יום שבת, 2 ביולי 2011

יקר ערך למחצה

במאק טוענים שלא יהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האשה, כי אם אבני המזל (או אבנים אנרגטיות): פנינה, קוורץ, קריסטל וגולדסטון, ומשיקים קולקציה חדשה הכוללת מוצרי איפור מינרליים בגוונים חדשים עם ליפסטיקים משלימים, גלוס קרמי, מסקרה ומברשות חדשות.


אני זכיתי להתנסות בשניים מהמוצרים: צללית מינרלית בגוון GOLDEN GAZE ושפתון בגוון ONE OF A KIND.
הצללית המינרלייזד, כפי שניתן לראות בתמונה משלבת שחור וזהב, ונותנת מראה מעניין ודרמטי. כאשר בעין עלי להודות שהזהב נראה כהה למדי, יותר על גבול הברונזה.
בכלל הרומן שלי עם מוצרי המינרלייזד של MAC התחיל רק לאחרונה ודוקא עם הפודרות, ועלי להודות על כך לערן פאל המקסים (או לבוא אליו בטענות על החיובים האחרונים בכרטיס שלי, תלוי את מי שואלים), הברק המתקבל משגע בעיניי, ולמרות המרקם האפוי המשונה מעט לא נרשמה התפזרות של אבקה מתחת לעיניים.
ראשונה משמאל בשורה השניה


יתרון נוסף הוא הגודל, שכן הצלליות הללו מתאפיינות בגודל זהה לצלליות של חברות כמו MUFE וקריולן, ולא במטבעות הקטנים יותר המזוהים עם MAC
החסרון הוא בחוסר היכולת לדפט (מלשון DEPOTTING) את הצלליות ולהעבירן לפלטה.
עם פלאש

ללא פלאש


ניסיתי את הצללית עם ובלי בסיס (פריימר לעיניים), ועלי להודות כי למרות שהפיגמנט עז משמעותית כאשר יש בסיס מתחת, אני דוקא מעדיפה את הגרסה הדהויה מעט של המראה הנטורל.
הצבע המתקבל הוא מעין חום-ברונזה-אפרפר, שיכול להראות מעולה כמעושן בלי יותר מדי השקעה, אך מיועד רק לבחורות שלא פוחדות מצבע, דרמה ובעיקר נצנוץ.


שם השפתון אירוני בעיניי, שכן הגוון זהה כמעט לחלטין לאחד השפתונים האהובים עלי של אסתי לאודר, כך שאתם יכולים כבר להבין שעל הגוון יש לי רק דברים טובים לומר.
גוון חום-ורדרד טבעי, רק מעט יותר כהה מגוון השפתיים הטבעי שלי, ומעולה הן ליום-יום והן כחלק מאיפור מוקפד יותר.


המרקם לחותי ונעים (וכפועל יוצא לא ממש עמיד), עם מעט ברק (כמו זה שהשפתיים מקבלות אחר שימוש בשפתון לחות, לא כמו עם גלוס)
והאמת שאני לא מוצאת שום חסרון (למעט אולי העמידות, אך אני ממילא לא משתמשת על בסיס יומיומי באודמים עמידים) כך שהוא מומלץ בחום
אני אפילו שוקלת לרכוש גם את הגוון הבהיר ביותר, LUSH AMBER


הקולקציה כבר בחנויות, וכמו מרבית הקולקציות המוגבלות, אם שמתן את עינכן על אחד המוצרים שווה להזדרז. 








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...