? קומפקט זו העדפה גדולה אצלי בגלל נוחות המריחה "על הדרך" ונוחות הנשיאה בתיק.

    אני מאוהבת במייקאפים ובאיפור של דיור (בשמים ביג נו), המחירים בארץ יקרים כי יש מקסימום 15% הנחה ולכן כמעט ולא רוכשת אותם בארץ.

    השבמחק
  4. המחירים באמת מוגזמים, אבל זה נכון על כל החברות בארץ

    אני חושבת שעם הקומפקט ניתן להגיע לכיסוי מלא, שווה לך לקפוץ ולנסות

    אגב למה לא את הבשמים?

    השבמחק
  5. נראה ממש טוב, אבל אני נעולה על הדאבל וור של אסתי לאודר. אם הדיור יותר טוב אולי אשקול הסבה..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...