יום שני, 7 במאי 2012

Loreal Lumi Magique

בשבוע שעבר נכחתי בהשקה כפולה של לוריאל, ליין מוצרי איפור וליין מוצרי טיפוח; היות ומוצרי טיפוח לוקח זמן לבחון פוסט זה יתמקד במוצרי האיפור. האירוע התקיים במרכז רבין, ברמת אביב, באולם מואר להפליא, ובעיצוב שכולו משחקי השתקפויות של אור על מגוון משטחים. מעבר למצגות והסברים ניתנה לנו האפשרות "לשחק" עם המוצרים, לחוש אותם, לגלות את הגוון הנכון לכל אחת, ובעיקר להתלהב.

ואכן יש מה להתלהב מהמוצרים, הסדרה נקראת LUMI MAGIQUE ולא סתם

LUMI- מהמלה LUMIERE, ומג'יק, זה פשוט קסם בצרפתית, ואכן המוצרים האלה עושים ניסים לעור.
LUMIERE, הדמות הזכורה לכל בוגר דיסני מהסרט "היפה והחיה"

כמו שמשתמע משם הסדרה מדובר פה במייק אפים מאירים ובעטי הארה, כמו גם בפריימר מבהיר שיקבל בתקווה פוסט בפני עצמו.  לוריאל החליטו להצטרף לטרנד, והפנימו שכולנו רוצות עור קורן, עכשיו צריך רק שקהל הצרכניות הישראלי יפנים זאת גם כן, יתגבר על החשש ממראה מזיע, ויבין את ההבדל בין מבריק, מנצנץ וזוהר.
התמונה המלווה את ההשקה מציגה דוגמנית עם עור חלומי, שנראה נקי ורענן, זוהר מבלי להיות מבריק, ולגמרי מעורר קנאה.
וזה אכן השוס הגדול של המייק אפ לטעמי, הוא זוהר, ולא מנצנץ, בניגוד לפוטו רדי של רבלון, למשל, שבגוונים הבהירים נראה כאילו נשפכו לבקבוק חבילות של נצנצים. 
עוד חידוש מבורך הוא מגוון הגוונים והחלוקה שלהם: יש גוונים חמים, קרים ונייטרלים בכל דרגת כהות, וגם אם הם עדין לא לגמרי מדוייקים לטעמי, זה שיפור עצום ממה שהיה קודם. הבאסה? לארץ הגיעו רק 7 גוונים בינתיים.

החידוש במייק אפ הוא לא רק בגישה, אלא גם בנוסחה, שכן המייק אפ מבוסס על שילוב בין "תמצית האור" הידועה גם כAndersen Liquid, תמצית היוצרת בעצם משטח של מראות בעלות צורה גאומטרית זהה, ועל מתיישבות זו לצד זו בצורה מושלמת על העור, לבין מרכיבי לחות המשיבים לנו את זוהר הנעורים שאבד. יתרה מכך המייק אפ לא מתיימר לכסות את הפגמים בדומה למייק אפים המעניקים כיסוי מלא, אלא לטשטש אותם באמצעות משחקי אור.

בלוריאל גם מציעים למרוח את המייק אפ בצורה מעט שונה מזו שהתרגלנו אליה, ולהתמקד בארבעה אזורים: אזור ה-T, אזורי הלחיים והרקות (אזורי ה-C) והסנטר (אזור ה-V). אלה הם אותם אזורים שאני, כמאפרת, נוהגת להדגיש אצל המאופרות באמצעות היילייטרים, כדי ליצור משחקי אור מעניין ולהחמיא לתווי הפנים, ואילו כאן מקצרים מעט תהליכים ומציעים לעשות זאת עם המייק אפ, כאשר את השארית מטשטשים כך ששאר אזורי הפנים יקבלו כיסוי קליל יותר.





המוצר השני שהושק הינו עט הארה, בסגנון הtouch eclait המפורסם, שהושק בשלושה גוונים: צהוב בהיר, ורוד וכתמתם. העטים הללו אינם קונסילרים, במובן שהם אינם מיועדים לכיסוי והסתרה של פגמים, אלא להארה, אך הם כן מסייעים בטשטוש של פגמים הודות לגוון ולאור שהם מעניקים. כך למשל יועיל העט הורוד, מס' 2, לנטרול של כהויות חומות (סביב העיניים או מעל השפה העליונה), שכן הגוון הורדרד יסייע לסתור את הכהות, והמרכיבים המאירים מסייעים גם הם להארת אזורים שקועים והבהרתם. העט הכתמתם, מספר 3, יחמיא למי שעורה כהה יותר והכהויות שלה הן בעלות תת-גוון כחלחל. מעבר לשימוש סביב העיניים, ניתן להשתמש בעטים (ולכך אידיאלי דווקא מס' 1) לטשטוש עדין של קמטי הבעה, ע"י צביעת הקמט (היות והקמטים שלנו יוצרים שקעים בעור, הבהרת השקע יוצרת תחושה של השטחה של האזור ותורמת לטשטוש מראה הקמטים).

אני אוהבת לעבור עם העט על עצמות הלחיים ועל קשת הקופידון בשפה (זה נותן אשליה של שפתיים בשרניות יותר, וגם מסייע לתחום אותן יפה יותר)

החיסרון היחידי של העט הזה הוא המגע של שערות המברשת, שהוא מעט סינתטי מדי לטעמי, והייתי שמחה לו המברשת היתה איכותית יותר, שכן כיום קיימות מספיק חלופות סינתטיות איכותיות.


המייק אפ מגיע בבקבוק זכוכית שקוף עם פקק משאבה בגוון זהב אדום, וזהו גם צבעו של העט. מיקום המספור על המייק אפים אינו אחיד, בחלק מהמקומות הוא הופיע בתחתית ובחלק כמדבקה על המכסה, מ שהפך את תהליך מציאת הגוון למעט מבלבל, על העטים מופיע הגוון על הפקק בצורה ברורה. הכמות יוצאת בשני המוצרים בצורה מדודה, שזה מעולה, המייק אפ טוב לשנה מרגע הפתיחה, והעט לחצי שנה, והם מיועדים לבנות 25 ומעלה. המייק אפ מכיל 30 מ"ל , לא הצלחתי למצוא על האריזה מהי תכולת העט.
וכדי שתוכלו להתרשם מהאפקט, להלן הפנים האומללים שלי, על הבוקר, חצי מאופרים עם המייק אפ והעט וחצי לא, אפקט מרשים, לא?
הטשטוש של הנמשים מרשים לטעמי, צד ימין (שלי) מאופר

ודבר אחרון, לוריאל עדין מופיעים ברשימה השחורה של PETA כמי שמבצעים ניסויים בבע"ח, אך עובדים כדי להפסיק את הניסויים לחלוטין בתיאום עם החקיקה באיחוד האירופי, את תגובת לוריאל לנושא תוכלו לקרוא כאן

ולא פחות חשוב, מחירים לחודש הקרוב
 מייקאפ לומי מג'יק ב- 84.99₪ במקום 170 ש"ח, טוש לומי מג'יק ב-54.99 ₪ במקום 95 ש"ח והפרימייר ב- 79.99 ₪ במקום 150 ש"ח במהלך חודש מאי 2012. 

4 תגובות:

  1. וואו המייקאפ ניראה עלייך אחלה , קליל עם כיסוי וגימור מקסים :) בהחלט אשקול לרכוש!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :) אני באמת מאד מרוצה ממנו

      מחק
  2. נראה שהיה ארוע מדליק. המוצרים החדשים באמת נשמעים מעולים

    יעלי
    בלוגי
    http://livesports.eu.pn/veemi/ch3.html?3302

    השבמחק
    תשובות
    1. היה ממש נחמד והמוצרים מבטיחים

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...