יום חמישי, 10 במרץ 2011

יש לנו זוכה

האמת, שיש לנו שתי זוכות, סתם כי התחשק לי להיות נדיבה...

היה ממש כיף לקרוא את התגובות של כולכן ולגלות את הכוחות המיוחדים של כל אחת מכן, בסופו של דבר כולנו וונדר וומנס, פשוט כי אנחנו נשים.

אז מי זכתה? ובמה?

הזוכה הראשונה כתבה:

למה אני וונדר וומן?
אני בת 29 נשואה +ילדה בת שמונה חודשים... גרים אצל הוריי ...מטפלת בבית ענק + 5 מבוגרים +תינוקת (אני ובעלי, אחי אמא ואבא) כביסות, בישולים, ילדה, עבודה שחורשת(חוסכים לבית שלנו),בדרך ללימודים, חייה את המציאות ונלחמת בשביל עתיד טוב יותר...עם שתי רגליים על הקרקע, אלפי מחשבות בראש ועדיין חיובית בכל מובן של המילה ובסך הכל מאוהבת בחיים שלי ובבעלי כמובן,גם מספיקה להינות מכל הטוב שהחיים מציעים... מרגישה שאני הכי וונדר וומן שבעולם !

VITAB1 את לגמרי וונדר וומן! ברכותיי, זכית ב:
מסקרה כחולה מקולקציית וונדר וומן של MAC

הזוכה השניה כתבה:

מה הופך אותי לוונדר וומן....
three kids , dog, cat oho and the husband
waking up all night for everything
having to cook for the kibbutz and hear what
everybody likes and not
and I manage to take care of my self and I dont look like shit after a whole night with no sleep
אני חושבת שזה מספיק לעכשיו

markandcarla ברכותיי!  זכית ב:
סומק בגוון amazon princess

מזכירה כל כל מוצרי MAC אינם מנוסים על בע"ח, החברה תומכת במחזור ומציעה תוכנית של BACKTOMAC המעניקה שפתון מתנה על החזרה של 6 אריזות מוצרים, ותורמת באופן קבוע לקרן למאבק במחלת האיידס דרך שפתוני הויוה גלאם .כך שגם להם מגיע ח"ח, לפחות לפי מערכת הערכים שלי.

בנות, אנא צרו עימי קשר עד ה17/03 לקבלת הפרס באמצעות הדוא"ל, ציינו פרטים מלאים, כתובת וטלפון.
תתחדשו!


* זוכה שלא תיצור קשר עד ה17/3 אראה זאת כאילו ויתרה על זכותה לפרס ואגריל את הפרס בשנית בין העומדים בתנאים להגרלה*

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...