יום רביעי, 3 בנובמבר 2010

כנס מאפרים בחסות OFRA

אתמול נכחתי בכנס המאפרים האחרון לשנת 2010 של פורום המאפרים של BBEAUTY וחברת OFRA.
חייבת לציין שלOFRA מגיעים שבחים רבים שכן מבין כל חברות האיפור המקצועי בארץ היא היחידה שמציעה באופן קבוע השתלמויות למאפרים, ועוד ללא תשלום ברוב המקרים. וגם בכנס זכו כל המשתתפים לקבל את לו"ז ההשתלמויות לחודשים הקרובים.

על כל הפנים הסיבה שהתכנסנו הפעם היתה השקה של מספר מוצרים חדשים וכיתת אומן של המאפרת הלן אמויאל שהדגימה איפור לנשים מבוגרות (מה שקרוא אצלנו בעגה המקצועית "עור בוגר", כי אוי ואבוי למאפרת שתקרא ללקוחה שלה מבוגרת) ואיפור לאירועים, ואפילו צי'יפרה, בהיותה המאפרת הקבועה של ירדנה ארזי, בהסבר והדגמה של הלוק שלה.

לצערי למוצרים עצמם לא יצא לי להתקרב היות והנוכחים עטו על דוכני המכירה משל היו משמרות הצניעות במאה שערים המבחינים בנערה בלבוש חשוף, ואני, שהייתי עם הקטנה שלי במנשא פלוס עגלה גם לאוכל בקושי הצלחתי להתקרב.
כן, היה אוכל, ולפי המנה הקטנה שהצלחתי לקחת הוא גם היה טעים ביותר.  ובכלל המקום והארגון היו מצויינים הפעם. אלמלא נתקעתי בפקקים שעה וחצי לכל כיוון סביר להניח שהייתי זוכה אפילו לטעום את "המנות הראשונות"
בהזדמנות זו אני רוצה להודות למאפרת החמודה שכשביקשתי ממנה להעביר לי מזלג נתנה לי את שלה, ו"להודות" לכל אותן מאפרות שנדחפו לפני תוך ניצול העובדה שאני לא יכולה (או רוצה) להדחף עם הקטנה, לא ידעתי שאתן כל כך מחויבות לעזור לי לשמור על הדיאטה.

מה שראיתי מהבמה, ועל המסכים הרבים שהיו מפוזרים באולם, זה את סטנד האיפור הנייד והשווה, ואת עפרון הטורקיז בו השתמשה הלן על המאופרת. בין היתר הושקו גם מברשות עליהן אני שומעת בינתיים חוות דעת חיוביות ביותר, ומאמינה שאבדוק בעצמי בעתיד הקרוב. מבטיחה לדווח אם וכאשר

מוצר שהבחנתי בו בקטלוג החדש, ואני כבר חומדת, הוא הפלטות המגנטיות, שמזכירות את ה- Z PALETTE אותן הזכרתי כאן בעבר. כיף לדעת שמישהו קורא אותי ומקשיב (ובבקשה אל תתנו לעובדות להרוס לי את האשליה)

כאמור הלן העבירה שתי הדגמות, שלצערי באחרונה לא נכחתי עד סופה היות והקטנה מיצתה את הערב ורצתה לישון, ככה זה בגיל שלושה חודשים. הלן עובדת "כמו פעם" עם ספוגיות ולא עם מברשות, מאפרת עין עין ולא במקביל ומדביקה ריסים בודדים בנדיבות שמאד משתלמת בלוק הסופי. בשאלה הנצחית של האם מתאימים את המייק אפ למחשוף או על עצם הלסת הלן מצדדת בתוקף באפשרות הראשונה. מה אתן אומרות?

צילום: שי וליץ
בין שלל השאלות המיותרות, לדעתי, שחוזרות על עצמן בכנסים (איזה מספר צללית למשל), הלן נתנה לא מעט טיפים
הנה כמה מהם:

  • כשהלקוחה סובלת מהזעת יתר עדיף "לטפל" בעור כמה שפחות- לוותר על פריימרים, לחות, סרומים וכו' ולמרוח ישר את המייק אפ
  • את המייק אפ עצמו מורחת הלן בסדר קבוע כדי להבטיח שלא תפספס אף אזור. היא מתחילה מהמצח ויורדת למטה בשיטתיות
  • הלן ממליצה לאפר את אזור העיניים קודם כל עם מייק אפ, ואז רק אם הכהות עדין בולטת לעבור בקמצנות עם קונסילר כדי להמנע במידת האפשר מלהכביד על האזור העדין לשווא
  • עוד טיפ משעשע למדי הוא להניח את הסומק כבר בהתחלה, עוד לפני איפור העיניים, וכך להרגיע מאופרות לחוצות שיושבות עם המראה ביד ומעירות לאורך כל האיפור כי הן נראות חיוורות
מבחינתי השתלמות בה אימצתי אפילו טיפ אחד היא השתלמות משתלמת. מה אתכן?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...