יום שלישי, 21 ביוני 2011

Teint Miracle

קיבלתי להתנסות את המייק אפ עטור הפרסים של לנקום Teint Miracle.
המייק אפ יצא לפני מספר חודשים לראשונה לאחר 10 שנות מחקר, ומכיל 7 פטנטים המעניקים לנו עור קורן באופן טבעי ומראה עור מושלם. בלנקום טוענים כי האור לא רק משתקף על העור אלא גם נובע ממנו- אור פנימי.
הטכנולוגיה נקראת aura-inside וכוללת שלל דברים טובים שגורמים לעור להראות קורן אך לא מבריק.
בנוסף המייק אפ מכיל הרבה פחות חומרי מילוי אטומים, מה שמאפשר לעור לנשום, וקרוב ל40% מים טהורים (?) שמעניקים לעור לחות למשך 18 שעות.
בנוסף המייק אפ מכיל מקדם הגנה SPF 15, מוגדר כמיועד לכל סוגי העור, אינו שמנוני ואינו קומדוגני.

אני אתחיל דווקא ברע- לנקום היא חברת בת של לוריאל ועל כן נמצאת ברשימה השחורה של הארגונים נגד ניסויים בבע"ח.
ולמה התחלתי ברע? כי חוץ מזה אין לי מילה רעה להגיד על המייק אפ...

לשם שינוי משרד היח"צ פנה אלי מראש ושאל אותי אם אני בכלל מעוניינת להתנסות ואיזה גוון אני צריכה, שינוי מרענן היות ולרוב אני מקבלת מייק אפים שכהים לי מדי. למרות זאת, כשקיבלתי אותו ראיתי שהוא עדין קצת כהה, אבל כמה דקות בשמש הסדירו את העניין ועכשיו אנחנו מתואמים :)

דפי ההסבר הודפסו על נייר עבה ואיכותי עם הלוגו המוזהב של לנקום ותרמו לתחושת היוקרתיות., וכמו שניתן לראות בתמונה, האריזה יפה ומשדר ניקיון ואלגנטיות. הבקבוק מזכוכית, שזה קצת חסרון מבחינתי, אבל כך הדבר בכל החברות היוקרתיות (אז הנה, הצלחתי למצוא עוד משהו שלילי להגיד, אלוהי הפולניות יהיה מבסוט)
כמו כל המייק אפים המוצר מכיל 30 מ"ל, ומגיע עם משאבה נוחה במיוחד שמאפשרת לשלוט בכמויות המייק אפ.

הכיסוי המתקבל הוא קליל עד בינוני, שזו רמת הכיסוי המועדפת עלי, והעור נראה קורן ויפה, משל הייתי עלמה צעירה ונטולת דאגות הישנה שמונה שעות כל לילה. מבחינת גימור, הגימור הוא dewy, גם כן, הגימור המועדף עלי, ומצליח להיות מחמיא וזוהר מבלי להיות מבריק או מנצנץ (לא עלינו).

מצאתי שהכי נוח לי למרוח את המייק אפ עם מברשת שטוחה (למשל המברשת המופלאה של MUFE) ולפדר מעל לתוספת עמידות, שכן עם כל יתרונותיו הרבים המייק אפ לא מתיימר להחזיק יום שלם, והתחיל להראות סימני נטישה כבר בסביבות הצהריים (להגנתו הוא נמרח עוד לפני שש בבוקר, כן חיים קשיה של מאפרת).

נמכר ברשתות ב235 ש"ח לפני הנחות.

ולרגל רכישתה של המצלמה החדשה, מצרפת גם תמונה:



מייק אפ ומעט פודרה ב-T ללא סומק (ומסקרה ושפתון כדי שאני לא ארגיש חיוורת)

2 תגובות:

  1. היי טל, גם אני רכשתי את המייק אפ והגוון הבהיר ביותר שמצאתי היה 010. גוון העור שלנו דומה ורציתי לשאול באיזה מס' את משתמשת ואיפה אפשר להשיג.

    תודה רבה

    השבמחק
  2. זה גוון 003, אני מניחה ש002 הוא הגוון שהיה יכול להתאים לי בחורף. אישית אני קונה בעיקר מחו"ל ו/או באינטרנט, ועם התקנות החדשות של המכס זה בכלל הרבה יותר שווה

    שווה לך לבדוק באתרים כמו סטרוברי.נט או אפילו באתר של לנקום.
    אם א מעדיפה לרכוש בארץ את יכולה לקנות בסופר פארם/אפריל/המשביר, ואם את לא מוצאת את הגוון שווה לפנות ליבואן- לוריאל פריז, המשרדים שלהם בנתניה, לפעמיםיש להם גוונים שהרשות לא בהכרח מחזיקו וניתן לרכוש ישירות

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...