יום שלישי, 12 ביולי 2011

מנטה מרעננת

קיבלתי לאחרונה את הסט החדש שהוציאה חברת האיפור מייבלין לרגל הקיץ, הכולל מסקרה חדשה ועפרון עיניים ולק בגוון ירוק-מנטה. אציין רק שמייבלין הינה חברת בת של לוריאל, שכזכור לכולנו עדין לא הפסיקו לבצע ניסויים בבע"ח, ושכל אחת תעשה את השיקולים שלה.


הלוק המלווה את המוצרים החדשים נראה מבטיח ביותר (אם כי ברור לכולם שיש המון ריסים מודבקים על הדוגמנית)
והמציאות?


הלק התגלה כהצלחה, אם כי הוא מצריך 3 שכבות כדי לקבל כיסוי טוב ויפה לציפורן. מה שכן הוא עמיד עלי בצורה יוצאת דופן (לק ממוצע מתקלף לי בקצוות כבר ביום שנמרח), וקיבלתי המון מחמאות על הגוון.  המברשת נוחה, האריזה קטנטנה, והצבע כאמור מעולה.


המסקרה, כמו כל המסקרות של מייבלין (כמעט) נהדרת. היא נקראת One by one ומתהדרת במברשת סיליקונית שנראית קצת כמו הכלאה של המברשת הקיפודית ועושה בדיוק את מה שהיא מבטיחה- ריסים ארוכים, יפים, ומופרדים. המסקרה היא חלק מסדרת ווליום אקספקס, ובחרה מספרים עליה כי: המברשת המעוצבת בצורה אליפטית, מחקה את מבנה העין במדויק, וגמישה הודות לחומר הרך ממנו היא עשויה, והיא כוללת יותר מ- 300 סיבים.
גם הפורמולה ייחודית ומתבססת על הידע הקיים מתחום טיפוח השיער ומכילה ויטמין C וחומצות AHA (שאין לי מושג מהן)


 האריזה נחמדה, העמידות מעולה (לא מתפוררת במהלך היום כמו מרבית המסקרות שניסיתי לאחרונה) והשוס- מגיעה גם בגוון אפור, שזה משהו שאני חייבת לראות בעצמי.

ולבסוף, האכזבה: עפרון העיניים. הצבע בתמונה נראה כל כך חי ומשגע שממש התלהבתי לנסות את העפרון, וכגודל הציפיה גם גודל האכזבה. בתוך מעקה העין העפרון כלל לא הצליח להשאיר צבע, וגם על העור הגוון המתקבל הוא אנמי מאד בהשוואה לגוון בתמונה. העמידות סבירה ולא יותר מזה, מאכזב מאד היות ודווקא לעיפרון היה הפוטנציאל להיות המוצלח מבין השלושה.

הלק והמסקרה התווספו לתיק שלי, לעפרון אני עדין מחפשת שימוש, אולי כבסיס לצלליות...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...