יום שלישי, 13 באפריל 2010

תגובת שרשרת

רב שבת אחד, בשלהי חודש ינואר, לאחר סופ"ש גשום במיוחד, מצאתי את עצמי גוררת את תיקי האיפור שלי במעלה הכביש המוביל אל מרכז התיירות ביפו העתיקה.הסיבה למאורע: איפור לצילומי תדמית ללהקה חדשה- "תגובת שרשרת". בעצם, אני לא בטוחה שלהקה זו ההגדרה הנכונה, אופן הפעילות שלהם מזכיר יותר פרוייקטים מוזיקליים סטייל עידן רייכל, כאשר את עידן מחליף גרי ליפשיץ- האיש מאחורי היוזמה.
גרי ליפשיץ
על הסט היו ארבע זמרות וארבעה זמרים, צלם (תומר יעקבסון) ועוזר צלם(שברח לי שמו), יועץ אומנותי(גיא), סוכנת (ורד כהן) ואמתכם הנאמנה.
הקונספט היה אפל, כמתבקש ממקומות הצילום שנבחרו- סמטאות יפו, מנהרות משונות, קשתות ושערים והאיפור בהתאם- כהה, בולט ודרמטי. כרגיל בהפקות לא התחלנו בזמן, אך אני חייבת לציין לטובה את הצלם שלא האיץ בי יותר מדי (שלא לדבר על כך שאני חושבת שהתמונות יצאו נהדרות)

אונית במוד אפל
אני מאד אוהבת הפקות חוץ, אך לאפר בלילה ללא תאורה ראויה (ושוב אני נוזפת בעצמי שעדין לא קניתי תאורת איפור ניידת, ובאותה נשימה גם מודה ביני לבין עצמי כי הסיכויים שאסחוב גם תאורה נוסף למזוודות האיפוא קלושים) וללא גישה לחשמל זה מבאס.

לראשונה מזה זמן רב נאלצתי לזנוח את האייר בראש ולחזור לאפר עם מברשות. כדי להפוך את העבודה למעניינת יותר עבורי בחרתי לכל אחת מהזמרות צללית אבקה בעלת תת גוון שונה כדי לקבל גיוון בתוצאות הסופיות. נכון, לכולן האיפור הוא מעושן ושחור ודרמטי, אבל לזו תת גוון כחלחל ולזו ירקרק, ואז מה אם אני היחידה ששמה לב להבדל :)

נטלי


גלי
הדבר שבסופו של יום קובע את התוצאות, מעבר לכישרון וליכולות של אנשי המקצוע השונים והנתונים הטבעיים של המצולמים הינו האווירה על הסט. כבר ראיתי דוגמניות משגעות חסרות כל ניצוץ בעיניים, והתמונות יצאו בהתאם, ומנגד בחורות ממוצעות שהצליחו לכשף את המצלמה ולהפיק תמונות עוצרות נשימה. בהפקה הזו היתה אווירה נהדרת. מדובר באמת בחבורה יוצאת דופן, ששרה ורקדה במשך כל הערב, להנאתם של התיירים מסביב.

לא קל לאפר שמונה אנשים ברצף, ומזל שארבעה מהם היו גברים שהצריכו טיפול מינימלי ביותר. הכסא תמיד הופך בשלב מסויים ללא נוח, הידיים מתחילות לבקש מנוחה, והגב... הגב גורם לי לקלל שאני לא מצמצת את תיקי האיפור שלי עוד יותר. אבל סה"כ היה ערב מהנה, חברי הלהקה (פרויקט?) יצאו מרוצים
ואני? אני סיימתי את הערב בסמבוסק שהבעלול קנה לי כארוחת ערב באבועלפיה ובנסיעה ארוכה מאד דרומה...

כל החבורה

רוצים לשמוע אותם? לאתר של תגובת שרשרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...