יום רביעי, 15 באוגוסט 2012

אדוארדו שב לככב

מי שעוקבת אחר הבלוג הזה כבר שמעה על אדוארדו, המאפר מבית בובי בראון שמגיע לארץ להשקות חשובות, ומי שלא מוזמנת לחזור לפוסט מהשקת החנות של בובי בראון בקניון רמת אביב ולהכיר.
את אדוארדו פגשתי שוב לפני כשבועיים, כאשר הגיע לארץ לרגל השקת הקולקציה העמידה. הפעם האירוע נערך במרכז ההדרכה החדש של תאגיד אסתי לאודר ברמת החייל, וזה המקום לפרגן ולומר שבאותו בניין (הנחושת 10) ניתן למצוא גם את חנות העודפים של החברה, ובה מגוון מוצרי איפור וטיפוח של אסתי לאודר וקליניק פלוס כל מיני בשמים ב50% מהמחיר בחנות. שווה קפיצה. כשאנחנו היינו היה גם מבחר מאד מצומצם של צלליות אבקה של מאק, למי שאוהבת

אני חושבת שאין מועד טוב יותר להשיק קולקציה עמידה בארץ מאשר בקיץ, החום הבלתי נסבל והלחות האיומה גורמים לכל אשה שפויה לחפש אופציות עמידות יותר או פשוט לוותר על האיפור. מכיוון שאני חושבת שגם בקיץ אנחנו צריכות להראות טוב, אני מהנשים שבוחרות באופציה הראשונה, ומבלה את הקיץ בחיפוש אחר המייק אפ העמיד ביותר, הצללית שלא תמרח או תנזל בחום וזה בנוסף לחיפוש הרגיל שלי אחר מוצרי שפתיים עמידים עבור הכלות שלי, ועפרונות עיניים 
עמידים לחוששות מאייליינר ג'ל לטובת המשתתפות בסדנאות האיפור שאני מעבירה לנשים ונערות.

אז מה היה לנו? הרבה הרבה מאדוארדו המקסים שדיבר והצחיק והקסים את כל יושבות החדר עם הכריזמה שלו, מודליסטית אחת עליה הודגם האיפור, ושסיפרה כי בהדגמה הקודמת שנערכה עליה יומיים קודם יצאה באותו ערב עם האיפור ושום דבר לא זז עד ששבה הביתה, אהה כן, והמוצרים החדשים:

נתחיל בגולת הכותרת, המייק אפ. ישראליות אוהבות מייק אפים עמידים, הבעיה היא שבארץ המבחר נע בין קצת שפכטל לממש שפכטל, ולמי שכמוני, מאמינה ששפכטל מחמיא רק לקירות, זה די מאכזב. בובי בראון נמנית על שונאות השפכטל, ועל כן פיתח מייק אפ קליל, עם כיסוי דק ועם זאת, עמיד.  היות והתנסתי במייק אפ רק לשניה על היד, אני יכולה להעיד רק על המרקם הקליל ולא על העמידות בפועל, וממילא המייק אפ עדין לא זמין בחנות, כך שנאלץ להתאפק עוד כמה חודשים לסקירה מקיפה.

 עוד מוצר חדש הינו מסקרה שחורה עמידה, אך כזאת שניתן להסיר עם מים חמים במקום עם מסירי איפור מיוחדים. החידוש בהסרה נשמע נוח לשימוש אישי, וכל עוד תזכרו לא להכנס עם המסקרה לג'קוזי הכל יהיה בסדר, אבל מהצצה הקצרה על המוצר בהשקה ומתמונת הפקשוט אני לא יודעת עד כמה המסקרה הזו מהווה חידוש מלהיב , ובכלל במסקרות אני נוטה להעדיף את החברות העממיות עקב חיי המדף הקצרים ממילא. המסקרה תהיה זמינה החל מאמצע החודש ותמכר תמורת 120 ש"ח

מוצר עמיד שהושק וכבר נמצא בחנויות הוא עפרון העיניים, עליו אני גם יכולה להעיד מהתנסות אישית שאכן יש לו עמידות מרשימה. אומנם גם הוא לא יכל לעיניים הדומעות תמיד שלי, אבל הוא החזיק בגבורה זמן רב, רק אציין שבחום הכבד של השבוע האחרון נרשמו נזילות מתחת לעיניים :( , כתיחום חיצוני המוצר דוקא כן עומד בהבטחות, ולא נמחק לי מהעפעף עד למפגש עם מסיר האיפור. ניתן להשיג בשישה גוונים תמורת 120 ש"ח

בהשקה התגרו בנו גם במוצר שאף הוא אינו זמין עדין והוא סומק-אודם המגיע באריזת טיובה שחורה וסקסית ונהנה אף הוא WISH LISTמעמידות מרשימה, לפחות בניסיונות השפשוף מהיד בתום ההשקה. בהחלט נכנס לרשימת ה

ולבסוף, מוצר לא חדש, אבל שמתחדש בגוונים חדשים, צללית הקרם העמידה של בובי. וזו אכן צללית עמידה בטירוף. בשבועיים האחרונים היא הפכה לאיפור הקבוע שלי- מריחה קלה על גלגל העין, קצת עפרון/אייליינר ומסקרה והעיניים שלי נראות טוב לאורך כל היום. אין דהיה או העלמות של הצללית לאורך היום, המרקם קליל, מבחר הצבעים כואב בעיניים והמחיר כואב בכיס, ועדין שווה כל שקל



עשיתי לכן חשק לקניות? החנות נמצאת בקניון רמת אביב ויש גם לפעמים מחירים שווים על חלק מהמוצרים בסטרוברינט

ועוד מילה לסיום, אדוארדו הדגיש שיש שלושה דברים שבובי בראון לעולם לא יעשו, אחד מהם היה ניסויים בבע"ח. כך שהחברה עצמה לא מבצעת ניסויים, אבל התאגיד נותן את הסכמתו לביצוע ניסויים במוצריו ע"י הממשלה הסינית, ועל כן הם   PETA לא נמצאים ברשימה הטובה של 

4 תגובות:

  1. טל, לא הצלחתי להבין מהפסקה האחרונה - בובי בראון מבצעים ניסויים בבע"ח או שלא? הם שייכים לתאגיד שמבצע (כמו מאק ואסטי לאודר)?

    השבמחק
  2. אני ממש אוהבת את הלחיים ושפתיים של בובי בראון, משום מה שכחתי איך קוראים למוצר..
    מוזמנת לבקר בבלוג שלי, הוא חדש ואשמח אם תגידי מהי חוות הדעת שלך עליו (-:
    http://alisebeautyblog.blogspot.co.il/2012/08/blog-post.html#comment-form

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...