יום חמישי, 4 באוגוסט 2011

דיק סמית'

המחשב שלי מלא בתיקיות "השראה" המכילות תמונות של איפורים שאהבתי, של פוזות מעניינות, של תסרוקות הורסות ושל הפקות שגורמות לי לחשוב "וואו". בכלל כמאפרת מקצועית חשוב לי להשאר מעודכנת בטרנדים האחרונים, בחידושים בתחום, ובכלל בכל מה ש"חם".  אני חושבת שמאפרת טובה, ובין אם היא מאפרת כלות, מורה לאיפור, מפעילה בימי הולדת עם ציורי פנים וגוף או אפילו מוכרת בחנות איפור, צריכה להיות עם היד על הדופק, להשתלם וללמוד כל הזמן, לצלם עבודות חדשות, להחשף למוצרים חדשים, ולבחון  עבודות ולפרגן גם לקולגות מוכשרים ברחבי העולם.

את הפוסט הפעם החלטתי להקדיש לעבודות הספיישל אפקטס ההורסות של דיק סמית', אחד המאפרים המוערכים בעולם, שנכון ללפני יומיים, הוכרז כי יזכה בתואר של כבוד מטעם החבר'ה באוסקר.
סמית' התחיל את עבודתו ב-1945 ואיפר לסרטים כמו "הסנדק", "מגרש השדים",ו"נהג מונית" ואפילו זכה באוסקר על עבודתו בסרט "אמדאוס" בשנת 1984 (אני עוד לא נולדתי אפילו!)

בשנים האחרונות סמית' מעביר קורסים למאפרים, ומאפרים זוכי אוסקר רבים היו תלמידיו בשלב זה או אחר. הוא אף הוציא לאור מספר ספרים בנושא, שצריכים להיות חלק מרשימת הMUST HAVE של כל מאפר העוסק באפקטים
אחד מספריו, אתן חושבות שהחתיך בתמונה פנוי?

הילדה הכי יפה בגן?
האמן בפעולה
רוצות לראות עוד? כנסו לאתר של דיק סמית'






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...