יום שני, 1 במרץ 2010

לו הייתי ג'וצי

מאפרת העל, לא המעצב, כמובן. :)

ברביעי האחרון הצפנתי ליפו כדי לצפות בכיתת האומן של ג'וצי ווסטמן, המאפרת הראשית של רבלון ומאפרת על בפני עצמה. התכנסנו ב"כליף" ביפו (אחרי שהסתובבתי מבלי לדעת היכן נמצא המקום במשך חצי שעה), בניצוחה של האחת והיחידה אורית ויזל, כדי ללמוד על הטרנדים הצפויים הישר משבוע האופנה בלונדון, ממנו הגיעה אלינו ג'וצי.

האמת, שמאד נהנתי, אבל כפולניה כבדה אין מנוס מלהזכיר את כל אותם דברים שמצריכים שיפור:
נתחיל בפרזנטציה הארוכה הרבה יותר מדי של שני המוצרים החדשים של רבלון. אני חושבת, שבעיקר היות וההשקה הרשמית נדחתה, יכלו לקצר מעט. בכל מקרה סיפקו לכולנו את המידע גם בפולדרים היפים שקיבלנו, ואומנם יש לא מעט סטיגמות על מאפרות אבל אני די טבוחה שכולם תמימי דעים שאנחנו מסוגלות לקרוא :)

פדיחה נוספת היתה העובדה שמחצית מהמוצרים של רבלון בהם השתמשה ג'וצי אינם ניתנים להשגה בארץ. הרגשתי כמו משה שזכה להביט על הארץ המובטחת ולא להכנס. מצד שני, אני בהחלט יודעת מה אני הולכת להזמין בפעם הבאה שחמי טס לארה"ב...

ודבר שלישי, המכירות ככל הנראה היו חלשות מהמצופה, לטעמי זה נבע מכך שהמבצע שהוצע בכנס לא היה שונה מזה שניתן למצוא בכל סניף סופר פארם, והמוצרים שאותם חיפשו המאפרות לרכוש כלל לא הושקו עדיין. כפועל יוצא היתה התמקדות מוגזמת מעט, לטעמי, במוצרים, ונוצר מצב אבסורדי לחלוטין בו ג'וצי עובדת על הבמה אך הצלם מתמקד בגליה המציגה את המוצרים על הסטנד.

ואחרי שמילאתי את חובותיי לעדה שהנפיקה את הגפליטע פיש ואת "אני אנוח בקבר", אני חייבת להודות למארגנים, כי למרות כל אותם פאקים קטנים, כלל לא פשוט להרים הפקה כזאת, ולהביא לארצנו הקטנטנה מאפרת בסדר גודל כזה.
האמת, שכל כך התרשמתי ממנה, שהייתי מוכנה לעזוב עכשיו הכל (בהנחה שלא הייתי בהריון) רק בשביל הסיכוי לעבוד עבורה כאסיסטנטית, אפילו בלי תשלום! אני חושבת שיש המון ללמוד ממנה, והעוזר שלה, אשר התלווה גם לביקורה בארץ, בהחלט נמצא בראש רשימת האנשים שהייתי שמחה להתחלף איתם. או בקיצור- יש לאן לשאוף.

אין לי מילים לתאר כמה התרשמתי ממנה. לא רק מהעבודה והכישרון אלא גם מהאישיות ומנועם שהיא הקרינה. אחרי שצופים בה מעט זה כלל לא מפתיע שכשנשאלה מה צריך מאפר כדי להפוך למאפר על היא ציינה בנוסף לכישרון גם את היכולת להכיל את האגו העצום של הלקוח. המלצה נוספת שנתנה ג'וצי היתה לא להפסיק לרגע לאתגר את עצמך, וזו המלצה שאני בהחלט מאמצת.

צורת העבודה שלה שונה מעט ממה שהתרגלתי לראות, וישנן כמה שיטות שאני בהחלט מתכוונת לנסות בעצמי- למשל הנחה של שפתון, גם בגוון כהה, עם האצבעות ולא עם מברשת (או חלילה מהטיובה ישירות). התוצאה שהתקבלה נראתה הרבה יותר טבעית ו"נכונה". היא אף עוברת לאחר הנחת השפתון עם מברשת המייק אפ סביב השפתיים כדי להדגישן יותר ולקבל גימור נקי יותר.

ניכר בעבודה שלה שהיא מקצוענית גם בדברים הקטנים, כמו השימוש בשלושה גווני מייק אפ על כל מאופרת ל"בניית" הפנים בצורה האופטימלית, או ההנחה שלה ברור שכל המאפרים אכן טורחים לאפר גם את הצוואר (ויעידו, לצערי, יותר מדי "בוקים" שרוב המאפרות שוכחות עובדה זו או כלל לא מודעות לה)

ג'וצי הדגימה שני לוקים- לוק נקי יותר שהפך למעושן עדין, ולוק שהינו מחווה לשנות השמונים בגווני חום וברונזה, היישר משבוע האופנה.

2 תגובות:

  1. ממש דיווח עיתונאי לכל דבר(-: כייף לקרוא. כנראה שאנחנו בכל זאת קטנים עדיין ולא הכל ניתן להשיג כאן, אבל אני ערכתי בזכותך רשימה לגיחה הבאה מעבר לים, תודה.

    השבמחק
  2. גיחות מעבר לים הן תמיד דבר טוב :)
    שמחה שנהנית

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...