יום שני, 18 בפברואר 2013

BFF

אם אינכן יודעות מה משמעות הכותרת, תנו לבת שלכן לקרוא את הפוסט הזה... שכן פוסט זה מיועד לקוראות הצעירות (ולמי שרוצה/צריך לקנות להן מתנה, בכל זאת עוד שניה כבר פסח)

לפני כמעט שבועיים הוזמנתי להשקה בסניף סבון של פעם בעזריאלי, זה היה הביקור הראשון שלי בסניף (תדירות הביקורים שלי בעזריאלי ירדה פלאים אחרי השחרור) והאמת שנורא התלהבתי. בחלק האחורי של הסניף יש מיני-מפעל סבונים בו מייצרים את הסבונים בלייב, בכניסה לחנות יש מגשים א-לה-מאפיה בהם מתייבשים (מתייצבים? מתקשים? מתקררים?) הסבונים החדשים, ומבט אחד בויטרינה בקופה יעורר בכל חובבת מתוקים חשק (גם שם, כמובן, מדובר בסבונים מעוצבים ולא באוכל). ואם זה לא מספיק יש במרכז החנות באר, שבחנות מתייחסים אליה כאל באר פינוקים, ומזמינים את באי החנות להתנסות בסקראב, קרם לחות ושלל מוצרים (אחחח זכרונותיי מהעגלות בארה"ב).
הסקראב, אגב, מדהים! עור הידיים שלי לא היה כל כך רך כבר שנים.

אבל לא הוזמנתי כדי לספר לכם על הסניף אלא על ליין המוצרים החדש של סבון, שפונה, ממש כמו הפוסט הזה לבנות הטיפש עשרה (פלוס מינוס, היום גיל ההתבגרות מתחיל מוקדם, ואצל חלקנו לא מסתיים לעולם), ונקרא SABON GIRLFRIENDS (החברות של סבון, בתרגום חופשי). ולא רק ליין מוצרים, אלא תפיסת עולם חדשה משיקים בסבון: עם כרטיס חבר מועדון שמקנה הנחה הולכת וגדלה ככל שבאות יותר חברות לקנות יחד, דף פייסבוק לנערות, כוכבנית ריאלטי מתוכנית שלא שמעתי עליה (החיים ללא טלויזיה) שמדברת איתן בגובה העיניים והופכת אותך ל"לאביות" שלה (אל תשאלו...).

ובתכלס?   הליין דווקא לא רע בכלל, העיצוב של המוצרים והאריזות מושקע ומקסים (אני כבר יכולה לדמיין את האושר על פניה של הטיפש עשרה שהולכת לקבל את החבילה ממני), והפנייה לקהל יעד צעיר היא דווקא מוצלחת, כי טיפוח זו לא מילה גסה, ובסדנאות האיפור הרבות שאני מעבירה לנערות אני נתקלת לא פעם בבנות שלא היתה מזיקה להן יד מכוונת בתחום.

ומה תוכלו לרכוש במסגרת הליין החדש? עשרת המוצרים הנכללים בליין מתחלקים לשתי קטגוריות: מוצרי טיפוח, עליהם ארחיב,  ופיצ'יפקס: מחברת מעוצבת, תיק איפור,  מראה קטנה, מחזיק מפתחות, נר, אבן גבס ריחנית ומעוצבת ומפיץ ריח. 

ולמוצרים:
כל המוצרים,  מגיעים בניחוח CANDY BLOSSOM המתקתק, שגרם לי ישר לחשוב על הבקשה של הבת שלי למיץ סוכריות. זה לא שהריח לא נעים, להיפך, אבל הוא מאד ילדותי, כזה שעושה אסוציאציות לברבי ותותית (strawberry shortcake בשמה הלועזי)

ומה בליין? סבון נוזלי במרקם שמן, סבון מוס מקציף וקרם גוף. כולם באיכות של יתר מוצרי סבון, כלומר טובים מאד. הסבון -שמן, ממש מוצלח, ולמרות שמו לא משאיר תחושה שמנונית. הסבון מוס נחמד, אבל אני פחות מתחברת למרקם, וקרם הגוף, על אף שפחות מלחח לדעתי מקרמים אחרים של המותג, נספג מהר ומשאיר את ניחוחו לאורך שעות ארוכות.

המחירים, אגב, ממש סבירים ונעים בין 15 ל-60 ש"ח למוצר, מה שהופך את המוצרים למתנה טובה מקבוצת חברות (שלא לדבר על הקופסה השווה בה ניתן לתת את המתנה



       


תגובה 1:

  1. נראה לי סבון חושבים שגיל הטיפש-עשרה מתחיל בגיל 4..

    אם מישהו היה נותן לי מוצר עם אריזה כזו כשהייתי בת ארבע הייתי אוהבת אותו לנצח !

    מקסים.
    (:

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...