יום שני, 27 בפברואר 2012

CARELINE- חלק ראשון

לפני כחודש (הזמן טס כשעמוסים) הוזמנתי להשקה של קרליין. כבר כתבתי רבות על המהפך של חברות האיפור הישראליות, וקרליין זו החברה שמדגימה זאת בצורה הטובה ביותר
הבחירה בעומר אסף כמאפר הבית של החברה היתה לא פחות מגאונית, ועשתה למותג הרבה טוב
שדרוג המוצרים, האריזות ומודעות הפרסום הפכו את קרליין למותג שמככב בתיקי האיפור של מאפרים רבים.

בהשקה האחרונה השיקו מסקרות צבעוניות, שהן לפי עומר, הטרנד החם לקיץ, אך עדין לא זכיתי להתנסות בהן, כך שלא בהן נעסוק, אייליינרים בטוש בארבעה גוונים, מייק אפ פודרה בארבעה גוונים, לקים ומגוון עצום של ליפגלוסים במבחר גימורים.
נתחיל באייליינרים, שלמרות שאני לא חובבת טושים ומעדיפה אייליינר בג'ל ומברשת לבחירתי, מצאתי את עצמי משתמשת בהם לא מעט. האיליינרים מגיעים בארבעה צבעים: שחור, כחול, סגול וחום. אישית הייתי שמחה לראות גם ירוק, אבל גם המבחר הנוכחי מספק.
האייליינרים נקראים ink liner והם אכן מזכירים מעט דיו, ויש לשים לב שלחיצה חזקה מדי על האייליינר מוציאה יותר מדי חומר שכאילו נוזל ומתפשט מעבר לקו. זה בולט יותר על עור היד, אך הבחנתי בזה במידה פחותה גם על העין.וכמובן שאלה לא אייליינרים שמיועדים למעקה העין.
מבחינת עמידות, הם שרדו עלי יום שלם מבלי לדהות, אך הם אינם עמידים במים ויש לקחת זאת בחשבון, ויש לשים לב גם להבדל בגימור ובחוזק בין הגוונים- החום מתקבל חצי-שקוף בעוד שהשחור חזק ומעט מבריק, הסגול מעט בהיר ומאד יפה, והכחול- כחול מהפנט.

ללא פלאש
עם פלאש
המכחול עצמו ארוך ודק, מה שמאפשר שליטה טובה לטעמי בעובי הפס, אך יכול מעט להקשות על מתאפרת לא מיומנת.
האריזה שחורה ודקה, וכבר מצאתי את בעלול לוקח את אחד האייליינרים במחשבה שזהו טוש לכתיבה על דיסקים, טעות מובנת עם איליינרים מזן זה.
החיסרון היחידי באריזה הוא סימון הגוון שאינו מאד ברור, ולמעט הכחול שקל להבחין בו, אני מוצאת את עצמי מנסה את שלושת האייליינרים הנותרים על היד בכל פעם בחיפוש אחר הגוון שאני רוצה. שווה להוסיף כיתוב של צבע האייליינר.



האייליינרים מיוצרים בגרמניה, וכמו כל מוצרי CARELINE לא נוסו על בעלי חיים.

תגובה 1:

  1. אני מאוד לא מיומנת, רק לאחרונה השתמשתי לראשונה בחיי בליינר (תמיד סברתי שלא מתאים לי :)) ולא רק שהיה לי קל, ציירתי ביד ימן (אני שמאלית) קו ישר. מזל של מתחילים או ליינר מוצלח? אני מניחה שהמוצר הוא שעושה את ההבדל

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...