יום שלישי, 17 במאי 2011

Revitalift

קיבלתי מלוריאל את קרם היום החדש שלהם מסדרת Revitalift, המתהדר בטכנולוגיית stimulift שמתיימרת לסייע בהמרצת הייצור של רכיבי המיצוק הטבעיים בעור. בסדרה קיימים גם קרם לילה וקרם עיניים.
קרם היום נועד לטפל בקמטים קיימים ולסייע במיצוק העור,  ומתהדר לפי החברה במרקם עשיר, ובאחוזי הצלחה של 96% מקרב הנשים שהתנסו בו שהעידו כי עורן מוצק יותר והקמטים נראים פחות. והאותיות הקטנות? לא באמת נערך מחקר קליני כי אם 51 נסייניות בגילאי 40-65 לקחו חלק בבדיקה קוסמטוקלינית תחת פיקוח של דרמטולוג במשך ארבעה שבועות והתבקשו להעריך עצמאית.
הכמות, כמו ברוב הקרמים, 50 מ"ל והמחיר 200 ש"ח לפני הנחות.
ומזכירה כתמיד שלוריאל עדין נמצאת ברשימה השחורה היות והם עוד לא פסקו לבצע ניסויים בבע"ח אך עד 2013, כמו יתר חברות הקוסמטיקה, לא תהיה להן ברירה אחרת, ובינתיים שוקדים בלוריאל על פיתוח עור מלאכותי עליו יוכלו לבחון את המוצרים.

היות ואני לא קהל היעד העברתי את הקרם לנסיינית המסורה שלי, הלא היא אמא.
אמא שלי גדלה בדור שבו שזוף נחשב יפה, וכרבות מחברותיה היא בילתה את ימי בצלייה בשמש הקופחת, מה שהשאיר את חותמו על עור פנייה. בהיותה סקפטית ידועה היא לא באמת תולה תקוות באף אחד מהקרמים, אבל תמיד מוכנה לנסות מוצר חדש.
אז נתחיל מהסוף: היא לא ראתה שום שיפור במראה העור שלה בכל הנוגע לקמטים, הם שם, הם בולטים (בעיקר לה) והם לא הולכים לשום מקום
ועכשיו נלך צעד אחורה ואספר לכם שלראשונה היא דווקא אהבה קרם שנתתי לה לנסות, ואף שאלה אותי איפה ניתן לרכוש אותו שוב (ברשתות הפארם השונות, למקרה שתהיתן). היא מעידה כי המרקם שלו ממש נעים, הוא נספג בקלות, והעור שלה נשאר לח ואלסטי יותר.
היא אף טוענת שלו היתה צעירה יותר אולי היו רואים שיפור בקמטים, אבל שיש דברים שכבר אף קרם לא יוכל לתקן.

בשורה התחתונה? יעיל ככל הנראה יותר כמניעה בשלב הראשוני של הקמטוטים מאשר בתיקון, אבל מעולה למי שפשוט רוצה קרם פנים עשיר וטוב ווויתרה על פנטזיות של מתיחת פנים בעזרת קרם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...