יום שני, 7 במרץ 2011

כיתת אומן עם ערן פאל

בשבוע שעבר נכחתי במסיבת העיתונאים של רבלון לרגל השקת שני מוצרים חדשים, שיקבלו פוסט המוקדש רק להם בהמשך השבוע, ובכיתת אומן למאפרים של ערן פאל בשילוב עם BBEAUTY בחסות רבלון.

אני מודה, לא באתי עם הרבה ציפיות, שכן בכנסים הקודמים יצאתי מעט מאוכזבת, ולשמחתי הרבה האירוע היה מוצלח מאד, פי כמה מכל האירועים שקדמו לו השנה. הכל היה מדוייק הפעם- המיקום הנוח לבאים בתחבורה ציבורית, המקום המעוצב, האוכל המפתה... וחשוב מכך- ערן!

ערן הדגים שלושה לוקים- שניים שקל לתרגם בקלות לאיפור כלה/אירוע, ואחד שהיה לחלוטין HIGH FASHION ומדליק בטירוף. ערן התגלה כאדם מקסים, קצת ביישן, מוכשר בטירוף (אבל את זה ידעתי קודם מהעבודות שלו) ופרפקציוניסט בלתי נלאה. כדי לאפשר למאפרים שנכחו באירוע לשחזר את הלוקים הוא אף הכין מראש face charts שחולקו לכל המוזמנים.
הייתן יוצאות ככה מהבית?

ציון לשבח אני חייבת להעניק לרבלון, שהפיקו לקחים מהכנס הקודם והקפידו על מבצעים שווים מאלה המוצעים תדיר ברשתות הפארם, וחשוב מכך- על כך שאיפשרו לנו ליהנות מכיתת האומן מבלי לחוש כאילו אנו מותקפים ע"י דיילת יופי אגרסיבית. השיווק נעשה בצורה נכונה- דרך ההדגמה של ערן שעוררה כמעט בכל הנוכחות חשק לעוט על החנות ולרכוש את העפרונות החדשים, ולא באמצעות הסברים מכירתיים על המוצר. גם העובדה שאיפשרו לכל באי הכנס להמשיך וליהנות מאותם מבצעים במשך שבוע לאחר הכנס ראויה לציון, וניחמה מאד את אלה שלא הספיקו לרכוש את הדברים שרצו או סתם נרתעו מההתנפלות על עמדת המכירה.

וכמובן לאורית ויזל, השם שמאחורי BBEAUTY על כך שהפיקה עבורינו את הכנס הזה, את הכנסים הקודמים, והכי חשוב- את הכנסים העתידיים (ובתקווה שיום אחד היא תעמוד על הבמה לא רק כדי להודות לנו שהגענו אלא כדי לחלוק קצת מהידע שלה)


ערן אישר שגם במעמדו, עדין עושים עבודות שהן TF*- חוברים יחד בעלי מקצוע יצירתיים ומוכשרים ומפיקים הפקות שהן נטו בשביל ההנאה והאומנות ולא בשביל לרצות איזה לקוח. יש לפעמים תחושה שעבודות כאלה הן רק למתחילים, אז הנה ההוכחה שממש לא!

הוא הזכיר לנו שאין קיצורי דרך וסודות, ושההצלחה היא נטו עניין של סבלנות, זמן ומזל (וכשרון כמובן), והמליץ למי שרוצה להשתלב בתחום האופנה בארץ לבלוע את האגו וללכת לעבוד כאססיטנט- עצה מצויינת לטעמי!


אני יצאתי עם חשק לעוד, ואתן?

4 תגובות:

  1. סקרנת אותי לגבי המוצרים, כי אני אף פעם
    לא התחברתי לחברה, ואם יש משהו נחמד אשמח
    לדעת עליו..

    השבמחק
  2. יש לא מעט דווקא
    עט המחק
    סדרת הקולורסטיי
    וכמובן עפרונות העיניים הניתנים לטשטוש
    על המסקרה החדשה תוכלי לקרוא בשבוע הבא

    השבמחק
  3. לצערי פספסתי הכנס, אבל שמעתי הרבה דברים טובים. הבנתי שערן שיתף בכמה טיפים נחמדים

    השבמחק
  4. היי. ממש רציתי ללכת לכנס הזה, אבל בסוף לא התאפשר לי ומאוד התבאסתי... הוא מאפשר ממש מדהים והייתי מתה לראות אותו בפעולה! נראה שהיה מעולה שם, מהתמונות שצילמת. תודה!!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...