יום רביעי, 6 בפברואר 2013

Careline Cellegene

ושוב בענייני טיפוח, והפעם עם סדרה מבית קרליין המבוססת על תאי גזע. אם כמוני, ההכרות שלכם עם תאי גזע מקורה  בפרקים של האנטומיה של גריי והאוס ז"ל, אספר לכם כי תאי גזע זה שם לתאים ראשוניים שיכולים להתפתח למגוון סוגי תאים אחרים, ולפני שתחרדו, פה מדובר בתאי גזע צמחיים.
הסדרה מבוססת על טכנולוגית PhytoCellTec המכילה תמציות של אותם תאי גזע צמחיים, בשילוב עם ויטמינים, לחות ומרכיבים התומכים ברשת האלסטית של העור (שזו דרך מסובכת להגיד קולגן ואלסטין), ומתיימרת לשמור על תפקוד יעיל של העור והארכת חיי התאים באפידרמיס (שזו השכבה העליונה של העור), וכל זאת כדי לשמור על מראה צעיר של העור לאורך זמן.

הסדרה החדשה היא תוצר של מחקרים שוויצרים, ומהם עולה כי 2 מתוך 3 נשים שהשתמשו במוצרי הסדרה דיווחו על שיפור במראה הקמטים תוך שבוע (מבוסס על 80 נסייניות מעל גיל 35)
ולאחר חודש של שימוש, על פי מחקר אחר (20 נסייניות בגילאי 37-64) חלה הפחתה של יותר מ15% במראה הקמטים.

בסדרה ארבעה מוצרים סה"כ: סרום, קרם יום, קרם לילה וקרם עיניים, כולם מתומחרים סביב ה250 ש"ח ומיועדים לכל סוגי העור.
אני קיבלתי להתנסות את הסרום וקרם היום, אך היות ואני לא קהל היעד של הסדרה, העברתי את המוצרים לנסיינית.
רשמיה: 
הסרום :

נתחיל בריח: הניחוח נעים אבל מעט מבושם מדי ובעל נוכחות שקצת מתנגשת עם הבושם שלה. המרקם גם הוא חריג בשוק הסרומים- יותר מזכיר קרם לחות (ובעיניי, פריימר) אבל המריחה קלה,  הספיגה של הסרום מהירה, והתחושה הנותרת נעימה. 

קרם הלחות:
קרם הלחות מכיל SPF 20, שזה יתרון באקלים הישראלי, וסגירה היגיינית, שני יתרונות משמעותיים בעיניי.
הלקוחה דיווחה שהניחוח של הקרם הרבה יותר עדין משל הסרום, ויותר לטעמה (אני פחות התלהבתי מהמתקתקות שלו), והמרקם דומה מאד לזה של הסרום, וקצת קליל מדי לטעמה ליובש של החורף. גם כאן הספיגה מהירה והתחושה הנותרת של העור היא קטיפתית (בשימוש מעל הסרום, היא לא ניסתה בלעדיו) 

האריזות היו לטעמה ונראו יוקרתיות יחסית למותג שנחשב ל"עממי", אך בעיניי העובדה שהן מפלסטיק (גם אם זה נוח יותר לסחיבה כשנוסעים לחופש) קצת פוגם ב"יוקרתיות". המחיר קצת פחות מצא חן בעיניה, אך כאמור על החברות העממיות בארץ כמעט תמיד יש מבצעים, כך שאין סיבה לרכוש במחיר המלא.

והתוצאות? בשימוש רציף של שבועיים היא לא שמה לב לשיפור כלשהו במראה הקמטים, אך נהנתה מתחושה שהעור שלה רך יותר ורווי יותר, וגם זה משהו. היא מעידה על עצמה שעוד לא נתקלה בקרם שהעלים קמטים ועל כן מראש אינה מצפה לכך (ובהתאם גם לא מוכנה להוציא סכומים גבוהים על מוצרי הטיפוח).

סה"כ סדרה נחמדה, לעור בוגר ומתבגר, מחברה ישראלית (קצת פטריוטיות, מה רע?) שאינה מבצעת ניסויים בבע"ח (שאת זה אני תמיד בעד לעודד) 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...