יום שני, 15 באוגוסט 2011

לקים של לייף

קיבלתי לסקירה שלושה גוונים מהלקים החדשים של לייף, מותג הבית של סופר פארם.

האמת, אני דוגמת איומה ללקים. אני אומנם מאד אוהבת לקים, ולאחרונה אפילו משקיעה ומחליפה צבעים לעיתים תכופות, אבל המריחה שלי איומה (אני עובדת על זה), ולקים לא מחזיקים לי מעמד על הידיים יותר מיום-יומיים, כי כאמא, מאפרת, שף, מנקה וחובבת מקלחות ארוכות (ואף מילה לזאת מ"ישראל מתייבשת") וכל יתר הפעולות שאני מבצעת על בסיס יומיומי, הלקים מתקלפים לי במהירות היסטרית.

ואם כבר שיתפתי אתכם במשהו מביך, הנה משהו מביך עוד יותר. איבדתי את אחד הלקים, ולא סתם, את הפרקטי ביותר מביניהם עבורי.  כך שאני לא יודעת להגיד לכם מה מספרו, אבל יש סווטץ שלו על ציפורני הרגליים שלי (שם לקים שורדים בכבוד יחסי גם שבועיים). זה הלק השלישי משמאל בתמונה, והוא פחות סגול ממה שנראה בתמונה, הוא מעין סגול-ורדרד-חום מדליק שכזה ומזכיר לי אודם שאני אוהבת. מה שכן הוא יותר מתקשר לי לסתו מאשר לקיץ, אבל זו רק אני.

אני חושדת כי יש לי גמדים בבית (גמדים אמיתיים, אני לא סתם לא-פוליטיקלי-קורקט) שמעלימים לי דברים. בינתיים אבדו טבעת נישואין, פינצטה ומספריים לציפורניים, הלק הזה, מברשת אייליינר ובטח עוד כמה דברים שעוד לא שמתי לב לחסרונם. אז עד שהגמדים יעברו דירה ויחזירו לי את הרכוש, תצטרכו להאמין לי שזה אחלה צבע, ושווה ללכת לראות במו עיניכן.

הגוון השני, אדום 294, הוא גם הצלחה, ולטעמי יש לו תת גוון כתמתם שהופך אותו לממש קייצי. האמת שזה האדום הכי "מדויק" שיצא לי לנסות, והוא ממש יפה עלי, משתלב עם צבע העור והציפורניים המתקלפות (וידוי שלישי ואחרון לפוסט זה).

הגוון השלישי, 296, מאד מטעה בתמונה, שכן בתמונה הוא כתמתם מדליק ואילו במציאות הוא חרדל מבאס. כבר ממבט על מיכל הלק לא התלהבתי, ואחרי מריחה על האצבע תחושתי הראשונה התאמתה- הוא לא לטעמי.
הלק הזה ישמש כבסיס להדבקת ציפורניים בהפקות (טריק שלמדתי מערן ההורס)

וחוץ מהצבעים? המריחה קלה ומספיקה שכבה אחת כדי לקבל כיסוי יפה, מעולה לעצלנים ול"מוכשרים" כמוני- פחות שכבות, פחות סיכוי להרוס את הלק.

מה שמביא אותי לחיסרון הראשון: זמן הייבוש ארוך למדי, וזמן הייבוש של השכבה השניה ארוך מאד!!!  חיכיתי מעל חמש דקות ועדין נהרס לי הלק. אז נכון, סביר להניח שלפחות חלק מזה לא קשור ספציפית ללק, אבל מה לעשות שאני התרגלתי ללקים ל"מוכשרים"?!

והחסרון הנוסף, מה שמבטיח שהלקים ישמשו בעיקר להפקות (לפחות עד ספטמבר, אז הקטנה תחזור לגן ולי יחזור להיות זמן למותרות כמו מריחת לק על בסיס יומי), הוא העובדה שהלק לא ממש עמיד. כבר ביום המריחה, לאחר שטיפת כלים, שטיפת בקבוקים ואינספור שטיפות ידיים הלק נעלם בקצוות.

חשוב לציין שמרחתי את הלק ללא שכבת בסיס או שכבה עליונה, שזה המקבילה ללשים צללית בלי פריימר, וסביר להניח שאם הייתי עושה זאת הלק היה מחזיק קצת יותר, אבל גם פריימר לעצמי אני לא שמה ואני עדין מצפה שהצללית תשרוד.

לסיכום, לא לעצלנים :)

*מתנצלת על איכות התמונות, בעלול לקח את המצלמה לחו"ל, והמצלמה בבלקברי לא להיט*

4 תגובות:

  1. שלום רב,
    לאחרונה פתחנו אפשרות ללימוד איפור אונליין באתר שלנו ונשמח אם תכתבו על כך באתר שלכם.
    www.limudi.co.il/לימוד/איפור

    יש הרבה תכנים מעניינים, וידאו וטיפים באימייל שנשלחים חינם, ואנחנו בטוחים שזה יעניין את הגולשים שלכם.

    תודה
    ניר

    השבמחק
  2. דחוף!!
    פתחתי תא דואר היום כי אינני מעוניינת לתת את כתובת ביתי, ורציתי לשאול האם את גם משתמשת בתא דואר?
    אם כן, איך את רושמת אותה בכתובת הADRESS במילוי למשלוח?
    אשמח לתשובה בהקדם! תודה :-)

    השבמחק
  3. היי, אני לא משתמשת בתיבת דואר היות והכל גם ככה מגיע לסניף הדואר, ויש חברות שמסרבות לשלוח לתיבות דואר
    בכל אופן נהוג לכתוב שם מלא, עיר ות.ד.

    קניה נעימה

    השבמחק
  4. היי ,
    דבר ראשון אהבתי את הבלוג :)
    דבר שני רק עכשיו פתחתי בלוג חדש שמדבר על בגדים על לקים וכל מיני...
    אני אשמח עם תינסי ותגיבי או שפשוט תשימי קישור בבלוג שלך
    תודה מראש
    http://shush997.blogspot.com/

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...