יום שלישי, 28 באוגוסט 2012

STAY+ LIQUID LIPSTICK

  STAY+ LIQUID LIPSTICK בסופטאץ' השיקו שפתון דו צדדי עמיד תחת השם
בחברה מתארים את השפתון כשפתון עמיד במיוחד דו-צדדי, שבצידו האחד פיגמנט עשיר ובצידו השני גלוס מבריק במיוחד שאמור להבליט ולקבע את הגוון כמו גם לתת לשפתיים תחושת רכות
הפורמולה מועשרת בחומצה היאלורונית שאמורה ללחח את השפתיים ולמנוע יובש, והשפתון מגיע בעשרה גוונים כך שכל אחת יכולה למצוא את הגוון המחמיא ביותר לה




אז נתחיל בזה שהגוון של השפתון שקיבלתי (610) פשוט מושלם, אדום נכון, מדויק, וגורף מחמאות
אין אחת שלא שאלה אותי על השפתון ביום הבודד בו יצאתי עימו
ולמה יום בודד? כי הבטחות לחוד ומציאות לחוד, עמיד הוא לא
כלומר הוא עמיד, אם אנחנו בשנות התשעים ולפני המצאתם של השפתונים העמידים הדו-צדדים, הוא דהה רק מעט למרות ששתיתי ואכלתי קוראסון (אחד היתרונות של ההריון אצלי- אני אוכלת מה שבא לי ומרזה בחודשים הראשונים), אבל הוא לא היה עמיד במובן שהתרגלתי אליו בשנים האחרונות וזו היתה האכזבה הראשונה

מעבר לכך המרקם שלו היה מעצבן, הוא לא התייבש על השפתיים גם לאחר כמה שעות ונשאר דביק מאד ממש כמו אחרי המריחה, מה שלא מנע ממנו לייבש את השפתיים שלי ולחייב אותי למרוח מעל גלוס כדי לרכך את תחושת היובש מחד והדביקות מאידך, והגוון הזה פשוט מושלם כשהוא מאט

ולבסוף, בעיה שהוא חולק עם שפתונים רבים מהז'אנר, כמות החומר שיוצאת גדולה מדי, לפחות בשימושים הראשונים, ועל כן מצאתי את עצמי נעזרת במברשת גלוס חד פעמית למריחה מדוייקת, כי עם גוון כזה אין מקום לטעויות. האמת שלשימוש מקצועי זה דווקא חיסרון זניח לחלוטין, היות וממילא אני מקפידה לא למרוח ישירות מסיבות היגייניות, אבל בשימוש אישי כדאי לקחת בחשבון שהמריחות הראשונות מצריכות הורדה מסיבית של החומר מהמברשת לפני המריחה

אז למה בכל זאת כן? כי הגוון הזה עשה לי כל כך טוב לגוון העור, כי הוא אדום מדוייק, מהזן שגורם לשיניים להראות לבנות יותר ולעור בריא יותר, וכי לפעמים צריך לסבול כדי להיות יפה. אז כשבא לי להפציץ עם שפתון בעל נוכחות אני כנראה אקח אותו איתי בתיק, אספוג בשקט את הצורך לחדש אותו לעיתים קרובות יחסית, ואקלל מתחת לשפם הדמיוני כשתחושת היובש תגרום לי למחשבות כפירה על שימוש בגלוס

וכדי שתוכלו לשפוט בעצמכן, ללא פלאש



אזכיר עוד שסופטאץ' אינם מבצעים ניסויים בבע"ח, ח"ח להם

תכולה: 7 ג' תמורת 120 ש"ח לפני הנחות

?מה אתן חושבות על הגוון


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...