יום חמישי, 24 במאי 2012

OFRA קיץ 2012

לפני כשבועיים הוזמנתי להשקת קולקציית הקיץ של חברת OFRA.
בהשקה הציגו בפנינו מיכל, בעלת החברה, וחן, המדריכה הראשית, את המוצרים החדשים ואף זיכו אותנו בהדגמה קצרה של השימוש בהם.
ומה מחדשים בOFRA?

צלליות אבקה דרמה-מינרליות בגווני מולטי קולור עם אפקט 3D
השוס בצלליות הללו, מלבד האריזה הגאונית שהושקה עוד בהשקה הקודמת, הוא הפיגמנט מחליף הצבע, כך שצבע הצללית נראה שונה בתאורות שונות ועל נשים שונות. אנחנו ראינו זאת בLIVE שכן גם חן וגם המודליסטית אופרו עם אותה צללית (הירוקה ההורסת) והיא נראתה שונה לחלוטין עליהן.
הצלליות מכילות אבקות אבץ ונחושת הידועים כבעלי סגולות לטיפוח העור, מיקה, סיליקה וטיטניון דיאוקסייד (כן, ההוא מקרם ההגנה) שיוצר סוג של אפקט מראה

כרגע קיימים רק שלושה גוונים, אך מיכל גילתה לנו שעד סוף הקיץ יגיעו שבעה גוונים נוספים, יש למה לחכות.
4 ג' במחיר של 118 ש"ח לפני הנחות

ברונזרים וסמקים בפורמט פסיפס שיש


אני חושבת שעם תמונה כזאת לא צריך להכביר במילים, אבל בכל זאת:
הסמקים החדשים משלבים בתוכם ברונזר, שכן הם שילוב של גווני נחושת, אדמה, זהב עם גווני ורוד ובז'.
האריזה מכילה מראה ומקום לפאף, ובקולקצייה שלושה גוונים.
אני קיבלתי את הגוון הבהיר ביותר, שמתקבל כורוד הורס על הלחיים, וקיבל באופן מיידי מקום של כבוד בתיק האיפור המקצועי שלי. החיסרון היחיד הוא התפוררות במגע עם המברשת מה שמביא לבזבוז של חומר, וגורם לי לדאוג לגבי עמידות הסומק במקרה של נפילה.
184 ש"ח לפני הנחות ל10 גרם מוצר.

ברונזר על בסיס קרם ויטמין C
אחרי הRCK לא חשבתי שיש עוד מה לחדש בתחום, אבל הופתעתי. הברונזר הזה מתהדר בפיגמנט הרבה יותר חזק בהשוואה גם לRCK הכהה ביותר, ובנצנוץ הרבה יותר עדין.
גם הכמות גדולה יותר, מה שמעולה לשימוש מקצועי שכן הRCK נגמר במהירות, אך היות והברונזר עשוי מחומרים טבעיים בלבד, איני בטוחה לגבי התוקף.

הברונזר מבוסס על קרם ויטמין ה-C של OFRA שקנה לו אינספור מעריצות, ומתאים לשימוש בכל הגוף, אם כי בניסיון על הבעלול הקרם לא מתקבל טוב באזורים שעירים.

הצבע המתקבל הוא יותר חום מכתום, שזה תמיד טוב, ואם מקפידים על מריחה אחידה הוא אכן נותן שיזוף קליל לעור, המתקבע עד לשטיפה.

190 ש"ח ל200 מ"ל

כל מוצרי OFRA לא נוסו על בע"J

5 תגובות:

  1. סליחה על הבורות, איזה אפקט 3D יכול להיות לצללית?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה שהשם מבלבל
      הכוונה היא, אני חושבת, לעובדה שהצללית משנה צבעים בתאורות שונות ובזוויות שונות

      מחק
  2. הסמקים נראים הורסים בתמונה, אך בעייתים (הכהים) יותר מבחינת הדומיננטיות. שווה לבדוק את הבהיר. היכן ניתן לרכוש בארץ מוצרים של OFRA?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם חששתי מדומיננטיות ועל כן בחרתי בבהיר, אבל בהדגמה עבדו עם הכהה יותר והוא נראה משגע ובכלל לא עמוס, שאלה של כמויות וטכניקה

      את יכולה לפנות ישירות לחברה והם יפנו אותך לנקודת מכירה קרובה באזורך

      מחק
  3. צבעים נהדרים. מקווה רק שהצלליות יעמדו בלחות של יולי אוגוסט ולא ייזלו. כי אחר כך כשאני יושבת לצפיה ישירה בסרטים של אירועים למיניהם אני רואה איך הפנים שלי נראות כמו הליצן העצוב.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...