יום ראשון, 19 באוגוסט 2012

יפה ברגע

מישהו בניו פארם גילה את מה שנשים יודעות כבר מזמן- כולנו רוצות להיות יפות. תאשימו הבניות חברתיות, תרבות שמקדשת שטחיות וחינוך קלוקל, אבל מחמאות על המראה החיצוני עושות לנו את זה
אבל בניו פארם לא הסתפקו בזה ובדקו קצת יותר לעומק מה מונע מכולנו להיות יפות ומטופחות יותר, התשובות העיקריות היו זמן, כסף וידע, ולכך מנסים כעת בניו פארם לתת מענה בקמפיין חדש וגאוני שעונה לשם "יפה ברגע

כשלב ראשון מגדירים בניו פארם את חמשת  מוצרי החובה, שכל אשה צריכה בתיק האיפור שלה, באופן לא ממש מפתיע אלה המוצרים הנמכרים ביותר בתחום האיפור
מייק אפ

סומק

מסקרה

עפרון עיניים

שפתון

שמתם לב למכנה משותף לכל התמונות? זה לא במקרה, בניו פארם בונים את תיק האיפור עם מוצרים של החברות ה"עממיות", כן, אותן חברות שנמצאות תמיד במבצעים של 1+1 ומחיריהן סבירים ביחס לאלה של החברות היוקרתיות. כך הם נותנים מענה לבעיית התקציב שמונעת מאיתנו לקנות ולהשקיע בעצמנו. את המוצרים בתמונות אגב,   בחרתי אני לצורך הדגמת הרעיון והם אכן מאד מומלצים (רק שאת העפרון של ג'ייד הייתי קונה בשחור ולא בכחול) ובהחלט נותנים פייט טוב גם לחברות היוקרתיות

ולבסוף, הפתרון לבעיה השלישית- ידע. בניו פארם יצאו עם מלחמה משולבת בכל החזיתות: גם הדרכה מחודשת של הדיילות בסניפים לשיטת האיפור ברגע (תסלחו לי שאני סקפטית לגבי החלק הזה, אני חושבת שאין אשה שלא נכוותה מדיילת פארמים), גם עלון מלא טיפים על איך להתאפר נכון, וגם סרטוני איפור באתר המחודש של ניו פארם.

לטעמי הסרטונים לא מספיק ברורים ולא באמת מלמדים איך להתאפר, אבל בשביל זה יש יו טיוב וסדנאות איפור, אבל הקונספט לא פחות מגאוני, ולחברות המתחרות יש הרבה מה ללמוד

תגובה 1:

  1. אחלה פוסט, והסרטונים נראים נחמדים
    מהדיילות אני אמשיך לברוח, הן איומות!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...