יום ראשון, 13 במרץ 2011

להחזיר את הזמן לאחור

עדיין בהשראת וונדר וומן, יצא לי להרהר לא מעט איזה כח הייתי רוצה שיהיה לי, בסופו של דבר הגעתי למסקנה שהכח הכי שימושי הוא היכולת להחזיר את הזמן לאחור. כך ניתן לתקן כל טעות, להמנע מפדיחות ובכלל, לשנות כל דבר שבדיעבד לא מצא חן בעיניי.
חשבו כמה פעמים אחרי ריב נוראי עם אדם קרוב רציתן לחזור אחורה ולומר דברים אחרת, לשבת ללמוד לפני המבחן החשוב ההוא במקום לצאת לדפוק את הראש...
לצערי, עוד לא נמצאה הדרך לעשות זאת, ואנחנו צריכות לשים לב לכל דבר שאנחנו אומרות ועושות, כי להכל יש השפעה בעתיד, אבל בקליניק טוענים שלפחות בכל הנוגע לקמטים הם מצאו את הדרך לא רק למנוע נזקים בעתיד אלא לצמצם את נזקי העבר.

אז על מה מדובר?
המוצר, עם השם המאד מאד ארוך נקרא Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector והוא בעצם סרום נגד קמטים שיש למרוח פעמיים ביום, בוקר וערב, מתחת לקרם הלחות. הסרום מכיל אנזימים, פפטידים ונוגדי חמצון , ופועל יחד עם מערכת התיקון הטבעית של העור (יש לנו אחת כזאת?) כדי לשקם קמטוטים קיימים תוך כדי הגנה מפני נזק סביבתי עתידי.

בקליניק טוענים ששימוש רצוף במוצר במשך שלושה חודשים נותן תוצאה יעילה ב63% מתוצאת טיפול לייזר רק ללא תופעות הלוואי: אדמומיות, רגישות, כאב וחור בארנק (זה דוקא נתון לויכוח)

בהשקה בה נכחנו הסבירו לנו שהקרם מיועד לכל מי שמודאגת מקמטים, ללא קשר לגיל, אבל בדפי המידע שקיבלתי על המוצר נאמר כי "הפורמולה מתאימה במיוחד למי שיש לו "קמטי צחוק" מוקדמים עד מתקדמים, או לכל מי שמעוניין לבלום אותם"  מה שלטעמי מייעד את המוצר לבנות ה30 פלוס, ולא לנשים עם עור בוגר של ממש.

ופה גם החסרון היחיד שמצאתי, הוא יעיל נגד קמטוטים, לא קמטים. הנסיינית המסורה שלי, הלא היא אמא, תחגוג בסוף השנה 60, וכנצר לדור ה"בואו נטגן את עצמנו למוות בשמש" העור שלה סובל ממגוון קמטים, קמטוטים וכתמי שמש (אבל זה כבר לפוסט אחר). היא התנסתה במוצר במשך חודש (כל מיכל מספיק לחודש) ולמעט בקמטוטים העדינים ביותר לא נראה שיפור של ממש לא בעין, ולצערי גם לא בתמונות.
היא עצמה העידה שאינה רואה כל שינוי, אך שהקרם מאד נעים והעור אחר רך יותר לאחר המריחה.

מחברה בתחילת שנות ה-30 לחייה, שמעתי דווקא ביקורת טובה יותר אודות יעלות הקרם בקמטוטים שבמצחה, מה שמחזיר אותי למסקנתי המקורית- המוצר מעולה לקמטוטים אבל בשביל להלחם בקמטים דרוש כח-על.

אז נכון, שחודש זה לא הרבה, ועל אף שהם אומרים שניתן להתחיל ולראות שינוי אחרי חודש, עיקר השינוי צפוי לקרות רק אחרי שימוש במשך 3 חודשים, כפי שהם אכן ממליצים, וכפי שהם בדקו על הנסייניות שלהם

המחיר? 435 ש"ח למיכל שמספיק כאמור לחודש (או חצי מחיר אם מזמינים מחו"ל)

קליניק שייכית לתאגיד אסתי לאודר ועל כן לא מבצעת ניסויים בבע"ח, בנוסף בקליניק מקפידים על מבחני אלרגניות ומוצריהם מוגדרים כהיפר-אלרגניים

לא לשכוח למרוח קרם הגנה!

תגובה 1:

  1. עוד לא הגעתי לשלב הקמטים, אבל קמטוטים כבר יש לי פה ושם ואני בהירה כך שהשמש לא ממש מיטיבה איתי. בכל מקרה עכשיו חברה שלי חוזרת מחו"ל וביקשתי ממנה להביא לי שניים כאלו :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...