יום שבת, 26 במרץ 2011

קיץ

לכבוד השמש שהעירה אותי הבוקר החלטתי לעסוק בכמה מוצרים הכרחיים לקיץ.

מלתחת הקיץ שלי מורכבת מגופיות, מכנסיים קצרים באורכים שונים ושמלות, פריטים שמצריכים גוף נקי משיער מיותר. היות וסף הכאב שלי נמוך במיוחד אני נוטה להמנע מלייזר, אינפרה ואפילו משעווה, כל אותם פתרונות שמבטיחים מספר שבועות ללא שיער (אם נתעלם מהנטייה לצמיחה מתחת לעור שהיא בד"כ מנת חלקן של המסירות בשעווה). מה שמשאיר אותי עם גילוח או קרמים שונים להסרת שיער, והיות ואינני תתרנית, גם האופציה האחרונה ירדה מן הפרק. כך שנשארתי עם גילוח, שזו לדעתי האופציה האידיאלית: מהיר, נגיש ונטול כאבים.
לאחרונה הגיעה אלי קופסא מדליקה ובה שתי חבילות של 2 סכיני גילוח של חברת שיק (Schick), היות ושיק לא שייכים לשום תאגיד חיצוני היה לי קשה יותר לברר לגבי מדיניות הניסויים בבע"ח שלהם, אך לצערי מצאתי את הקישור הזה שמפרט בפירוט רב מוצרים וחברות שמבצעים בהם ולא מבצעים בהם ניסויים (כולל חומרי ניקוי, מזון לכלבים ושאר מוצרים שלא היינו מעלים בכלל בדעתנו שמבצעים בהם ניסויים) על כל פנים, היות ואיני בטוחה מי האבא והאמא שעומדים מאחורי הקישור, פניתי ישירות לשיק ואני מחכה לתשובתם בנושא.
ולמוצרים עצמם: שיק קווטרו- גרסה חד פעמית למה שהחברה מגדירה כסכין הגילוח הטובה בעולם לנשים, לסכין 4 להבים, וידית גומי ורודה ויפה (שהזכירה לי את הידית של ונוס של ג'ילט, עוד מותג שמבצע ניסויים בבע"ח) ומגיע באריזה של 3 סכינים. הסכין מוצלח ואכן מספק גילוח קרוב כמובטח, ולבעלול הוא הזכיר סכין של גברים (אם מתעלמים מהורוד כמובן). מודה, אני מאלה שמשתמשים בסכין יותר מפעם אחת, והוא אכן שרד יפה מספר שימושים, אינני יודעת את המחיר כך שאני לא יכולה לומר אם זה משתלם, אבל הסכין ענה על הדרישות שלי.
הסכין השני, שיק אקסטרים 3, הוא אפילו מוצלח יותר לטעמי. נכון, יש לו רק שלושה להבים ולא ארבעה, אבל הידית הארגונומית שלו והראש המתכוונן ממש מתאימים את הסכין לקימורי הרגל ומספקת גילוח מהיר ומוצלח בלי פספוסים. מה שכן לקח לי כמעט דקה להבין איך להוריד את מכסה הפלסטיק בפעם הראשונה, אבל אני תולה את זה בעייפות כי זה לא פטנט עד כדי כך מסובך.
עכשיו רק נותר שיפסיקו לנסות על בע"ח ויעברו לחומרים ממוחזרים ומתמחזרים ואני אהיה מאושרת (עד כמה שפולניה יכולה להיות לפחות).

ונעבור לדיאורדורנט, כן, אותו מוצר שאמור לנטרל ולמנוע את ריחות הזיעה הנלווים לחום וללחות הישראליים, ולאפשר לאנשים אחרים לעמוד לידנו בלי לייחל למותם (או למותנו). לכל אחת יש בד"כ את ההעדפה שלה: סטיק, רול, ספריי או משחה, ואני חייבת להודות שאחרי ששמרתי נאמנות לסטיק במשך שנים התנסתי במשחה (שלא קיימה את הבטחת ה"מספיק פעם בשבוע") וכרגע אני עם רול, ולו רק כדי שלא יהיו כתמים על הבגדים. כך שאתן יכולות להבין שאין לי ממש העדפה. לכן לא היתה לי התנגדות כשלפתח ביתי הגיע דיאורדורנט בספריי, לפחות עד שראיתי שהוא של גרנייר. ולא שיש לי משהו נגד גרנייר, המוצרים של חברה זו טובים, ולרוב גם יפים לכל כיס, אבל גרנייר היא חלק מתאגיד לוריאל, והם כפי שכבר ציינתי בעבר, עדין מבצעים ניסויים בבע"ח (לפחות עד 2013). כיוון שהם בכל זאת  משקיעים בפיתוח עור מלאכותי שיחליף את הצורך בניסויים בבע"ח חסרי ישע (כתוצאה של החקיקה באיחוד האירופי שאוסרת ניסויים בבע"ח ותכנס כאמור לתוקף ב2013) אני מוכנה לספר לכם שמדובר בדיאורדורנט מינרלי שאמור להספיק ל48 שעות (בהנחה שאתן לא מאלה שמגלחות מדי יום) ואינו מכיל אלכוהול ופראבן
המיכל ירקרק, כמרבית המוצרים של גרנייר, עם זיז שמאפשר לסגור את פיית ההשפרצה ובכך למנוע מצב בו המיכל מרוסס באופן עצמאי במזוודה, ומכיל 150 מ"ל שנמכרים תמורת 25 ש"ח (17 ש"ח עד סוף החודש)

ובתכלס? הריח נעים, אם כי מעט חזק למי שהתרגל לנינוח העדין יותר של רול, ואומנם לא העזתי להמתין איתו 48 שעות, אבל בין מקלחת למקלחת הוא שרד בהצלחה. מה שכן, למרות העדר האלכוהול, הוא ממש שרף לי בבית השחי (אחרי גילוח במקלחת), תחושה לא ממש נעימה שעברה רק אחרי דקות ארוכות.

ולבסוף, קרם הגנה. כאן אני פונה אליכן בבקשת המלצות לקרם הגנה לפנים שיהיה נעים למגע, עם ריח קליל או נטול ריח לחלוטין, עם מרקם שאינו משחתי, שלא ישאיר לי לבן על כל הפנים (זה קצת הורס לי את האיפור) ואם אפשר שלא יעלה כמו החזר חודשי של משכנתא. יש המלצות?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...