יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

הילד הרע

תמיד היתה לי חולשה לילדים רעים, אלה שאסור להביא להכיר להורים, שיסבכו אותי בצרות וישברו לי את הלב. בכלל יש משהו מפתה ברוע, אמנדה ממלרוז פלייס, ואלרי בבוורלי הילס, גסטון מהיפה והחיה...  לא סתם ה"רעות" בסרטי ג'יימס בונד הן תמיד יפיפיות כריזמטיות, אפילו הסדרה המצויינת האוס מבוססת על דמות שהיא "רעה".
כנראה שאני לא היחידה שמוצאת עצמה נמשכת לרעים, ועל כן החליטו בMAC להוציא קולקצית נבלים (villains) במהדורה מוגבלת עם דמויות של ארבעה נבלים ידועים מוולט דיסני. טוב, למבחינתי זה שלוש מכשפות ידועות ובחור אחד מוזר, אבל אני משערת שזה עניין של דור...
בדרך כלל אני לא נוהגת לכתוב על מוצרים שלא ניסיתי ולספר מראש על קולקציות שעומדות לצאת (לפי היח"צ כבר בחמישי הקרוב הקולקציה בחנויות), אבל הפעם אני חורגת כי מדובר בדיסני, ואני מכורה לכל הקשור בוולט דיסני.
הדרך היחידה שבה MAC היו יכולים לגרום לי לריב עם הבעלול והבנקאית שלנו יותר זה אם הם היו מוציאים קולקציית פו הדב, כי אז לא הייתי מצליחה לעצור את עצמי בכלל והייתי רוכשת הכל.
כל אחת והסטיות שלה..

הקולקציה בנויה סביב ארבע דמויות: קרואלה דה-ויל מ101 דלמטים, המלכה הרעה משלגיה, המכשפה מהיפיפיה הנרדמת וDR. FACILIER מהנסיכה והצפרדע שלא נתקלתי בו מעולם קודם לכן, אבל אני מברכת אותו על ההצטרפות לחבורה.
כל אחד מהנבלים קיבל מיני-קולקציה משלו, הכוללת צלליות, אודמים,גלוסים, אייליינרים, פודרות ואפילו לקים, כאשר השוס, לטעמי לפחות, אינו בצבעים כמו באריזות. תאווה לעיניים:

לראות ולרייר... לגמרי EYE-CANDY
אני כבר שמתי עין על כמה מהמוצרים,  ומאד מקווה שחשבון הבנק שלי יעמוד בכך, ולא פחות חשוב שאספיק להגיע לחנויות בזמן, למוצרי קולקציות מוגבלות יש נטיה להחטף כמו מטריות ביום גשום ברומא, וכאן בעצם טמונה גדולתם מבחינת החברה המייצרת- MAC.
זה די שכיח לראות אח"כ בEBAY מוצרי קולקציות מוגבלות נסחרים במחיר משקלם בזהב, ועם כל האהבה שלי לדיסני, המחירים לא הכי זולים מלכתחילה... המוצר הזול ביותר הוא מראה שעולה 50 ש"ח, והיקר ביותר הוא הביוטי פאודרס שעולה 153 ש"ח. לא יקר במונחים של איפור מקצועי, אבל גם לא זול במיוחד

מי הנבל המועדף עליכם?

תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...