יום חמישי, 8 באפריל 2010

פוסט(ל)מה

כלומר פוסט שאלות שעולות במוחי הקודח כשאינני מצליחה למצוא תנוחה נורמלית לישון בה

1. למה אף אחד לא המציא מזרון עם חור בבטן כדי לאפשר לנשים הרות לישון על הבטן?

2. למה אין אף בית חולים שאין עליו תלונות על יחס הרופאים בחדר לידה?

3. למה צריך לבחור או ג'קוזי או אפידורל? ואם אני רוצה להיות בג'קוזי עד שהצירים יכריעו אותי?

4. מי השקרן שאמר שכל תופעות הלוואי נעלמות בשליש השני, והאם אפשר לתבוע אותו על חוסר-אמת בפרסום?

5. למה אנשים חושבים שזה מ-מ-ש משעשע להגיד לי (מדי יום כשהם רואים אותי) "את משמינה מיום ליום" או סתם "היי שמיינה"? אחרי האדם השלישי זה באמת מפסיק לשעשע ונהיה סתם מוזר- אני בהריון, מה התירוץ שלך?!

6. למה כל הכלות שפונות אלי מתחתנות דווקא בטווח הבטחון שקבעתי שבו אני לא מקבלת לקוחות?

7. האם העובדה שבמקום חשקים לאוכל יש לי חשקים לשופינג יכולה להחשב לתופעת לוואי של ההריון (ועל כן אין הבעלול יכול לבוא בטענות על כך)?

8. מה נסגר עם היובש הזה? העור שלי נראה כמו הפרסומות של "ישראל מתייבשת"

9. האם הדולפינים בריף אכן קולטים את זרובבלה או שזה סתם צירוף מקרים שהם באים אלי?

10. למה עוד לא המציאו עגלה שתהיה גם קלה, גם מתאימה מגיל 0, גם מתקפלת ביד אחת ולגודל קטן, גם עם גלגלים שלא מתפנצ'רים, גם עם סל אחסון נורמלי, עם ידית אחת (רצוי מתכווננת ומחליפה כיוונים), בטיחותית (כמובן) ויפה?!

תגובה 1:

  1. מסכימה מאוד עם הדברים בבלוג. מספר התביעות בגין רשלנות רפואית במיילדות הולך ועולה מיום ליום. אולי מישהו מלמעלה ישים קץ למגרעות מערכת הבריאות?! יש גבול לכל תעלול.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...