יום ראשון, 15 במאי 2011

חשמל זורם בכפות ידיך


בשבוע שעבר נכחתי בהשקה של חברת ROC לסדרת מוצרים חדשה העונה לשם  סובליים אנרג'י ונועדה לטיפול בהזדקנות העור. בסדרה קיימות שלוש ערכות: ערכה  ליום, ערכה ללילה וערכה לטיפול בעיניים בה גם זכיתי להתנסות.
החידוש במוצר שזכה בהמון פרסים בינלאומיים  ומתהדר בלא פחות מעשרה פטנטים רשומים הינו בטכנולוגית החשמל הביולוגי אותה הם מכנים E-pulse, שמתבססת על רעיון שכל ילד עם חיבה לבלונים מגלה בשלב זה או אחר- בגוף שלנו זורם חשמל!

במחקרים אשר ערכה החברה  גילו כי במקרה של פציעה יש מעין עליה בזרם החשמל בגוף והיא האחראית להחלמתנו, וכי הגוף רואה גם בהזדקנות סוג של פציעה, ועל כן ניתן (אולי) להפוך את פגעי הזמן, או לפחות למזער אותם.
בניסוי שנערך בשנתיים וחצי האחרונות על מדגם של 1000 נשים עלה כי 100% מהנשים הבחינו בשינוי חיובי לאחר ארבעה שבועות, כאשר 85% ראו שיפור מיידי, ואף אחת לא פיתחה רגישות למוצר.

כל אחת מהערכות מורכבת בעצם משני מוצרים- מוליך חשמלי בעל גוון אפרפר וריח רפואי משהו, המורכב בין היתר מאבץ ונחושת, וקרם לחות ש"סוגר את המעגל החשמלי" והינו בעל מרקם קליל ונעים.
החלק הראשון, המוליך, מרגיש מעט כמו פריימר, ונותן תחושה חלקה ונעימה במיוחד לעור, השונה משמעותית מהתחושה המתקבלת בשימוש בקרמי עיניים אחרים, ומעליו מורחים את קרם הלחות שבו לא הבחנתי בשוני משמעתי מהקרם הרגיל שלי.
הבדל משמעותי נוסף הוא שבניגוד לרוב הקרמים כאן לא מבקשים להמנע מאזור העיניים ולהסתפק באזור ארובות העין בלבד, אלא ממליצים למרוח את הקרם והמוליך על כל אזור העין כדי לטפל בקמטוטים גם על גלגל העין ותחת הריסים התחתונים (כן, איפה שמצטברות לכן שאריות קונסילר ועפרון עיניים).
יתרון נוסף של קרם העיניים הוא בהתאמתו גם לשפתיים- הראו לנו תמונה משגעת של מטופלת שטופלה בחצי פנים בלבד ורואים הבדל עצום בשפתייה. בחברה מבטיחים שבשימוש קבוע השפתיים נעשות מודגשות יותר, אחידות יותר והגבולות התוחמים של השפתיים נעשים ברורים וחדים יותר.

מה שבעיקר אהבתי  מעבר לתמונות הלפני-אחרי המדהימות שאין לי דרך לדעת אם עברו ריטוש או לא (אבל הצד האופטימי שבי מקווה שהתמונות מקוריות ושהמוצר אכן מחולל ניסים), זה את העובדה שלא ניסו למכור לנו סדרה והם  ושעל אף שאמרו לנו שהמוצר מתאים לכולן הם מייעדים את המוצרים לבנות ה-30 פלוס. ניתן להשתמש בקרם רק פעם ביום (רצוי בבוקר לטעמי היות והם מבטיחים על האריזה כי האפקט המתקבל לאחר שלוש שעות זהה לזה שמתקבל לאחר ארבעה שבועות של שימוש בקרמים אחרים), ובערב למרוח את הקרם הרגיל של כל אחת, וכי אין צורך להשתמש גם בקרם הלחות וגם בקרם העיניים אם אין לכך צורך של ממש (כלומר אם יש לך קמטי צחוק אבל פנים חלקות את יכולה לחסוך לא מעט כסף)

וכסף, לטעמי, זה החיסרון העיקרי של המוצר: 600 ₪ לקרם עיניים שמכיל 20 מ"ל ( 10 למוליך 10 לקרם עצמחו), ו650 ₪ לקרם היום והלילה המכילים 60 מ"ל.
אגב, קרם הפנים ליום מכיל גם מקדם הגנה SPF20, שזה בהחלט תוספת חיובית.

אז בהיותי מתחת לגיל 30 הפנים שלי עדין חלקות, טפו טפו טפו, אבל תחת העיניים יש לי קמטוט קטן (על מי אני עובדת, יש שם קמט), כך שאני בתהליכי ניסיון עם הקרם, לראות האם ניסים באמת קורים.
עד כה אני יכולה לדווח על תחושה נעימה ועל שיפור קטן במראה האזור שתחת העיניים, אבל ימים יגידו ואני מבטיחה לעדכן במידה והקמטים יעלמו או יתמזערו.

יתרון נוסף לחברת ROC שהפתיע ושימח אותי מאד הוא העובדה כי ROC כחלק מתאגיד ג'ונסון אנד ג'ונסון לא מבצעים ניסויים בבעלי חיים, ויש לי אף מכתב רשמי מהחברה המאשר זאת.

סה"כ? בהחלט נכנס לקטגוריית מוצרי הפינוק-יוקרה מבחינתי, אבל כל אחת צריכה גם כמה כאלה בבית. הקרם נכנס לאחר כבוד לתיק המקצועי כדי לחולל קסמים אצל הלקוחות הנהדרות שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...