יום חמישי, 19 במאי 2011

מסיר איפור של יוסי ביטון

האמת שעד שקיבלתי את מסיר האיפור החדש לא היה ברשותי אף מוצר של יוסי ביטון, וזאת חרף ההתלהבות העצומה של חברתי, שרון, ממוצרי האיפור שלו. בביקור הבא שלי בחיפה אני מאמינה שזה ישתנה.
המאפר החיפאי יוסי ביטון השיק לא מזמן סדרה לטיפוח עור הפנים תחת המותג B COSMIC הכוללת שלושה מוצרים: לחות לעור רגיל-שמן, לחות לעור מעורב-יבש ואת מסיר האיפור שסקרתי.

בחברה מתגאים כי מוצרי הסדרה פותחו ויוצרו בארץ, מתבססים על רכיבים טבעיים ומותאמים לאקלים ה"נפלא" של ישראל.
על מסיר האיפור מספרים בחברה כי הוא מכיל ויטמין E הנוגד תהליכי חמצון, וכי הוא ממיס את שרידי האיפור ביסודיות ובעדינות.

אריזת המוצר הלבנה הזכירה לי את הקרמים המפנקים לגוף של חברות כמו ללין, והחסרון העיקרי שראיתי באריזה הוא העדר מכסה לפקק הלחיץ, דבר שחששתי כי ימנע ממני לקחת את המסיר עימי בתיק האיפור או לחופשות, וישאיר אותו על השיש בחדר האמבטיה. ואז הבטתי בתמונת המוצר וגיליתי שהמוצר כן מגיע עם מכסה! זה כנראה קשור לעובדה שהמעטפה הגיעה קרועה, מישהו בדואר כנראה היה זקוק לפקק, כך שאפשר בהחלט להכניס לתיק!
המוצר מכיל 120 מ"ל, לא נוסה על בע"ח וטוב לשישה חודשים מרגל הפתיחה.
המחיר מעט יקר לטעמי בהשוואה למסירים אחרים בשוק, אבל זה כנראה עניין של מיתוג, כמו רוב החברות היוקרתיות או חברות האיפור המקצועי- 160 ש"ח

ובתכלס? יש למרוח בעזרת האצבעות את מסיר האיפור בנדיבות על הפנים, לעסות מעט ולשטוף עם מים או עם צמר גפן לח. עשיתי זאת בסיומו של יום עבודה, הריח הזכיר לי ריח של מוצר אחר, אבל אני לא מצליחה להזכר איזה, הוא מורגש אבל די נעים ומהתבוננות ברשימת המרכיבים נראה שזה שילוב של רוזמרין ולוונדר.
התחושה לאחר שטיפת הפנים היא מעט שמנונית לטעמי, וכבר הושטתי יד למי הפנים כדי לנטרל את התחושה המעיקה, אבל התאפקתי, וטוב שככה: כעבור דקה-שתיים התחושה המעצבנת נעלמת והעור נשאר לח ונעים ממש כאילו מרחתי לחות.

בתור אחת שמתחצ'קנת בקלות חששתי מתופעת לוואי זו, ולשמחתי התבדתי, אף חברים חדשים לא צצו להביע את דעתם על הקרם והוא התווסף לארסנל מסירי האיפור שלי, לפחות עד נובמבר...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...