יום חמישי, 25 באוגוסט 2011

חברות שצריכות לעשות עליה

זה לא שאני לא נהנית לרכוש איפור באינטרנט, להיפך, הצפייה לחבילה אפילו מענגת לפעמים, אבל בין תשלומי מכס לתחנוניפ לקרובי משפחה שיביאו לי חבילות מחו"ל, הגיע הזמן שכמה מחברות האיפור המועדפות עלי יעשו כבר עליה.

Makeup Forever- לחברת האיפור הצרפתית  היו יחסים לא מוצלחים עם ישראל הקטנה שלנו. יש שיתלו זאת במיתוג שגוי בארץ, בחוסר מוכנות של קהל הצרכניות או סתם במזל רע, אבל לחברת האיפור המקצועי המועדפת עלי פשוט לא הצליח פה, והיא עזבה את הארץ, מיואשת מהמצב כמו כולהו. כולי תקווה שידאגו להשיב אותה, עם חנויות קונספט נפרדות, כפי שהיא ראויה, ועם מחירים שקצת יותר קרובים לתמחור בחו"ל, כי זולים הם ממש לא.

Nars-  לחברת האיפור המתהדרת בשמות הכי סקסיים (או סליזים, תלוי את מי שואלים) למוצריה, שמור מקום של כבוד אצלי. אני אוהבת את הסמקים המעולים (את הקרמים יותר מהדחוסים, למקרה שמישהו רוצה לקנות לי מתנת יום הולדת מוקדמת), ולאחרונה התוודעתי גם לזוגות הצלליות המצויינים, עם צבעים מדוייקים, פיגמנט עשיר ומרקם נוח לעבודה.

BEN NYE- התוודעתי לחברה לראשונה בניו יורק אי שם ב2005 והתאהבתי. זוהי חברת איפור ותיקה, שכמו קריולן, פונה כמעט באופן בלעדי לקהל המקצועי ומוכרת מאד בקרב מאפרי טלויזיה, תאטרון וקולנוע. האיכות מעולה, המחירים יפים לכל נפש, אין לי עוד הרבה דרישות מחברת איפור.
OCC- השם הבעייתי מעט של החברה המצויינת מכריז בקול את מה שכל מכורת איפור יודעת: זה סוג של מחלת נפש, קניית איפור. החברה מתמחה במייק אפים לאייר בראש, וידועה בליפ טארס שלה, מעין הכלאה בין גלוס לאודם עם פיגמנט מטורף

תגובה 1:

  1. We are a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
    Your website offered us with useful information to work on.
    You have performed a formidable task and our whole community will likely
    be grateful to you.

    Here is my weblog; ultrasound Technician schools in washington
    Here is my weblog : how much do sonogram techs make

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...