יום שישי, 12 באוגוסט 2011

מברשות

אז אחרי שהצטברו יותר מדי פוסטים המחכים להכתב סוף סוף מצאתי את הזמן לשבת ולכתוב
לפני חודשיים (?) רכשתי מחברת OFRA סט של ארבע מברשות
זה אותו סט שהושק לפני יותר מחצי שנה בכנס האיפור אותו סיקרתי כאן, ולאחר ששמעתי הרבה ביקורות אוהדות מקולגות, החלטתי לנסות בעצמי.

זה מה ששלחו לי בזמנו מהחברה:

"קולקציית מברשות איפור איכותיות, המיוצרות מעץ טבעי, ומשוחות בלכה מבריקה. השיער עשוי מהחומרים הטובים ביותר, תוך הקפדה על חיתוך וגזירה אנטומים. ידיות האחיזה הן ארגונומיות, לאחיזה קלה ונוחה. מברשות UNIQUE מיועדת למשתמשים "כבדים" עם דרישות מיוחדות. והיא כוללת 4 מברשות מעולות:
1.    מברשת לטשטוש קצוות ומעברי עיניים (מס' 31) – שיער TORAY FLEXIBLE . מחיר: 118 ₪
2.    מכחול סומק ופודרה עם קשר, מושלמת ליצירת "תפוחי לחיים" (מס' 22)– שיער WHITE CAPRA. מחיר: 248 
3.    מכחול לטשטושים מורכבים (מס' 21)- שיער WHITE CAPRA. מחיר: 148 ₪
4.    מכחול שטוח לקונסילר ומילוי (מס' 20)- שיער TAKLON.מחיר: 118 ₪"
תמונות ומידע רשמי ניתן לראות בקטלוג של OFRA


חשוב לציין כי החברה אינה מבצעת ניסויים בבע"ח, אם כי הובעה תרעומת מצד קולגות שאני מאד מעריכה על בחירת השערות עבור חלק מהמברשות. הציניקנים יאמרו שאף חיה לא שמחה למסור את פרוותה לטובת המברשות, והם צודקים, אבל ככל הנראה יש מפעלים שמקפידים יותר על הומניות ויש פחות. היות ואינני מבינה בנושא מספיק, לא ארחיב על סוגי השיער ומקורם כעת, אחקור את הנושא לעומק ואעלה על כך פוסט נפרד.

אתחיל בשתי המברשות המוצלחות ביותר בעיניי: מברשת הסומק עם הקשר והמברשת לטשטוש קצוות (שאותי משמשת לתיחומים):
אני מאד אוהבת את הגזירה של מברשת הסומק, השיער מאד נעים, הקשר מונע כמעט לחלוטין נשירה גם בשימוש וגם בשטיפה. כמאפרת, זה יתרון רציני בעיניי, שכן הדבר מבטיח שהמברשת "תחזיר את ההשקעה" ותחזיק מעמד זמן רב, ומונעת את הצורך המעצבן לדוג שערות מפני הלקוחה.

לא הרגשתי שוני משמעותית בידית, בהשוואה למברשות אחרות שלי, ואפילו מצאתי את עוביה כחיסרון, שכן המברשת לא נכנסת בחלק מהתאים בנרתיק המברשות שלי. באופן אישי אני מעדיפה ידיות דקיקות יותר, אבל זה החיסרון היחידי שמצאתי במברשת זו.

מברשת מס' 31, שלצורך הפוסט תקרא מברשת תיחומים, גם כן נמצאת אצלי בשימוש קבוע ומשמשת אותי נאמנה בתיחום עיניהן של לקוחותי בקו הריסים התחתון. הסיבים המיוחדים שלה אכן מאד נעימים, החיתוך גם הוא מוצלח, והשימוש נוח מאד. הייתי שמחה אם המברשת היתה מעט צפופה יותר (ברמה שחסרות לי עוד 10 שערות במברשת, לא שינוי מהותי), אבל גם במתכונתה הנוכחית היא מוצלחת.

גם ממברשת הטשטושים אני מרוצה, השיער זהה לזו של מברשת הסומק, והיא אכן נהדרת לטשטושים. הידית שלה מעט קצרה מדי ומעט עבה מדי עבורי, אבל זה עניין של הרגלים ונוחות עבודה. היא  מזכירה לי את מברשת הטשטושים של סיגמא, רק שהאחרונה מעט ארוכה יותר ורכה פחות, ומבחינת מחיר הרבה יותר משתלמת

מברשת הקונסילר איכזבה אותי, ולא רק בגלל קוטר הידית :) המברשת עצמה רחבה לי מדי, אני מוצאת שלא נוח לי להשתמש בה תחת העיניים. גם בהסתרת פגמים נקודתיים או בחידוד גבולות השפתון התקשתי לעבוד עימה. אם היא היתה צרה יותר או שצורת החיתוך היתה שונה הייתי שמחה יותר, אבל במתכונת הנוכחית, ועם חיתוך אחיד כמעט לכל השיערות במברשת, היא נראית לי כמו הכלאה  עם מברשת מייק אפ.

התנסתן גם אתן במברשות? אשמח לשמוע את דעתכן



2 תגובות:

  1. סיימתי זה עתה ללמוד איפור מקצועי
    הכתבה שלך ממש עזרה לי
    תודה .

    השבמחק
  2. לגבי מקור השיער בחלק מהמברשות:
    לפי מה שהבנתי, חלק מהמברשות הן משיער צובל. הדרך היחידה להשיג שיער כזה, היא דרך תעשיית הפרווה שהיא תעשייה אכזרית ומיותרת.
    קראתי על המברשות הללו כשהן יצאו, תכננתי לקנות אבל ירד לי החשק כשקראתי ממה עשויות המברשות...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...