יום שלישי, 7 ביוני 2011

הסוד של ויקטוריה

תמיד היתה לי אובססיה לתחתונים, ואני קונה תחתונים בכמויות, אני מאמינה שיש לי מספיק תחתונים לשלושה חודשים מבלי לעשות כביסה אפילו פעם אחת, אובססיה כבר אמרתי?
לתחתונים של ויקטוריה'ס סיקרט התוודעתי בניו יורק בגיל 16, ומאז הם המקור העיקרי לתחתונים עבורי, ויעידו על כך קרובי משפחה וחברים שנאלצו לשוב מארה"ב עם חבילות מויקטוריה שהזמנתי מראש.

אבל הפוסט הזה לא נכתב כדי לשתף אתכם באוסף התחתונים שלי, אלא כדי לקיים הבטחה שהבטחתי לפני שנה בערך, ולספר לכן על אחד המוצרים הכי מוצלחים שיש לויקטוריה- חמאות הגוף.
החמאות הללו, מתהדרות בריחות פירותיים הורסים, שנותרים מאחרי המקלחת (הזמן האידיאלי להתמרח) ועד למקלחת הבאה (אז חדר האמבטיה מתמלא ניחוחות משכרים), יש להן מרקם קטיפתי ומחיר שעושה לי נעים בחשבון הבנק ($10 לבודדת, אבל לרוב יש מבצעים של 7 ב$35).

לשוס הגדול בחמאות הללו, מעבר לריח ולעור הנעים שנותר, התוודעתי לגמרי במקרה. היה זה חורף קר ומושלג בניו יורק ואני, שלא הייתי לבושה מספיק חם בעת שיטוטי בפארק, זכיתי בכוויות קור ברגליים (כן, כהטמפרטורה יורדת מתחת לאפס והאגם קפוא, גרביונים עבים וחצאית זה לא מספיק חם). היות ועד שהגעתי הביתה היה כבר אחרי חצות, ולצאת שוב לא בא בחשבון, ויתרתי על האפשרות לרכוש ג'ל אלו וורה והסתדרתי עם מה שיש- חמאות הגוף של ויקטוריה שאני תמיד קונה בסטוקים.

לשמחתי ולהפתעתי גילית שעל אף צריבה רגעית האזור נרגע במהרה, ולמחרת בבוקר לא היה זכר לכוויה. שנים לאחר מכן כאשר בטיגון לא זהיר קפצו שתי טיפות שמן על ידי, גיליתי שהחמאאה מעולה גם לכוויות חום. אומנם לוקח לזה מעט יותר מזן ומריחות להחלים, אבל לא נותר כל סימן, והמקום החלים במהירות.

אגב, גם קרם העיניים של קלרינס, בקופסה האדומה, עם המרקם החמאתי מעולה לכוויות חום, אבל עולה כמו זהב...

ומה הריחות האהובים עלי? האמת שיש מלא, אבל אם אני חייבת לבחור:
ראשית, PEAR CLACE

ו-LOVE SPELL

וכמובן pure seduction

אבל גם ravishing love וendless love וsecret charm נמצאים לרוב ברשימה שלי (אני אוהבת לגוון)

אגב, עכשיו הן נמכרות 6 ב$20, כך ששוה להזמין, ויש גם משלוח לארץ (אבל הוא לא זול)

שווה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...