יום שבת, 13 בנובמבר 2010

Haute & Naughty

ביום חמישי האחרון, הגענו אני והקטנה להשקה של המסקרה החדשה של חברת מאק : Haute & Naughty
כמי שלא יוצאת מהבית ללא מסקרה, אני תמיד מתלהבת לנסות מסקרות חדשות.
אחרי שהלכתי לאיבוד בחניון, נכנסתי לבניין הלא נכון והסתבכתי עם מעליות שלא זזות לא כרטיס עובד, הגעתי למקום הנכון- משרדי אסתי לאודר וחדר ההדרכה של MAC.

כצפוי פגשתי שם חברות-בלוגריות אחרות, מה שכבר הפך את הנסיעה למשתלמת, בנוסף לנרי, אשת היח"צ המקסימה שהזמינה אותי לאירוע, וכמובן בעלי התפקידים בMAC.

למרות שMAC ממותגת כחברת איפור מקצועי, שמחתי לגלות שהיא מוכוונת לקוחות פרטיים לא פחות, וכי מעבר לטבלה, אותה משננים המאפרים-מוכרים בע"פ, אשר מתאימה את המסקרה הנכונה לפי האפקט המבוקש (טבעי/דרמטי, מעבה/מאריכה/מעגלת), גם סטנד המסקרות עצמו מסודר בצורה שתאפשר גם ללקוחה שאינה מעוניינת בעזרת המוכרים לבחור את המסקרה הנכונה עבורה.

עוד ציון לטוב לחברה מגיע על ההקפדה על ההיגיינה. למיטב ידיעתי זו החברה היחידה בארץ שמאפשרת ללקוחות להתנסות במוצרים תוך שימוש באפליקטורים חד פעמיים, ואף מונעת את האפשרות שלקוחה חסרת אחריות תדגום את המסקרה ישירות מהמיכל ע"י "גיזום" המברשת. למסקרה החדשה הם הוציאו אפליקטורים מיוחדים, כדי להתאים לפטנט החדשני שלה- שתי מסקרות באחת.

כמו שניתן לראות בתמונה, MAC שברו לראשונה במוצר קבוע את ההרגל של האריזות השחורות, ושילבו כאן פקק צבעוני שקורץ לילדה שבתוך כל אחת ואחת מאיתנו.
הפטנט במסקרה הוא הפתיחה הכפולה- אם פותחים רק את החלק הורוד מקבלים מסקרה המעניקה אפקט טבעי יחסית ואילו אם פותחים את החלק הסגול והמנצנץ מקבלים אפקט דרמטי ביותר. הרעיון שמאחורי הפטנט פשוט ביותר- כמות החומר שיוצאת בחלק הורוד קטנה מבחלק הסגול ועל כן מעניקה מראה יומיומי יותר.

לאחר ההסברים וההדגמות קיבלנו את ההזדמנות להתנסות במסקרה בעצמנו, ואני כמובן בחרתי להתנסות במראה הדרמטי, ואפילו הכרחתי את עצמי להתגבר על הטראומות מקורס האיפור ולאפשר למישהי אחרת (טוב, לא סתם מישהי) למרוח לי את המסקרה:



המסקרה מגיעה, נכון לעכשיו, רק בגוון שחור, ועל אף שהיא עמידה למדי היא אינה עמידה במים (waterproof). דבר נוסף בו הבחנתי הוא שבשימוש דרמטי לוקח למסקרה זמן רב להתייבש- דבר שיש לקחת בחשבון לפני שמתעטשים או מעפעפים בדרמטיות.
לשימוש אישי המסקרה נהדרת, ואני נהנתי ממנה הן במראה הטבעי בשעות היום והן במראה הדרמטי יותר בלילה, המברשת נוחה לשימוש, האריזה כאמור מקסימה, המסקרה שרדה שנ"ץ בגבורה, והגוון הוא שחור-שחור ולא שחור-חום שפחות מתאים לטעמי למראה דרמטי.
לשימוש מקצועי, כמו מרבית המסקרות- פטנט, היא פחות מתאימה היות ולא ניתן לרכוש את האפליקטורים החד פעמיים עם המקל הדק, שיאפשר את המשחק בין שני המראות, ועל כן ניתן להנות רק מהאופציה הדרמטית.


מחירה של המסקרה: 99 ש"ח

מזכירה כמה טיפים לשימוש נכון במסקרה

1. מסקרה יש להחליף כל שלושה חודשים, ולכל היותר אחת לחצי שנה.

2. לא מבצעים החייאה למסקרה שהתייבשה- העיניים שלכן שוות יותר מכל מסקרה

3. כדי למנוע נשירת ריסים מומלץ להשתמש במסיר איפור עדין שממיס את המסקרה ומונע את הצורך בשפשוף העיניים.


3 תגובות:

  1. ראית איך הקטנה מהופנטת ממריחת המסקרה?
    יש עתיד :)

    השבמחק
  2. את צריכה לראות איך היא מתלהבת מהאודם האדום של קרואלה :)

    השבמחק
  3. אני חייבת להודות שהייתי מאוד מאוד סקפטית לגבי המסקרה הזו.. זה נראה לי כמו גימיק שלא יעבוד בחיים, אבל בסוף נשברתי וקניתי אותה וכיום היא המסקרה הכי טוב שניסיתי.. הפורמולה שלה מעולה, דבר ראשון, וכמובן האופציה שניתנת לי לשלוט בכמות החומר היא רעיון מבריק! אהבתי.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...