יום ראשון, 17 ביולי 2011

ANTM

יש לי וידוי מפדח במיוחד: אני מכורה לANTM או בשמה המלא: America's Next Top Model, אני חושבת שזו היתה תוכנית הריאלטי הראשונה שצפיתי בה, ואני דוקא ממעטת לצפות בריאלטי.
יש לי גם תירוץ טוב, ממש כמו הגברים שטוענים כי הם מנויים על playboy עבור המאמרים, אני צופה בתוכנית בעיקר בשביל המשימות שלהן: אני נהנית לצפות באיפור, בשיער, בסטיילינג ובהעמדה, ועוד יותר מכך- בתוצאה הסופית. בניגוד לגברים שהזכרתי מקודם, אני גם באמת מתכוונת לכך.

אני מוצאת שהפרוייקטים שהם מפיקים שם מדי פרק הם מעוררי השראה לרוב, והביצוע תמיד מעניין.
אז החלטתי לחלוק אתכן כמה תמונות מדליקות:

ויטני
יאיא מהעונה השלישית



פין אפ במיטבו, היא גם זכתה נדמה לי בעונה שלה

תויי הפנים שלה מושלמים בעיניי, וההברקות אלוהיות
מעונה 14, אין ספק שערפדים זה סקסי
שבעה חטאים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...