יום ראשון, 3 בפברואר 2013

למה את אנטי?


לפני כחודש הוזמנתי להשקת הליין החדש של חלאבין CARESS VEGE PRO-AGE, סדרה המיועדת לנשים בגיל הקריירה  (שזה רוב החיים שלנו) ומבטיחה לסייע לעור להתנגד לתופעות הגיל.


בהשקה הרצתה לנו סורין הרשקוביץ, הכימאית הראשית בחברה, וסיפרה לנו שהסדרה מבוססת על גישת ה"תזונה הקוסמטית", שבבסיסה הרעיון כי נשים יכולות לסייע לעורן למנוע ייצור של רדיקלים חופשיים, לנטרל עודפי סבום ולאגירת לחות. התקופה אותה מגדירים בחברה כ"גיל הקריירה" הינו השלב בו, לדבריה, גופן של נשים בשל למיצוי כישוריו, והגוף פועל באינטנסיביות רבה, אשר באה לידי ביטוי בשינויים פנימיים וחיצוניים דוגמת פיגמנטציה, פצעונים וקמטוטים.

הסדרה החדשה נושאת מרכיב פטנט פרוביוטי המסייע לעור לאיזון המרקם ומיצוק העור ומכילה פיטו-פפטידים התומכים בייצור תקין של קולגן, אשר פותחו בהתאמה לשעון הביולוגי של העור בהתבסס על רעיון הנקרא כרונו-תרפיה.
ומה זה כרונו-תרפיה?  מסתבר שמערכת החיסון של העור (זה בסדר גם אני לא ידעתי שקיימת אחת) פועלת על פי השעון הביולוגית שלנו, וחסידי הכרונו-תרפיה סבורים כי התאמת שגרת הטיפוח לשעון הביולוגי תביא לשיפור היעילות של התכשירים הקוסמטיים בהם אנו משתמשות. 

בחברה טוענים כי מוצרי הסדרה מכילים רכיבים ייחודים  הפועלים בשני מישורים:

      נטרול ביוטיקה – מערכת של אנזימים המפרקים את השפעת הרדיקלים החופשיים,  תוך מניעת פגיעה מלכלוך, קרינה ותופעות סביבה מזיקות והפיכת המזהמים האמורים למולקולות בלתי מזיקות.
נעשה שימוש במרכיבים המוכרים בתכונתם כ"בולעי פסולת" כמו ויטמין
E , ויטמין C ושמנים מירקות.
      חיזוק-ביוטיקה – חיזוק ההגנה הטבעית של העור וסיוע בחידוש ייצור תאי עור בריאים. באמצעות איזון הלחויות      
      הנדרש לעור, החדרתו ושימורו של קומפלקס ה"פיטו פפטיד" לצד הגברת נוגדי החמצון.

סה"כ קיימים בסדרה 7 מוצרים: 

אני קיבלתי שניים מהם להתנסות: קרם הפנים ליום וקרם העיניים, אבל לפני שאשתף אתכם ברשמים שלי, אני חייבת לשתף אתכם בשני דברים שנאמרו בהשקה ונחרטו בזכרון שלי. הראשון היה החשיבות של תמיכה בעסקים ישראלים שמספקים עבודה לתושבים ותורמים לכלכלת המדינה (ואם אני לא טועה היה גם סיפור על כמה מפתה היה להעביר את המפעלים לחו"ל ואיך למרות הכל יש שיקולים שחשובים יותר מכסף), והשני על הנטיה שלנו, בעיקר בתחום הקוסמטיקה, אבל לא רק, לראות בתוצרת הארץ משהו פחות טוב מאשר הייבוא מחו"ל, כאשר בכל העולם דווקא התוצרים הישראליים הם שם דבר לאיכות. כיום כאשר הקוסמטיקה מבוססת על פיתוחים מדעיים, ופיתוחים מדעיים זה תחום שהמוח היהודי מצטיין בו,  אין סיבה להעדיף מוצרים תוצרת חוץ. לי זה גרם לחשוב...

ונחזור לענייננו: קרם העיניים מצא חן בעיניי הרבה יותר מקרם הפנים, המרקם מוצלח, אין ריח דומיננטי, נספג מהר ומשאיר את האזור מלוחח ונעים. החיסרון היחיד זה הבקבוק- זכוכית, מה שאומר שיש לו פוטנציאל להשבר ולי לבכות (בגלל ההורמונים, ההורמונים, זה לא שאני בוכה משטויות בשגרה).

הקרם פנים מגיע עם ספטולה, שזה פלוס גדול מאד מבחינתי, וגם הוא ללא ניחוח דומיננטי, פלוס נוסף. החיסרון העיקרי הוא בתחושה מיד לאחר המריחה שהיא דביקה להחריד ומוציאה אותי מדעתי עד שעוברות כמה דקות והכל נספג, ואז הקרם דווקא מוצלח למדי- משאיר את העור לח, רך ונעים למגע.

בשורה התחתונה, סדרה נחמדה, אבל אין לי עדין אפשרות להעיד על תועלות לטווח הארוך, ממליצה לתת לסדרה הזדמנות עם אתן מרגישות שהעור שלכן מיובש במיוחד.

החברה לא מבצעת ניסויים בבע"ח :) ואת המוצרים ניתן לרכוש במשביר לצרכן





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...