יום שני, 14 במאי 2012

GA-DE ICON LACE

אני נוטה להאמין שלמעצבי המוצר של ג'ייד יש פיצול אישיות, אחרת אני לא מוצאת הסבר הגיוני איך נחות אצלם זו לצד זו, אריזות ומוצרים יפהפייה ולצידן אריזות זקנות ומכוערות. הפעם אני רוצה להציג בפניכן אריזה ומוצר משגעים מקולקציית הICON LACE שלהם.

מדובר בצללית מס' 24 העונה לשם Pure elegance ומשלבת שלושה גוונים- בז' ורדרד, חום-אפרסק וחום כהה, עם הדפס תחרה הורס בתוך קופסה שקופה ואלגנטית. לטעמי, המוצר היפה ביותר שלהם עד כה.

אבל אני לא בחורה שטחית (עד כי כך) ולא מסתפקת בהתלהבות ממראה המוצר, ברוב המקרים, אלא מצפה גם לתועלות ואיכות. וגם כאן הם שיחקו אותה, ובגדול.

המרקם של הצלליות מעולה, קטיפתי-חמאתי, לא מתפורר או מתפזר ועדין רך ונוח לעבודה בצודה יוצאת דופן. בניגוד להרבה מהצלליות שלהן, הצלליות הללו נעדרות נצנצים, הן זוהרות ולא מנצנצות וזה שינוי מבורך נוסף לטעמי. גם הגוונים עצמם יפים בעיניי, מאד קלאסיים ואלגנטיים, ממש כשמם, ומאפשרים משחק בגוונים שהם יחסית נייטרלים ויכולים להתאים ללוק יומיומי וללוק דרמטי יותר, מה שהופך את המיני-פלטה הזו לאידיאלית לנסיעות ונופשונים.
ליום יום- אני משתמשת בשתי הצלליות הבהירות ביד חופשית:

אני צלמת איומה, מוחקת את הצבעים ואת כל הניואנסים

למראה דרמטי יותר אני מעשנת את העין עם הצללית החומה, מחממת בשקע עם הבינונית ומאירה עם הבהירה:
כאמור יש סיבה טובה שאני לא צלמת
והגוונים עצמם:
ללא פלאש

עם פלאש

העמידות גם היא מרשימה, והן שרדו עלי יפה (עם קצת דהייה לקראת סוף היום מה שהשאיר את העפעף זוהר אך ללא גוון של ממש) ללא פריימר או צללית קרם מתחת.

החיסרון הגדול ביותר, ואולי היחיד בעצם, זה שהדוגמה היפה על הצלליות דוהה עם השימוש, אבל אני כבר יודעת שאי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה...

ג'ייד אינם מבצעים ניסויים בבע"ח, הצלליות מיוצרות באיטליה, משקל המארז (נטו) 8.3 גרם והתוקף הוא שנתיים מרגע הפתיחה.

ממליצה בחום

3 תגובות:

  1. מאמת מוזר.

    יעלי
    בלוגי:
    http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/blog-post_11.html

    השבמחק
  2. תוקף הצלליות הוא שנתיים? ממתי לצלליות אבן יש תוקף כל כך קצר?..

    השבמחק
  3. תוקף של צלליות הוא בד"כ שנתיים-שלוש, אני מניחה שהם הולכים על הSAFE SIDE או שזה בגלל שהמוצר לא מכיל פארבנים אז אורך חייו קצר יותר

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...