יום רביעי, 8 בדצמבר 2010

גם לתתרנים

אני בחורה מאד נאמנה, לבעלול, למשפחה, לחברים, למוצרי האיפור האהובים עלי ובעיקר- לבשמים בהם אני משתמשת.
אני מלהטטת בין שלושה בשמים לכל היותר שמלווים אותי כבר עשר שנים (הותיק ביותר). פה ושם אני חוטאת בהרחה של בשמים חדשים, לפעמים אפילו מתבשמת בטיול באיזו דוגמית שקיבלתי, אבל תמיד נשארת נאמנה לריחות הקבועים שלי.

למזלם של יצרני הבשמים, רוב הנשים לא כמוני, ונהנות לגלות ריחות חדשים ובקבוקים מעוצבים. לנשים האלה פתחו "כל פרפיום" ו"Bbeauty" פורום בישום בהנהלת גליה תורן חן. בהתחלה חשבתי שזה קצת מוזר שנפתח פורום שהוא של חברה מסחרית, אבל היות ומדובר בסופו של יום בחברה שרק משווקת בשמים, ומבחר גדול מאד שלהם, האינטרס המכירתי שלהם מתגמד לעומת התועלת לחובבות הבשמים, ועל כן החלטתי לחלוק את קיומו של הפורום אתכן.

הפורום יצטרף לרשימת הפורומים שכבר קיימים בפורטל Bbeauty, ושבו חבר גם הבלוג הזה, ויהווה ערוץ תקשורת בין החברה לקהל לקוחותיה. זה יהיה המקום לרמוז על רצונכן לראות על המדפים (הוירטואליים) בשמים ספציפיים, להתלונן על המחירים המופקעים (ואז לטוס לחו"ל ולגלות שבארץ, עם כל המבצעים, דוקא יותר זול) ולשאול את גליה, שהתמחתה בלא מעט בתי בישום ברחבי העולם, כל שאלה שתרצו.

מוזמנים לבקר:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...