יום שבת, 11 בדצמבר 2010

טבעי זה הכי הכי

אני מאד אוהבת איפור טבעי, איפור שמשדר טוהר ונקיון ומראה מושלם אבל לא מתאמץ. איפור שיוצר את האשליה שאת בכלל לא מתאפרת- את פשוט קמה בבוקר מושלמת.
נו, לכל אחת יש את הסודות שלה...

איפור טבעי או בשמו הלועזי clean beauty מצריך מיומנות רבה, לעיתים רבה אף יותר משל איפור בולט  יותר. העור חייב להיות מושלם, בלי פשרות. אין מקום לסימני מריחה, כתמים, מסכה או הבדלי גוון בין הפנים לשאר הגוף (האמת שלטעמי זה נכון לגבי כל איפור, ואני רוצה להאמין שכולן חושבות ככה אבל הנשים שאני רואה ברחוב מעידות כי ההיפך הוא הנכון)
גם ההצללות צריכות להיות מדוייקות מאד, בצורה שתחמיא ותחטב את פני המאופרת מבלי לבלוט לעין.
צילום: מאירי

איפור טבעי מתאפיין בגוונים טבעיים ובמקרם מאט או מאט למחצה. העור לא חייב להיות מאט לחלוטין, אך אין מקום לצלליות מנצנות וגוונים משוגעים.

אני נוהגת להשתמש בצללית בגוון הכהה בדרגה אחת מגוון העור על העפעף ובמסקרה שחורה או חומה, בהתאם לצבעים של המאופרת. מסקרה היא מוצר חובה מבחינתי, ואני לא מוותרת עליו גם, ובעיקר, באיפורים טבעיים.

את הלחיים אני מסמיקה עם גוון ורדרד-אפרסקי שמדמה את הגוון הטבעי שמתקבל אחרי שהייה קצרה בשמש או אחרי ריצה קלה. גם המיקום נבחר בהתאם למיקום בו באופן טבעי תיווצר הסמקה.

את השפתיים אני מאפרת בשפתון בגוון נייטרלי ובגימור שאיננו מאט לחלוטין. אם למאופרת יש שפתיים אדומות באופן טבעי אני מסתפקת בלחות לשפתיים בלבד.

את הכי יפה שאת טבעית, לא?

2 תגובות:

  1. בהחחט המראה הכי יפה זה המראה הטבעי! :)

    השבמחק
  2. מסכימה עם כל מילה! אני מעריצה של איפור טבעי. נראה לי שחצי מהזמן אנשים בכלל לא יודעים שאני מאופרת חח
    תודה על השיתוף!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...