יום חמישי, 16 ביוני 2011

זה לא לטלפון

העובדה שמספר הטלפון של העסק הוא גם מספר הנייד הפרטי שלי, מביאה להרבה טלפונים בשעות משונות או פשוט להרבה שיחות משונות

אז למקרה שזה לא היה ברור:

1. אני עסק, וכמו כל עסק יש לי שעות פעילות. אז נכון, לפעמים אני אסכים לסדנא בשישי אחה"צ או ליום צילומים מרתק בשבת, אבל זה עדין לא אומר שזה בסדר לטלפון אלי אחרי תשע בלילה, לסמס לי בחצות, לטלפן אלי בשש בבוקר  לוודא שהתעוררתי (מקרה אמיתי!) או לטלפן אלי בשישי אחה"צ, במוצאי שבת ובחגים.
זה כמובן לא תקף למקרים שזו לקוחה שכבר דיברתי איתה וסיכמנו על שעה ספציפית או לחילופין אם זה מקרה חירום ללקוח קיים שנכנסה לו פתאום עבודה דחופה לבוקר המחרת, אבל השיחה על מסיבת יום ההולדת של חברה שלכן יכולה לחכות למחר בבוקר...

2. יש בישראל חקיקה נפלאה (אולי היחידה) שקובעת ששיחות ספאם אסורות. אז חלאס עם הטלפונים עם ההודעות המוקלטות, ואם אפשר גם חלאס עם ההצקות הבלתי פוסקות מכל מיני אינדקסים אינטרנטיים בשקל שמנסים לשכנע אותי לפרסם דווקא אצלם (ואז במשך חודש כל שבוע טילפנה מישהי אחרת משם וקיבלה שוב ושוב את אותה תשובה)

3. אני מוסרת מידע בטלפון בשמחה, ויעידו על זה מאפרות אחרות שטילפנו להתייעץ, מאפרות פוטנציאליות שביקשו את דעתי על בי"ס מסויים, וסתם לקוחות שמטלפנות כדי לקבל המלצה על מוצר איפור או קוסמטיקאית או כל דבר אחר. אם תשאלו אני גם אומר לכם את התעריפים שלי, אז חלאס עם הריגול התעשייתי

ואני חייבת לצרף פה גם אזהרה מפני בחור שנשמע מאד נחמד בטלפון ומציג עצמו כדוגמן גוף (ובפייסבוק גם כדוגמן של אחת הסוכניות המובילות בארץ) ומחפש מאפרת לצילומים (בהתחלה הוא הוא השתמש בשם של צלמת חמודה) הוא מסביר כבר מההתחלה שמדובר בצילומי עירום, ואז מבקש לשלוח רפרנס לאופי הצילומים ולקבל המלצות על איפור הפנים. תמונות הרפרנס היו צילומי קלוז אפ של איברי המין שלו, ללא כל תמונת פנים, ובדיעבד נודע לי שהוא עשה זאת למאפרות רבות, כך שתשמרו לכן.

ואגב, אחרי פסטיבל "פשוט", ברור לי שאני שמרנית מדי לצילומי עירום גבריים, בחיים לא הייתי חושבת שאני כזאת מתחסדת, אבל זה ממש מביך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...