יום רביעי, 17 בנובמבר 2010

צלליות בהתאמה אישית

קיבלתי לסקירה סט צלליות של לוריאל. הייחוד הוא בכך שהסט מכיל ארבע צלליות, כל אחת מיועדת לחלק אחר בעין (ויש ציור מאחור שמסביר בדיוק מה הולך איפה), ואפילו בנוי בצורה המדמה עפעף, ומטרתו להדגיש את גוון העין, במקרה שלי- ירוק.
יש סה"כ 5 סטים שאמורים להוות פתרון לכל אחת ואחת, כל סט בהשראת "פנים" אחרות של לוריאל, הסט שלי בהשראת השחקנית   אוונג'לין לילי

בסט שקיבלתי, כמו שניתן לראות יש צללית ירוקה כהה, צללית בגוון תכלת, צללית בגוון בז'י וצללית קרם לבנה שמיועדת לנקודת המפגש של העין והאף (C פנימי)

האמת, בחיים לא חשבתי שאתאפר בתכלת, אבל מה לא עושים למען קוראי הנאמנים?!

 ההפתעה הגדולה ביותר מבחינתי היתה דוקא הצללית הירוקה, הגוון נראה לי קצת משעמם בפלטה, אבל ממש מצא חן בעיניי על העין. איכות הצלליות לא אחידה, ובשעה שהפיגמנט של הצללית הירוקה מעולה, הפיגמנט של השתיים האחרות מעט פחות מוצלח, וצללית הקרם מנצנצת מדי לטעמי, אבל בעלת פיגמנט לא רע.

הסט מגיע עם מברשת ספוג דו צדדית, צד אחד מדמה מברשת אלכסונית כדי ליצור את תיחום העין עם הצללית הכהה, והצד השני מברשת ספוג רגילה. באופן מפתיע הצד המחודד דוקא נוח לשימוש, ומצאתי את עצמי משתמשת בו ולא במברשות שלי לצורך תיחום העין.

בכל הנוגע לעמידות הצלליות  שרדו סיבוב בחוץ, אבל הגוון התחיל לדהות, שום דבר שפריימר טוב לא יפתור.
סה"כ מומלץ ביותר למי שחוששת לשחק עם צבעים ורוצה ללכת על בטוח עם שילובים מוצלחים. לשימוש מקצועי הסט לא רלוונטי לטעמי.

וסוגיה אחרונה: תאגיד לוריאל מבצע בחלק ממותגיו ניסויים בבע"ח. החברה הודיעה, כנראה בעקבות החקיקה באיחוד האירופי כי תפעל להפסקת כל הניסויים במוצריה עד שנת 2013. כרגע מוצרים שמיוצרים באירופה אינם מנוסים על בע"ח ועל היתר אין לי מידע. הסט הזה יוצר באיטליה
חייבת להודות שהמצלמה לא עושה חסד, לא לצלליות שהיו יותר "נראות" על העין, ובטח לא לי


3 תגובות:

  1. אני כל כך אוהבת את המראה את אוולין מאבודים - הכי טבעי ונטורל שיש לעיניים ירוקות. ממש אהבתי את הגוונים :)

    השבמחק
  2. לשחקנית קוראים אוונג'לין לילי ולא ההפך כמו שכתבת...
    קראתי את כל הבלוג שלך, החכמתי מאד, והצלחת בהשפעתך - להבא אוודא טוב טוב שסמל הארנב מופיע על המוצרים שאני קונה.

    בפוסט הראשון העלית חצי מאיזו הפקה על ה"אשה המושלמת" ולא העלית את ההמשך... יש סיכוי שתעלי אותו?

    השבמחק
  3. אעלה, ותודה על ההארה בדבר שמה של השקחנית (אני פשוט העתקתי אותו מהחתימה שלה שמופיעה מאחורי הצלליות)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...