יום שלישי, 8 במרץ 2011

Wonder Woman

אין זמן טוב יותר לדון בקולקציה החדשה של MAC -קולקצית וונדר וומן מאשר ביום האשה.

הקולקציה הושקה בשבוע שעבר במבחר סניפים ברחבי הארץ כראוי לחברת מאק- עם הרבה אלכוהול, תותים וגלאם.
את הבאים (ובעיקר הבאות) קיבלה וונדר וומן תוצרת הארץ, שהזכירה לנו שאוטוטו פורים וזה יכול להיות רעיון מעולה לתחפושת, וכמובן מאפרות החנות שהתאפרו כולן ברוח הקולקציה בצלליות כחולות ואודם אדום.

הקולקציה מאופיינת בשני דברים ברוחה של וונדר וומן האגדית: ראשית אריזות המוצרים מעוצבות בהשראתה על טהרת האדום-כחול, כאשר בחלקן מופיע רק סמלה של וונדר וומן ובחלקן מופיעה דמותה; ושנית, גודל המוצרים: כיאה למישהי שהיא גדולה המחיים, גם האריזות עברו הגדלה בשקל תשעים (או בהרבה יותר) כך שהסמקים ענקיים, מברשת המסקרה גדולה מהרגיל, והגלוסים והאפליקטורים שלהם יתאימו אפילו לבעלות שפתיים מנופחות במיוחד. בנוסף הושקו אביזרים משלימים, מה שהגויים קוראים אקססוריז: מראה, תיקי איפור ותיקי מברשות ברוח הקולקציה
supersize me!
ובתכלס?
המסקרות ממש מגניבות, כיאה למברשת בגודל זה הן מעבות יפה את הריסים מבלי להפכם לגוש אחד, והצבעים משגעים: כחול, סגול, ירוק ושחורה. אני ניסיתי את המסקרה הכחולה ואפילו על הריסים הכהים שלי מיד ראו את הגוון הכחול, והיא החזיקה יפה עד למקלחת (שכחתי להוריד לפני) אז יצאתי עם פנס כחול מהמקלחת ועשיתי  התקף לב קטן לבעלול.

ה-MSF בו התנסתי בחנות היה עצום בגודלו, אך הגוון שבחרו עבורי היה קצת יותר מדי בשבילי, אח"כ התברר שיש גם גוון עדין יותר לבהירות עור, אבל ההברקות שהוא נתן היו משגעות! (ניתן לראות אותם פתוחים בצד ימין בתמונה)

והסומק הורוד, למרות צבעו הזועק משהו, מתקבל ממש יפה ומחמיא על הלחיים, ונכנס לאחר כבוד לתיק האיפור האישי שלי. מה שכן, יש איזשהו דפקט באריזה שגורם לסמקים להיות מאד מאד שבירים וכל טלטלה מסכנת את חייהם, מסיבה זו במזוודה אאלץ לחשוש לחייו בכל נסיעה, עדיף שיהיה בטוח בבית...




ולפני סיום, מי היא אותה אישה עוצמתית אשר הקדשתי לה את יום האשה? לאלה מכן שאינן חובבות קומיקס אספר כי וונד וומן, הידועה גם כדיאנה, נוצרה ממש כמו האדם הראשון כפסל שהפיחו בו רוח חיים, וזכתה בכוחות העל אנושיים שלה מארבע נשים עוצמתיות- אלות מן המיתולוגיה היוונית שבורכו (יחד) בכל שדרוש לאשה: חוכמה (אתנה), יופי (אפרודיטדה), הרה (האלה החזקה ביותר, אלת הנישואין, האמהות והלידה) וארטמיס (אלת הציד והירח) שאף היתה ידועה כדיאנה בקרב הרומאים.

היא הופיעה לראשונה ב1941, ולמעט שינויים קוסמטיים קלים במראה החיצוני לאורך השנים, נשארה בדיוק כפי שהיתה במאה הקודמת (מי מאיתנו לא היתה רוצה להשאר בשיאה לנצח?) ברוח הפטריוטיות האמריקאית שימשה דיאנה כחיילת בצבא האמריקאי, נלחמת במעצמות הציר במחלחמת העולם השניה, ולאחר נצחון ארה"ב עברה דיאנה להלחם בסכנות מוחשיות קצת פחות בדמות מפלצות ויצורים מיתולוגיים.

לדיאנה היו עשרות מחברים ומאיירים, רובם המכריע, כמה מפתיע, גברים, אך מסתמן כי בקרוב תקבל דווקא מחברת, גייל סימון, את התפקיד הנחשק כמחברת הקבועה של הסדרה.

יום האשה שמח! אומנם הגענו רחוק, אבל יש בפנינו עוד דרך ארוכה

תגובה 1:

  1. קולקציה מגניבה ביותר,הבאסה שעד שהגעתי לקריון הקולקציה עדיין לא הגיעה לשם אוףףףףףףף!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...