יום רביעי, 9 במאי 2012

Glossy Box אפריל

עקב בעיות מחשוביו כמו גם העובדה שקיבלתי את החבילה בימים האחרונים של החודש, אני מתפנה רק עכשיו לכתוב על הגלוסי בוקס של חודש אפריל.

ובמילה אחת? בנאלית

וזה לא שהיא רעה, היא דווקא מכילה תמהיל של מוצרים by the book: שמפו, מרכך, סבון, שפתון, מסיר איפור ובושם. להכניס הכל לתיק קטן ולקחת לחופשה הבאה... אבל לא היה שם אף מוצר שממש רציתי לנסות כשראיתי...  וזה קצת מאכזב לאור הציפיה שנוצרת בקבלת החבילה.

 אז נתחיל בטוב, השירות. טלפן השליח, ולאחר שאמרתי שאני לא בבית וגם לא אהיה במהלך היום, הסכים לבקשתי להשאיר את החבילה בארון החשמל (בית פרטי וכלב). החבילה הגיעה, כרגיל, באריזה יפה שפשוט עושה חשק לפתוח ומהר.

 וגם אחרי שפתחתי את האריזה והגעתי לקופסה עצמה המתח וההתרגשות המשיכו להבנות. היות ולא התאפקתי וקראתי מה אחרות קיבלו עוד קודם, לא בזבזתי זמן על הגלויה המצורפת ("הברכה" כמו שאני אוהבת לחשוב על זה) ומיהרתי לפתוח את החבילה עצמה, וזה מה שהיה שם:


שמפו ומרכך של DOVE לשיקום אינטנסיבי, 50 מ"ל כל אחד. מספיק בדיוק לנופשון באירופה, ואפילו אפשר להעלות למטוס. אלה סביר להניח המוצרים הפרקטיים ביותר לכולן, שכן מי לא משתמשת בשמפו ומרכך? ומצד שני הם גם הכי בנאליים ומשעממים, ויותר מסוג הדברים שאני מצפה לראות מודבק לבקבוק הגדול בקניה בסופר מאשר בקופסה.

 סבון EVA בניחוח אבטיח ופלפל שחור, לא כתוב משקל, אני מעריכה ש20 ג' פלוס מינוס. זה דוקא מוצר מעניין, אני חובבת סבונים מוצקים (יותר לקנות, פחות להשתמש כי הם לרוב מייבשים לי את העור, אבל עדין). הסבון מפיץ ריח מאד נעים בקופסה ובהחלט עונה על הציפיות  שלי מהגלוסי בוקס- חשיפה למוצר של חברה שלא נתקלתי בה קודם ועושה רושם טוב.

האכזבה הכי גדולה שלי מהקופסה, אני לא רואה סיבה לתת לנו מוצר ישן (לא מבחינת תוקף אלא מבחינת חיי שוק), שהיה אופנתי כשאני הייתי בתיכון ולא עבר שינויים מאז. אם כבר דוגמית של בושם, אז תנו משהו שיצא בשנה האחרונה ויכול להיות שעדין לא יצא לי להריח. על האנג'ל כולם שמעו, הריחו ופיתחו דעה עוד קודם.
 שפתון של מייבלין ניו יורק 842 ROSEWOOD PERAL. אומנם לא התחברתי באופן אישי לצבע, אבל מדובר בשפתון בגודל מלא מקולקציה עדכנית יחסית, ובגוון שללא גימור הפנינה הייתי עפה עליו, מוצר בהחלט ראוי לגלוסי, ואני בטוחה שהרבה ישתמשו בו ויהנו ממנו. מי שנרתעת מהגוון יכולה תמיד לערבב אותו עם שפתון אחר בשביל הגיוון.
 ומוצר שממש שמחתי לקבל באופן אישי, מסיר איפור לעיניים של רבלון, 50 מ"ל. שוב, מוצר מעולה לתיק הנסיעות ואפילו לתיק האיפור (אפשר למלא אח"כ שוב את הבקבוקון במקום לסחוב גודל מלא בתיק ולקלל שנשבר הגב).  אני לא יודעת כמה זמן הוא בשוק, אבל רבלון זו חברה נהדרת, וגם אם זה לא מוצר שמסקרן ישר לנסות, זה מוצר שימושי לכל מי שמתאפרת.

בשורה התחתונה? מחזק את דעתי מהקופסה הקודמת, קונספט נחמד כמתנה חד פעמית לחברה או כפינוק למי שעושה את צעדיה הרשונים בעולם האיפור והטיפוח. משתמשות כבדות ונשים שכבר פיתחו העדפות וסגנון אישי ימצאו את עצמן עם מוצרים שאין להן מה לעשות עימם בכל קופסה.

ואנצל את ההזדמנות כדי להציע לכל מי שקיבלה מוצרים שהיא לא רוצה, לתרום את המוצרים למעונים לנשים מוכות, לנשים היוצאות ממעגל הזנות, לבתים חמים לנערות, למעונות לקשישים ולכל מי שרכישות כאלה אינן בלקסיקון שלו וישמח לקבל את המוצרים.

חושבות שהקופסה מתאימה לכן? כנסו לאתר של גלוסי בוקס והרשמו

2 תגובות:

  1. קיבלתי בדיוק את הקופסא שאת קיבלת, רק שהשמפו והמרכך לא עושים שום דבר טוב לשיער שלי, מסיר האיפור שורף לי בעיניים, השפתון מבגר אותי ב-10 שנים והסבון משאיר תחושה לא נעימה על העור. הבושם הוא הדבר היחיד שאהבתי. בהתחלה אפילו לא אהבתי אותו, כי הוא הריח לי מתוק מידי וחזק מידי, אבל אחרי ששמתי מעט והסתובבתי איתו יום שלם התאהבתי...

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שחוץ מהשפתון לא ניסיתי עדין את המוצרים
      ואת הבושם אני מכירה ודוקא ממש לא אוהבת

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...