יום רביעי, 20 באוקטובר 2010

סדנת איפור לאמהות

אם תהיתם למה הזנחתי מעט את הבלוג לאחרונה, הסיבה היא האמהות החדשה שלי. פתאום התחלתי להבין למה אני יכולה לקבוע עם אחותי שעה, אבל היא תגיע חצי שעה אח"כ. או למה מבטלים תוכניות כי "היא בדיוק נרדמה".
לאמהות אין זמן. או ליתר דיוק, אין להן זמן לעצמן. אמא זו עבודה במשרה מלאה, ולרוב מתלוות אליה עבודות הבית (חצי משרה לפחות) וכל ה"מטלות" הנלוות ללהיות רעיה, בת, אחות, חברה. תוסיפו לזה גם קריירה ותגלו שכל אם היא סוג של סופר וומן, המצליחה לחלק את עצמה לחמש/שש נשים שונות שכל אחת עושה חלק מכל אותן מטלות.
הדבר היחידי שנשכח בתהליך זה הן עצמן.

מי לא נתקלה במכרהאו חברה  שהיתה תמיד מתוקתקת ופתאום נראית כמו ניצולה של אסון טבע? השיער לא ראה מקלחת ומסרק כבר ימים, הבגדים מלאים בפליטות (חוק מרפי, בשניה שצריך לצאת מהבית הילדה תזכר לפלוט את כל שאכלה במהלך היום, ועליך), העור בכפות הרגליים לא יבייש אף נווד מדברי, והפנים- אחרי הלידה מגלים מחדש את גיל ההתבגרות... מייק אפ? מסקרה? המוצרים האלה, שהיו בעבר בשימוש יומיומי הופכים לזכרונות עמומים.

אבל האמת היא שאפשר גם אחרת... ובגלל זה עמלתי על סדנא ייחודית לאמהות, שתועבר בשעה שנוחה להן, שתאפשר להן לבוא במידת הצורך גם עם התינוק, ותתמקד בדיוק בתכנים שהן צריכות...

מוזמנות להגיע ולהפיץ הלאה:

כשנולד תינוק נולדת גם אמא
ולעיתים הולכת לאיבוד אשה
את מוזמנת לשעתיים של פינוק ויופי


בואי ללמוד איך להתאפר כשיש לך רק חמש דקות פנויות
איך להסתיר עדויות ללילות בלי שינה
ובעיקר להזכר שמגיע לך לפנק את עצמך לפעמים
ולהראות משגע


השתתפות: 100 ש"ח בלבד
מספר המקומות מוגבל, מהרו להרשם



הרשמה בטלפון 050-6663468
או בדוא"ל talpromakeup@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...